Ben blij dat ik mijn zus niet ben...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Ben blij dat ik mijn zus niet ben...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 09:42

Scheve mond
Mijn zus heeft nu precies een week haar rijbewijs. Eerst heeft ze een paar dagen de auto van mijn moeder geleend, een Seat Ibiza dus lekker klein autootje. Ging prima, dus mijn vader durfde het ook wel aan en ze kreeg zijn Renault Megane stationwagen mee. Die dus veel groter en langer is.

Eerste dag dat ze hem leende was ze ermee naar haar werk gereden, ze werkt bij Jeugdzorg op een groep kinderen met gedragsproblemen. Die wonen daar in een gebouw van Jeugdzorg en zij had dienst. Ze is met ze naar Assen gereden om een film te halen en daar begon het gedonder...
Een van 'haar' kinderen (ze had 4 kinderen van de groep in de auto) zegt ineens dwingend tegen haar 'DOORRIJDEN'. Op dat moment ziet ze een kerel aan komen lopen richting de auto en hij ziet er behoorlijk kwaad uit. Op het volgende moment springt hij op de motorkap (mijn zus: Scheve mond )en begint tegen de ramen te beuken en te schreeuwen naar de jongen naast haar, die dus kennelijk ruzie met deze kerel heeft gehad. Mijn zus begrijpt er niks van wat er aan de hand is, maar ze doen snel alle deuren op slot en ze begint toch tegen de man te gebaren dat hij nu toch maar eens van de motorkap moet verdwijnen Haha! Ze begint zachtjes te rijden en hij pakt nog een keer de ruitenwissers beet (mijn zus: Scheve mond ) trekt ze naar voren en laat ze dan op het raam knallen. Hij springt van de auto af en mijn zus scheurt weg.
Auto was wonderbaarlijk genoeg nog helemaal heel, mijn zus helemaal opgelucht en heeft nog een hartig woordje met die jongen van de groep gesproken. Ze heeft pappie maar niet teveel verteld. "Ja er was een man die voor de auto wat stond te schreeuwen..." (--> euhhh stond ie niet OP de auto?? }> altijd van die leuke chantageverhalen).

Dag twee: ze neemt de auto mee naar Groningen waar ze een etentje heeft met vriendinnen. Omdat de auto zo lang is, is ze extra voorzichtig met achteruit een bochtje om rijden, ze kijkt achterom, en achterom, en achterom... (je voelt hem al aankomen) en BOEM ze rijdt zo de voorkant in de prak tegen een muur. Zitten behoorlijk wat deuken in en omdat mijn vader niet thuis was is ze hem nu het nieuws aan het vertellen Schijnheilig
Zal haar zo eens even bellen Cool


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:55

De eerste week dat ik mijn auto had kreeg ik ook allemaal van die rare ongelukjes. Eerst hadden ze hem niet in de vrij gezet toen ik startte. En ja hoor met een klap naar voren en zo op de trekhaak van Greetje. Een paar dagen later gingen we een patatje eten aan de snelweg bij Ees en Exloo. Daar stond zo'n mobiele frietkraam. Maar ja het was er wel heel erg krap en toen reed ik zo de prullebak om. Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 09:58

Hadden we het met mijn moeder ook al over: dat de meeste ongelukken gebeuren in de eerste week dat je je rijbewijs hebt. Maar mijn zus is heel voorzichtig dus nee, dat zou bij haar niet gebeuren Clown
Toen wij zaterdag naar Omar gingen schoof het matje onder de koppeling, dus zij even stoppen op zo'n landweggetje, komt er een tractor aan, mijn zus snel weer ingestapt en weggereden, komen we 500 meter later bij Omar aan, staat de auto nog op de handrem *LOL* Haha! *LOL*

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 10:08

haha vreselijk!
Ik haalde mijn rijbewijs en een dag later vroeg een collega van mijn vader of ik voor 1.5 maand op zijn auto wou passen.. euh ja want hij was nieuw en om 'm tijdens de vakantie zo voor de deur te laten staan..
was het een gloednieuwe bmw Kwijl Kwijl Kwijl Cool nouja de 2de dag reed iemand me van achter aan alleen een deuk in de bumper van die nadere wagen.
oooh ik heb me echt naar gevoeld zeg!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 10:26

Mijn zus was hier net eventjes...janken Huilen die voelt zich echt heel rot.
Terwijl mijn vader heel relaxt gereageerd had, zo van "ach, het is maar materie" (--> ja hij heeft ook nog een gloednieuwe Pegeot 206 voor de deur staan, makkelijk praten Schijnheilig ) maar ze hebben net samen de auto weggebracht en alles wordt vergoed.
Maar wel slecht voor je ego zulke dingen. Da's altijd zo als je iets van een ander kapotmaakt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 10:31

Vernieling kan iedereen overkomen, en de enige die de schuldige is, is die vent. Jouw zus kan hier niets aan doen. Jouw vader kan het net zo goed gebeuren. Zo is de maatschappij nu eenmaal.

