De nieuwe laarzen van Petrie????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
LIQUITA

Berichten: 1437
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Purmerend

De nieuwe laarzen van Petrie????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 17:45

Wie heeft de nieuwe laarzen van Petrie al gezien? Ik heb ze zien staan in een reclamefolder van HorseLover. Ze lijken een beetje op de Mountain Horse Sportive High Rider laarzen. Ze zijn binnenkort te koop. Ik ben erg benieuwd, maar weet niet wanneer ze te koop zijn in de winkels. Weet iemand er iets meer over?????


Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 18:23

Volgens mij is het een exacte kopie van de Rectiligne Oregon die ik heb, wel heerlijke laarzen zijn dat!

Methodiek
Berichten: 1827
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:23

Ik wist daar niks van..?
Wat leuk dat je zo'n topic maakt
want daar ben ik dan ook wel benieuwd naar Haha!
Ik heb volgends mij de petrie windsor of elite
en die vind ik al duur genoeg *LOL*

LIQUITA

Berichten: 1437
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 00:20

xxjamiexx schreef:
Ik wist daar niks van..?
Wat leuk dat je zo'n topic maakt
want daar ben ik dan ook wel benieuwd naar Haha!
Ik heb volgends mij de petrie windsor of elite
en die vind ik al duur genoeg *LOL*


Volgens de verkoopster van de ruitersportzaak zijn ze maar 5 euro duurder dan de Mountain Horse laarzen, deze kosten daar 199,95 euro.

LIQUITA

Berichten: 1437
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 00:22

Ik heb nog wat informatie gevonden.
Ze heten Petrie Free-Rider en ze hebben verschillende kuitmaten.

Ik wacht af..........

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 14:31

Het is inderdaad de FreeRider en de verkoopprijs ligt rond de 200,=. Ik heb 'm gezien op de SPOGA en moet zeggen dat 'ie er erg goed uitziet. Ook in 2 kleuren leverbaar (zwart en bruin). Groot voordeel is dat deze laars in 3 (!) verschillende schachtwijdtes te koop is per voetmaat.

Afbeelding

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:56

Vind ze niet zo mooi... De Petrie Polo ook niet zo trouwens.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

LIQUITA

Berichten: 1437
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 19:29

GeJe schreef:
Het is inderdaad de FreeRider en de verkoopprijs ligt rond de 200,=. Ik heb 'm gezien op de SPOGA en moet zeggen dat 'ie er erg goed uitziet. Ook in 2 kleuren leverbaar (zwart en bruin). Groot voordeel is dat deze laars in 3 (!) verschillende schachtwijdtes te koop is per voetmaat.

[image]



*LOL* Jaaah.......dat zijn ze, ik vind ze er ook goed uitzien. Als ze passen (ik heb behoorlijke kuiten Bloos! ) ga ik ze zeker kopen.

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:23

Misser schreef:
Vind ze niet zo mooi... De Petrie Polo ook niet zo trouwens.


Het zijn vooral erg comfortabele laarzen denk ik... de MH laars is niet voor niets erg populair. De Polo is niet een nieuw model, maar bestaat al veel langer. Wel nieuw is dat 'ie nu ook in rundleer verkrijgbaar is Haha!
Laatst bijgewerkt door GeJe op 29-09-04 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:35

Horrible,... Ik vind ze ook afschuwelijk bij mezelf staan, dat soort laarzen Bloos!.

superbig
Berichten: 150
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: hengelo g

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 13:05

Petrie.... ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik heb type standaard (304 euro) Ik had ze een jaar en ze gingen helemaal kapot. En ik had ze SUPERGOED onderhouden.(maar dan ook echt SUPER SUPER goed alle onderhoudimgsproducten van petrie smeerde ik er op) Ikke terug naar petrie. Zeiden ze dat het aan mij lag Verward . wij na de ruitersportzaak. Daar verkoopten ze al geen petries meer wegens de vele vele vele klachten van kapot gaan.... In heel nederland zijn er al meer dan 7 ruitersportzaken die ze hierom niet meer willen verkopen. Ik moest de reparaties ook nog eens zelf betalen! Ook in kat in de zak ( tv programma over waardeloze producten) is petrie al 4 x in voorgekomen.

Z2+11 !!! B+ 1.... Haha!... kben nou eenmaal een dressuurprikker!:j

superbig
Berichten: 150
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: hengelo g

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 13:06

oja ik vind die nieuwe echt superlelijk......Schijnheilig

Z2+11 !!! B+ 1.... Haha!... kben nou eenmaal een dressuurprikker!:j

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 16:31

Nou...nou... nou.... logisch dat Petrie voorkomt op de lijst van rijlaarsmerken waar de meeste klachten over zijn: het is de meest verkochte rijlaars in Nederland! Maar goed... problemen zijn er om opgelost te worden vind ik altijd, en kan tot nu toe alleen maar zeggen dat Petrie een goede service heeft. Helaas ligt het niet altijd aan de fabrikant, maar ook aan de winkelier....

