ADSL: Zie door de bomen het bos niet meer!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

ADSL: Zie door de bomen het bos niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 16:15

Okee, ik wil internet in mijn nieuwe huis.

Echter, ik wil graag goedkoop en snel.
En ik heb nog geen telefoonlijn.

Nu was ik eruit; ik wilde Speedlinq all in - maar die is dus niet te krijgen op mijn adres :/

Wie kan mij advies geven? Hoe snel moet ik nemen? Ik zat te denken aan 1042; of is 512 ook voldoende om lekker snel te surfen?
Bij ADSL heb ik dus ook een foonlijn van KPN nodig - die kost me 10 euro pm en ik wil eigenlijk niet hoger uitkomen dan totaal 35 euro...

Maar misschien is het dan weer handiger om Chello te nemen oid?

Ik wil een onbeperkt datalimiet, snel surfen en eens in de zoveel tijd dl ik een liedje of een film (maar als me dat veel kost wil ik ook wel naar de videotheek lopen hoor Knipoog

Help!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:20

Wil je perse ADSL ?
Ik heb sinds kort kabel (van @home) en dat bevalt me perfect.
De reden dat ik voor kabel heb gekozen is omdat ik graag van m'n vaste telefoonverbinding af wil.
We bellen erg weinig en de kosten voor een abonnement voor vaste aansluiting zijn behoorlijk hoog.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:22

Oke... van mij computernitwit helaas geen hulp, maar ik heb geloof ik ooit een soortgelijk topic bij FZ geplaatst, ik zal eens kijken of ik de link kan vinden... ik wou ook ADSL maar bleek dat op mijn adres niet te kunnen krijgen omdat ik te ver van een telefooncentrale verwijderd was... grmbl. Misschien is het ook handig om je topic naar FZ te laten verplaatsen, daar neuzen onze computerwizzards geloof ik vaak rond en blijft je topic langer op blz 1 staan... Knipoog Let ook eens op de evetuele reclamefolders die je wellicht krijgt, zo kwam ik er eindelijk achter welke goede verbindeing er in mijn burut wel beschikbaar was.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 16:22

Nee, hoeft niet persé maar volgens mijn zoektocht is een vast abonnement van KPN €10 pm (als ik mobiel bel)
en dus met een ADSL abo van een euro of 15 zou ik goedkoper uitkomen met snellere verbinding dan als ik een kabelaansluiting van Chello zou nemen.

@home heb ik nog niet bekeken, wat voor snelheid heb jij en hoeveel ben je pm kwijt?
En heb je een speciale modem nodig?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:23


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131997
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:30

Via www.home.nl kun je checken of het mogelijk is om in jouw woonplaatst kabel van @home te gebruiken.
Ik heb een Basisabonnement, het kost 29.95 per maand.
Downloaden tot 768 kbit/s.
Het modem is gratis.

Ik heb weinig verstand van die technische termen, maar voor mij is de verbinding meer dan snel genoeg.
Om je een idee te geven:
Als ik nu een topic met ca. 10 foto's op ITP / HAW open, dan duurt het ca. 4 a 5 seconden voordat ze allemaal in beeld zijn.
Een heel verschil met mijn oude Pentium 2 met ISDN-verbinding Knipoog

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 16:32

nee helaas, ook dat is niet te verkrijgen bij mij Boos!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 16:37

Hoi, ik ben met dezelfde zoektocht bezig als jij ook voor in mn nieuwe huis! Lachen

Chello kan niet omdat je geen kabelinternet kan ontvangen, maar alleen via een vaste telefoonlijn (die goedkoopste van 10 euro had ik ook al gevonden!) dus ADSL-internet.

Verder ga ik waarschijnlijk een abonnement aanvragen van hetnet, Instap surfen, dan betaal je de eerste 6 maanden 14,95 p/maand en daarna 19,95...maar zonder aansluitkosten en met een gratis modem! Weet niet of je die al hebt, maar dat is best duur dus dat scheelt weer!

Hij voldoet niet aan de eisen qua snelhied denk ik, maar daar heb ik dan weer niet zoveel verstand van! Verward

Niets hoeft, paarden wel - Loesje


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:19

zoveel mannelijke aanbidders en niet 1 die verstand hiervan heeft?

kijk eens op www.xs4all.nl imo en die van de consumentenbond de beste aanbieder. goedkoper zijn er vast, maar wb je internetaansluiting vaak duurkoop. Knipoog

ik zou zeggen 512 is meer dan genoeg als je wilt surfen.

Amor Vincit Omnia

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:27

Ik heb bij demon ADSL light..... voldoet prima, is snel genoeg en E19,95 per maand.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 23:10

Dan neem je toch kabel Schijnheilig

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 09:20

SuperPepeijn schreef:
zoveel mannelijke aanbidders en niet 1 die verstand hiervan heeft?

Tuurlijk wel Tong uitsteken Na lang zoeken kwam de een met speedlinq en de ander vond dat ik maar het snelste van het snelste moest hebben, maar dat kan mijn portomonnee dus niet helemaal aan.

Heb gister gebeld met Wanadoo en Chello en heb nu een Chello try- en buy aangevraagd; de laagste; kan ik eerst eens proberen of die snelheid goed is en hoveel ik over het datalimiet kom Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:29

Als ik jou was, zou ik zo ver bij Wanadoo uit de buurt blijven als mogelijk is.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 09:45

okee; als was die meneer wel heel aardig Haha!

Het chello-jongetje dat ik aan de lijn kreeg was nogal buiten adem en heeft een heel verhaal verteld over dat ze zo'n mooi kantoor hebben met glazen ramen (goh Haha!) en dat ze met het hele team op het balkon stonden naar de skyline te kijken dus dat ie moest rennen om de telefoon te beantwoorden - ik dénk dat hij nog een lesje over effectief verkopen en het corporate image nodig heeft *LOL*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:57

XS4ALL is een fijne provider Lachen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 09:58

Lovely schreef:
XS4ALL is een fijne provider Lachen.
en als tante lov het zegt, dan is het zo

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 10:01

SuperPepeijn schreef:
en als tante lov het zegt, dan is het zo

Dat zeg ik Lachen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, Danseresje, Femek2902, furious, GrapeshotBot, ManonGrr, OmgiliBot, Suzysuze, Touchem en 113 bezoekers

cron