Gisteren meeting met Xono (Colin) en Buddy!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Gisteren meeting met Xono (Colin) en Buddy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 09:07

Gisteravond ging ik op weg naar Oud Beierland om Buddy eens in het echie te zien en Colin natuurlijk ook Haha!
Ik kwam aan, doodstil op het terrein, niemand te zien en groot dat het daar is!! Volgens mij moest ik wel 5 minuten lopen om uiteindelijk bij de stallen te komen.

Verder ging mijn zoektocht, in de verte dacht ik Buddy te herkennen, maar hij stond ver weg en je moest eerst langs een paar stukken weiland lopen, aangezien ik hier een 'vreemdeling' was deed ik dat maar niet en bleef bij de stallen rondhangen...

Toen kwamen Colin en zijn nichtje Mariska eraan en gingen we met zijn allen naar Buddy. Wat een schatje is dat, echt superlief en groter dan ik gedacht had. Ik verbaasde mij erover hoe ontzettend vies hij was Haha! tjonge zo'n ontzettende smeerpoets had ik nog nooit gezien!
Na een paar snoepjes gingen we naar de stallen toe, want Colin en Mariska hadden rijles.

Colin had een mooi arabiertje Litha genaamd dacht ik en Mariska ging op een pinto paardje Spetter. De les was leuk om te zien (had nog nooit een westernles gezien) vooral omdat er een beetje actie te zien was, er viel namelijk iemand van haar paard af }> Nee helaas het was niet Colin anders hadden jullie foto's te zien gekregen Tong uitsteken

Na de les gingen we nog even naar de kantine en kreeg ik nog een lekker stukje taart Vork Colin is vandaag namelijk jarig! Party!! Gefeliciflapstaart Party!!

foto's http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=52022

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)



Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 10:03

Van harte Xono,
Groetjes Marcella

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 10:48

Aaaaaaah! Jaloers! Party!! Ik wil Buddy en Xono ook zien!!!! Is 'ie net zo lief als dat 'ie leuk is? (buddy dan he... Haha! )

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:30

Ah, had gisteravond al gekeken of Ineke al wat had gepost over onze meeting (van korte duur, maar was wel gezellig!) maar ze heeft vandaag Bokt besmurdt met foto's van mijn moddermonstertje Haha! Ik vond het in ieder geval erg gezellig en van mijn part mogen nog meer mensen mijn modderknollie komen bewonderen, hij's heel lief, vraag maar aan Ineke Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Re: Gisteren meeting met Xono (Colin) en Buddy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 16:44

Ineke2 schreef:

Toen kwamen Colin en zijn nichtje Mariska eraan. Wat een schatje is dat, echt superlief en groter dan ik gedacht had. Ik verbaasde mij erover hoe ontzettend vies hij was Haha! tjonge zo'n ontzettende smeerpoets had ik nog nooit gezien!


Heb je het nu over Colin of over Buddy ? hahahaha....
sorry kon het niet laten !! Haha! Knipoog

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Re: Gisteren meeting met Xono (Colin) en Buddy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 19:24

Sando"]
[quote="Ineke2 schreef:

Toen kwamen Colin en zijn nichtje Mariska eraan. Wat een schatje is dat, echt superlief en groter dan ik gedacht had. Ik verbaasde mij erover hoe ontzettend vies hij was Haha! tjonge zo'n ontzettende smeerpoets had ik nog nooit gezien!


Heb je het nu over Colin of over Buddy ? hahahaha....
sorry kon het niet laten !! Haha! Knipoog
[/quote]

*LOL* *LOL* hahahahaha *LOL* *LOL*

Leuk dat de meeting gezellig was! Ga zo de foto's bekijken Lachen

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 20:33

Oeps Bloos
Eh ik heb het over Buddy hoor hihi Clown

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 10:25

nee dat snapte ik wel hoor, maakte maar een grapje...
je had het er wel duidelijk neergezet hoor.... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, Lalladidoo, laura22, Poety, tienus63, xdesix en 46 bezoekers