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 16:56

superbig schreef:
Petrie.... ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik heb type standaard (304 euro) Ik had ze een jaar en ze gingen helemaal kapot. En ik had ze SUPERGOED onderhouden.(maar dan ook echt SUPER SUPER goed alle onderhoudimgsproducten van petrie smeerde ik er op) Ikke terug naar petrie. Zeiden ze dat het aan mij lag Verward . wij na de ruitersportzaak. Daar verkoopten ze al geen petries meer wegens de vele vele vele klachten van kapot gaan.... In heel nederland zijn er al meer dan 7 ruitersportzaken die ze hierom niet meer willen verkopen. Ik moest de reparaties ook nog eens zelf betalen! Ook in kat in de zak ( tv programma over waardeloze producten) is petrie al 4 x in voorgekomen.

ik heb nergens last van!!!ik heb ze nu al 2,5 jaar.!! en ze bevallen mij super!!!ik heb nl dezelfde als jou geloof ik!! Haha!

maare deze free rider vind ik nie mooi,even als de bijna "the same"laarzen van MH. sorry,doe mij dan maar de laarzen die ik nu heb Clown

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:22

Ik vind ze niet echt mooi. Ik hou niet zo van dat soort laarzen..
Maar ik vind ze wel ierts mooier dan de mountain horse.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:29

Ik vind deze laars niet echt geweldig. Mijn keuze is het niet, maar smaken verschillen en ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die er helemaal weg van zijn.
Even ter aanvulling op de kwaliteit van Petrie. Ik heb de mijne nu 5 jaar en ik heb er echt nog nooit wat aan gehad. Over de kwaliteit ben ik dus WEL te spreken.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:42

Ik vind ze super! Hele goede zet van Petrie!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:48

Ik vind ze ook wel leuk.. Maar zou ze niet kopen denk ik, dan toch die nettere, vind deze sportiever.

Wie weet de prijs van het Polo model van Petrie?

Als je het echt niet meer weet wordt je toch gewoon passagier!

LIQUITA

Berichten: 1437
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 00:36

Idd smaken verschillen gelukkig. Ik heb 2 paar laarzen, een paar "nette' en een paar MH laarzen. Deze zitten erg lekker en ik doe er gewoon alles mee (uitmesten enz.) Ik ben toe aan een paar nieuwe, dus wil ik graag die van Petrie eens proberen.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 06:56

superbig schreef:
Petrie.... ik weet niet wat ik er van moet denken. [.....].


Ik heb mijn petries al 5 jaar en ze zijn nog zo goed als nieuw... Ik heb ze de eerste tijd niet veel gedragen, maar de laatste 2 twee jaar erg regelmatig.

marian
Berichten: 63
Geregistreerd: 07-09-04
Woonplaats: Een gehucht in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 08:15

Tsja, blijkbaar vonden ze bij Petrie dat Mountain Horse te veel marktaandeel wegsnoepte. En bij Petrie moeten ze ook eten, dus als ergens vraag naar is, dan maken ze het. Zo werkt economie nu eenmaal.
Ik begrijp Petrie dus wel, alleen vind ik ze erg lelijk. Maar ik vind de MH laarzen ook afschuwelijk. Geef mij maar een mooie klassieke dressuurlaars !

Na zes dagen werken, mogen mijn paarden een dagje rust !

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 11:59

Ik vind die van Petrie lelijk, maar die van MH ook. Ik zou zulke laarzen nooit kopen. Geef mij maar normale leren laarzen, evt. met veters en rits, maar niet die logge lelijke laarzen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:14

Ik vind ze erg mooi. Ik vraag me alleen af of je er wedstrijden mee zou mogen rijden.
Ik heb net nieuwe petries (Anky), dus ik hoop de eerste jaren geen nieuwe meer te hoeven kopen. Tot nu toe ben ik erg tevreden over de laarzen. Ze staan mooi, zitten goed en zien er nog tiptop uit.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 16:57

Ik vind de Oregon van Rectiligne mooier!

klomp

Berichten: 4998
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:04

ik heb ze al sinds 1997 en lopen nog steeds prima en zien er nog netjes uit en het zijn gewoon de standaard petries!!! ondanks dat ik zo laks ben met het onderhouden ( 1 keer in de maand of zelfs 2 maanden) af en toe een droge doek erover en that's it...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0 en 95 bezoekers