buikspier/bovenbeen oefeneningen??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

buikspier/bovenbeen oefeneningen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 20:57

wie weet er goede oefeningen om mijn buikspieren wat steviger te maken? en mijn bovenbeenspieren. tis niet dat ik dik ben maar wil graag het randje van mijn buik af!
het moeten oefeningen zijn die ik thuis kan doen zonder atributen.

alle sugesties zijn welkom!!

groetjes [naam]


Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:05

Deze oefeningen hebben effect maar je moet niet verwachten dan je binnen een week stevigere buikspieren hebt Lachen

1) Ga op je rug liggen met je armen gestrekt langs je lichaam. Trek beide knieen langzaam omhoog naar je borst. Strek vervolgens je benen zonder dat je voeten de grond raken en trek je knieen opnieuw langzaam op.

2) Ga op de grond zitten met gestrekte benen. Til nu je benen gelijktijdig op en breng ze zover mogelijk naar links. Leg ze neer. Til ze weer op en breng ze zover mogelijk naar rechts. Leg ze weer neer.

3) Blijf zitten en zet je handen in je zij. Probeer zonder te vallen fietsbewegingen te maken met je benen.

4) Ga op je rug liggen en zorg dat je voeten niet omhoog kunnen komen. Leg je handen in je nek en probeer te gaan zitten.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:08

Veel makkelijker en even doeltreffend: koop een Abtronic Haha! Het werkt echt!!! En je kunt het onder het bokken doen. Kan het luier? Sigaar

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:12

Gaan skaten en voetballen Haha!. Je krijgt dan geheid stevige bovenbeen spieren. (beetje té stevig Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 13:06

De roeifiets!!!!!!!!!!!!
www.rowingbike.com
Ik heb er ook een en ga er mee naar m´n werk als het weer en m´n diensten het toe laten.
Je traint de buik, benen , armen en rug Haha! en het is een super cardio training.
Mijn gemiddelde snelheid ligt rond de 35 km dus je schiet ook nog eens lekker op.
Afbeelding
Voor de "werking" kun je op de link klikken.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 13:09

Dat is wel een heel gaaf fietsje met een aardig prijsje...Als ik slaag krijg ik een nieuwe fiets, kan ik wel zo'n fiets kopen... Haha!

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 14:50

wat is een abtronic?
Zo'n stroom apparaat?

En wat jammer Iris dat die oefningen niet na een week al effect hebben, dan ben ik ze namelijk al lang beu.

Eigenlijk moet ik ook oefeningen doen want mijn buik is wel veels te dik Huilen
Meer eerlijk gezegt ben ik in die dingen niet echt een doorzetter.


germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 15:13

ga skeeleren of schaatsen, dan heb je je buikspieren en je bovenbeen spieren nodig.
Wil je dit niet, dan moet je aan de sit-ups, de schaatspassen e.d.
Een abronic is inderdaad zo'n ding met een knoopcel, ik vind het erg vervelend, je krijgt het gevoel alsof je steeds een schokkrijgt. Je spieren zullen er vast wel iets steviger van worden, al zullen de proffesionele dingen het vast beter doen, maar ja, die kosten ook iets van 1000 gulden.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:12

Ilindra schreef:
De roeifiets!!!!!!!!!!!!
www.rowingbike.com
Ik heb er ook een en ga er mee naar m´n werk als het weer en m´n diensten het toe laten.
Je traint de buik, benen , armen en rug Haha! en het is een super cardio training.
Mijn gemiddelde snelheid ligt rond de 35 km dus je schiet ook nog eens lekker op.
Afbeelding
Voor de "werking" kun je op de link klikken.


Als ik zoiets zie lijkt het me ook wel erg comfortabel, maar volgens mij pleur ik zo om als ik daar een stukje mee ga fietsen! Is het wel iets waar je aan moet wennen?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:21

Cody schreef:
Veel makkelijker en even doeltreffend: koop een Abtronic Haha! Het werkt echt!!! En je kunt het onder het bokken doen. Kan het luier? Sigaar


Ja werkt dat echt? Ik kan nooit geloven dat zoiets echt werkt. Maar dat is natuurlijk wel erg makkelijk! Sigaar

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 18:23

Ja het werkt echt hoor, wij hebben hem laatst met het gezin gekocht bij de Perry Sport voor 35 Euro ofzo. Ik heb hem toen 2 weken achter elkaar elke dag 10 minuutjes gebruikt en voel echt dat mijn buik strakker wordt. Het is echt supermakkelijk want al die oefeningen enzo heb ik nooit zin in of houd ze nooit langer dan een paar dagen vol. Maar dit gaat gewoon vanzelf Haha!
In het filmpje op tv zeggen ze het niet maar volgens mij kun je hem zelfs met paardrijden omdoen Tong uitsteken

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 20:54

Hee gaaf zeg die roeifiets!

Buren van ons hebben een ligfiets en dat is al wennen,laat staan roeifietsen op hobbellige weggetjes Verward
Zal wel veel snelheid maken op lange stukken ,maar sturen en roeien lijkt mij wel ingewikkeld.

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 21:54

Haha, ik ben ook zo iemand die zich telkens voorneemt buikspieroefeningen (sit-ups dus) te gaan doen. Elke keer denk ik morgen begin ik, maar aangezien het toch zo lang duurt voor je effect hebt denk ik dan . ach, morgen kan ook nog wel! (en overmorgen en overovermorgen enz......) oftewel het komt er niet van.
Maar nu...ga ik echt morgen beginnen Schijnheilig

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 21:19

Roeifietsen moet je idd leren, toen ik hem kocht heb ik een les van een uur gehad om er alleen al mee weg te kunnen komen.
Je voeten zitten nl vastgeklikt aan de pedalen (je hebt dus speciale schoenen nodig).
Het heeft mij wel 2 weken geduurd voordat ik kon sturen en roeien Haha!.
En ben al heel wat keren op m´n snufferd gegaan omdat ik wel eens vergeet dat ik 2 handen aan het stuur moet houden,doe je dat niet en roei je door trek je jezelf om.
Albert heeft trouwens een ligfiets, ook erg gaaf maar veel minder intensief maar wel erg comfortabel.
Afbeelding
Heb je voor je buikspieren niets aan Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, chazzie, wonanda en 43 bezoekers