Ik kwam aan, doodstil op het terrein, niemand te zien en groot dat het daar is!! Volgens mij moest ik wel 5 minuten lopen om uiteindelijk bij de stallen te komen.
Verder ging mijn zoektocht, in de verte dacht ik Buddy te herkennen, maar hij stond ver weg en je moest eerst langs een paar stukken weiland lopen, aangezien ik hier een 'vreemdeling' was deed ik dat maar niet en bleef bij de stallen rondhangen...
Toen kwamen Colin en zijn nichtje Mariska eraan en gingen we met zijn allen naar Buddy. Wat een schatje is dat, echt superlief en groter dan ik gedacht had. Ik verbaasde mij erover hoe ontzettend vies hij was

Na een paar snoepjes gingen we naar de stallen toe, want Colin en Mariska hadden rijles.
Colin had een mooi arabiertje Litha genaamd dacht ik en Mariska ging op een pinto paardje Spetter. De les was leuk om te zien (had nog nooit een westernles gezien) vooral omdat er een beetje actie te zien was, er viel namelijk iemand van haar paard af }> Nee helaas het was niet Colin anders hadden jullie foto's te zien gekregen

Na de les gingen we nog even naar de kantine en kreeg ik nog een lekker stukje taart

foto's http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=52022