vlak voor ons hert aangerede(wij reden met trailer

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

vlak voor ons hert aangerede(wij reden met trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 21:22

Ik ben nog nooit zo blij geweest dat wij een beetje sloom waren met opruimen na de cursusdag in ermelo (3e fase dress)
Op de terugweg naar huis (met trailer dus) seinde er iemand naar mij, wist niet wat er aan de hand was dus k ging zachter rijden. toen stonden er dus ineens een aantal autos stil. en een dood hert in de berm. iets verder op 4 autos op elkaar, total loss. 3 kwartier in de kou staan wachten daar voor we er eindelijk langs konden. Toen wij er waren, was de politie + ambulance er nog niet eens. Dus t was echt vlak voor ons gebeurd.
Ik moet er niet aan denken dat zon beest ineens de weg op springt als ik dr aan kom rijden met mn trailer......
En we moeten er nog 18 keer langs s'avonds laat door de bossen dus help me hopen dat die beesten fijn in t bos blijven!!
(en wij natuurlijk rustig rijden Knipoog )


mister_myagi

Berichten: 421
Geregistreerd: 20-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:24

Oefff, dat is ff geluk hebben!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 22:20

carlijn83 schreef:
(en wij natuurlijk rustig rijden Knipoog )


Als je sommige mafketels ook ziet rijden door het bos
Het is er stikdonker en je hebt weinig zicht de bermen in en toch rijden sommigen er met minimaal 100 KM.
Het valt me eigenlijk mee dat er niet meer dodelijke aanrijdingen zijn met wild.

sandorra

Berichten: 4023
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 06:08

jeetje zech dat is effe schrikken. Wij hebben hier in de buurt ook erg veel reeen en het gebeurt wel eens dat ze worden aangereden. Heel zielig maar ja niks aan te doen. GElukkig is het niet bij jullie voor de auto gekomen.

onderschriftloos


shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 06:50

wat een geluk hebben jullie gehad !!

ik ben ook altijd bang wanneer we met de trailer op stap zijn ,laatst moesten we plots remmen omdat er ineens een oude vrouw uit het niets kwam en gewoon zonder te kijken de weg overstak !

groetjes

a dog is for life not just for christmas

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 07:16

jammer van het hert, dat word wel uitkijken de volgende keren

qwinty

Berichten: 2212
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 08:17

Pff das ffies geluk hebben
De vriend van mijn zus rijd taxi en die heeft voor paar weken geleden ook een hert er voor gehad , je moet er gewoon niet aan denken ..
Stel voor dat zijn voor benen bij jou door de ruit komen bahbah

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 08:25

Klopt, het is altijd spitsroeden rijden daar, als je langs de hei rijdt dan zijn het de reeen en rijdt je via Elspeet dan is het slalom tussen de wilde zwijnen.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:33

Ook ik woon midden op de Veluwe en rij met trailer hier walgelijk langzaam. 1 tip...........NOOIT remmen met geladen paardentrailer!!!!! Als jij schrikt van een overstekend dier en je geeft een rot- zwiep aan je stuur óf trapt hard op de rem, zijn de gevolgen niet te overzien!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:39

Erg is dat he... Die beesten begrijpen gewoon niet dat het niet veilig is als ze zo'n weg oversteken.
Ik rijd 's avonds ook altijd een stuk rustiger als het donker is en rustig op de weg, je hebt ook nog konijnen denk ik dan

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angs1989, josien_m_, MairiMacBran, Miiej, noordje, onpaard en 42 bezoekers