De hond is de betere mens

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 10:52

Ja maar die vent heeft niets vernield, echte schade was er pas de volgende dag door mijn zus zelf toen ze de bocht niet goed nam en de voorkant van de auto tegen een muurtje ramde Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 11:08

Oeps!!!!!!!!!!!!

De hond is de betere mens


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 11:08

*LOL* wel alles lezen he Boos! Knipoog Tong uitsteken

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:34

*poeh*
ben blij dat ik nu officeel mijn eertse weekje erop heb zitten zodner ongelukjes. (zal er niet bij vertellen hoe vaak ik hem de eerste 2 daagjes heb aflaten slaan)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:45

Hihi,

ik had in mijn eerste week (en veel weken daarna) een Jeep mee, lekker 4 liter ding. Probleem is dat wanneer je als les auto zo'n vergevend Golfje gewend bent zo'n jeep ineens errug veel ervaring vraagt.

*En hotsend en schokkend ging Joost op weg* Lachen Je krijgt er wle een heeeel erg stabiele en rustige voet van! En t echte rijden leer je toch pas als je je rijbewijs hebt. Mijn eerste schade was 2 maanden terug, Range Rover een stukje ingekort...... met de achterkant van de oplegger Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 13:05

maar die 4 wheel drives hebben vaak ook niet zo'n goede wegligging als personen auto's he. Ik ben trouwens in het eerste half jaar met mijn moeders auto uit de bocht gevlogen, grinnik. Bleek dat 90 graden toch wel scherp was, bij een bepaalde snelheid. Ik vloog over de middenberm en kwam uit op de andere helft..... Wonder boven wonder reden daar geen auto's, anders was het een frontale botsing geworden. Snel stuurde ik terug naar mijn eigen weghelft, bleef even staan in het midden om et wachten totdat de andere auto's voorbij waren en reed toen weer stilletjes aan. De volgende dag ontdekte ik dat er in de middenberm ook nog een rij bomen stond, waar ik tussendoor was gevlogen. HAd ze niet eens gezien, grinnik.

De hond is de betere mens

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 13:48

ooow man!
laat ik maar niet vertellen wat ik allemaal uitgehaadl heb, grinnik!

alhoewel: ik heb nog nooit echt verschrikkelijke schade veroorzaakt, noch bij mezelf nog bij een ander, maar soms was ik er wel errug dichtbij!

arme zus!
wat ben ik blij dat ik haar niet ben!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 22:00

Jongens, nee!! houd alsjebleift je mond, ik begin volgende week met m'n rijlessen.....wat ik allemaal ga veroorzaken Extreme duivel ...vanaf volgende week moet heel Drenthe binnenblijven op vrijdag morgen dus.......

Maar waar het eigenlijk om ging: jee, wat banketstaaf zeg, Cody, maar goed dat je vader het niet zo'n probleem vond. Anders was het helemaal crisis geweest natuurlijk......het kan (bijna) altijd nog erger!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 18:39

Ja precies, ben het helemaal met Rieja eens!
Houd alsjeblieft je mond jullie!!! Knipoog Scheve mond

Ik moet donderdag 25 april examen doen en de dag erna zijn mijn ouders twee weken weg. Als ik mijn rijbewijs haal mag ik dus de auto van mijn moeder twee weken lang lenen.
Hopen dat dat goed gaat.......
Het is ook nog eens een automaatje dus dat is ook al anders dan de Golf waar ik les in heb.
Ook is het een 'oldtimer', waar mijn ouders heeeeeel zuinig op zijn.

OEPSSSS.... hoop toch echt dat er niks gebeurt. Zal denk ik wel iets voor mij zijn........ Scheve mond

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 22:04

Hmmm.... ik kan er niets aan doen, maar Cody... het komt op mij een beetje over alsof je soms een beetje leedvermaak hebt... ga je eens even gauw schamen Boos! Verdrietig Jij hebt zeker nooit een fout gemaakt??

Wens je zus maar sterkte de komende jaren... het verkeer wordt steeds drukker, Nederland wordt voller gebouwd en er komen steeds meer paaltjes, gekke bochten etc. bij *LOL*

Offtopic: Lautje.... heel veel succes met je examen!! Party!!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 08:56

Maarten schreef:
Hmmm.... ik kan er niets aan doen, maar Cody... het komt op mij een beetje over alsof je soms een beetje leedvermaak hebt... ga je eens even gauw schamen Boos! Verdrietig Jij hebt zeker nooit een fout gemaakt??


Schijnheilig Ik? Leedvermaak? Schijnheilig Nee hoor, als je gaat zoeken op trefwoord 'leedvermaak' en auteur 'cody' komt er echt geen groot topic tevoorschijn hoor, echt niet Schijnheilig

Ach en tuurlijk, iedereen maakt fouten, maar die van anderen zijn altijd net iets leuker dan die van jezelf Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, Belle_Siem, Dammie, dandy123, Diddykong, fleurtjeuh, Lis_Ol, lovemyhorse1, Michelle_96, NogSteedsGek, ReneeMonty, RoronaZorro, Seventeen, stella92, XiiaaooNaa en 60 bezoekers