cleo ontsnapt (eigen foutje woeps)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

cleo ontsnapt (eigen foutje woeps)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 18:37

had net gereden en cleo nog even gauw een appeltje gegeven.
ben ik daarna even in de gang met m`n zus aan het praten, kijk ik naar de stal van cleo Verward Bloos! is ze ineens verdwenen.
dus ik zo: Waar is cleo nauw weer??? Haha!
dus ik nog een x goed in de stal kijken (de stal stond echt wagenwijt open Bloos! Bloos Bloos! Bloos stomme ik
hoor ik ineens "hoefstappen" Haha! loopt cleo in de gang aan het hooi te vreten (zal ik ook doen Haha! Knipoog )
maarja gauw naar een halster gegrepen alle deuren stonden namelijk open dus.....
achteraf kon ik dur wel om lachen maar stel dat ze echt naar buiten was gelopen want ze kon echt alle kanten op.
(aangezien ze niet zo heel intelligent is Tong uitsteken )
stomme hele stomme stomme ik.... Boos! Clown

hoop dat je het verhaal een beetje snapt

_Martine_

Berichten: 1648
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Loo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 20:16

hahaha, nu is het gebeurt, en het gebeurt je vast niet nog eens!!, je zal wel geschrokken zijn, goed dat het zo is afgelopen!!:D Haha!

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:12

Hhahaha. slim paardje Tong uitsteken.. Had ook een x de staldeur open laten staan. Maar ze bleef er braaf in staan Lachen

Esperanza

Berichten: 3281
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Ramsau am Dachstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:13

Nee, is niet goed!

Mijn paardje was laatst ook ontsnapt! De eigenaar had de deur van het weiland naar de schuur open gelaten Bloos! . Ze had, samen met de gezelschaps shet, even zich helemaal volgevroten in schapenbiks. En daarna het ruime sop gekozen.

Toen de eigenaar weer thuis kwam, (hij was even weg met de auto) zag hij het duo het kruispunt nabij huis oversteken. Alle auto's stonden stil....

Gelukkig is er niets ernstigs gebeurt Bloos En ze hebben ook niets over gehouden aan hun vraatzucht!

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 22:18

whahaha mijne kan zelf open maken en nu staat in een ander stal
als cappy ontsnapt gaat zij naar de sappigste gras van haarlemmermeerse bos dua ik weet altijd waar zij is Clown

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 08:14

ja ben blij dat ze in ieder geval niet naar buiten is gerent

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 12:20

De mijne was eergisteren ook ontsnapt na een kaakstoot terwijl ze op rust stond. Je schrikt je kapot he als zoiets gebeurd. Gelukkig is het goed afgelopen en zul je ze extra in de gaten gaan houden de komende tijd.

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 15:47

haha, ja kan inderdaad gebeuren maar je schrikt inderdaad wel