Verveel me in mijn baan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Verveel me in mijn baan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 13:11

Raar hoor, ik zit nu enige tijd bij een werkgever in dienst, op een relatief simpel baantje voor mijn doen.
Mijn contract is 15 oktober afgelopen, maar....

Ik verveel me zo allemachtig!
Ik kan met mijn portie werk gewoon de hele dag niet vullen, ben na 5 uurtjes max al helemaal klaar, terwijl ik er 8 uren per dag over mag doen. Dat gaat nu al weken zo, en ik weet gewoon helemaal niet meer wat ik moet doen. Ben al heel vaak bij collega's gaan vragen of ze nog een klusje voor me hadden, ze zien me alweer aankomen! Voel me eigenlijk zelfs schuldig omdat ik gewoon te snel werk voor deze functie...
Zit het werk al te rekken door om de zoveel tijd even op Bokt te kijken, maar dat hoort toch helemaal niet zo te zijn?

Of ben ik nu gek?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:12

Dan zou ik toch eens met je baas gaan praten
Want duidelijk dingen die onder je macht liggen.
Misschien heeft je baas nog extra, en uitdagender klussen voor je?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:14

Je bent niet gek hoor...je bent gewoon goed Knipoog

En als niemand klusjes voor je heeft en je bent klaar tsja waarom dan niet even op Bokt kijken?
Ander verhaal als je werk eronder lijdt maar je kan maar beter iets te doen hebben toch?

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 13:17

Praten met de baas heeft geen zin; ik zit hier een zwangecshapsverlof op te vullen... over 3 weken moet de 'eigen' kracht de werkzaamheden weer gaan overnemen.
Ik kan toch moeilijk allerlei taken op me gaan nemen en die dan over 3 weken vrolijk afwentelen Haha!

Ik vind het wel heel lastig zo. Ik ga niet weer op simpele baantjes solliciteren....geloof ik.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:17

idd,in gesprek gaan dus,wie weet rolt er een uitdagendere functie voor je uit!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 13:18

Nope, wil hier niet blijven, te lange reistijd per dag...
(en ik zal wel een tikkie te duur zijn, heb pittig onderhandeld bij aanstelling en zij hadden haast Knipoog )
Vrees dat er niets anders op zit dan nog 3 weken uit te zitten, letterlijk... Verdrietig

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:19

Even doorbijten dan Tong uitsteken
Maar misschien kan je nu wel al vast gaan solliciteren (of op zoek gaan) naar een andere baan.

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:24

Ik heb het tijdens m'n vakantiewerk gehad, moest het werk van een inkoopster overnemen. Maar ik geloof dat ik het programma zo snel doorhad dat ik allerlei trucjes vond om een bon zo snel mogelijk uit te draaien, met als gevolg dat ik heel snel klaar was. Kon gelukkig voor de gewone administratie van alles doen, maar heb ook dagen gehad dat ik me echt verveelde. Je mist dan gewoon echt de uitdaging. Voor die 3 weken klusjes aannemen lijkt me ook onhandig, die moet je dan straks weer over dragen.

Op zoek naar ander, uitdagender werk lijkt me de oplossing. Misschien heel iets anders dan je tot nu toe gedaan hebt? In ieder geval nog succes de komende 3 weken, even volhouden nog Lachen !

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:27

Pfff ik had ook zo'n baan. Aan het eind van de dag bekaf van het niksen. Dat is gewoon nog vermoeiender dan hard werken.
Ik heb ontslag genomen en ben weer gaan studeren. Knipoog


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:30

Ik kenhet probleem. Ik zit nu 2 weken alleen en daar wordt je goed gek van. Bedrijf begon 4 jaar geleden met 7 mensen nu zijn we nog met 4 waarvan er eentje met een hartaanval thuis zit. Mijn andere collega zit verder op in een aparte ruimte en de nadere zit in Duitsland.

Ben het tegenwoordig aardig gewend draai de admin, verkoop en eigenlijk alles wat nodig is om het bedrijf te laten draaien. Het is op dit moment ook rustig de markt heeft het zwaar. Ook wij hebben daar last van onze toekomst is onzeker maar ik ga niet weg. Zit hier nu ruim 4 jaar en dat ga ik niet zomaar weggooien als ze morgen besluiten de boel op te heffen. Als we doorgaan krijg ik een compleet nieuwe functie met erveel uitdagingen en mogelijkheden dus ik blijf maar wachten.

Ik heb gelukkig wel wat te doen maar de motitvatie is ver te zoeken. Heb als msn op pc staan en radio lekker hard aan. Dingen die eerst echt niet konden. Regelmatig komt er ook even een vriend of vriendin even langs om koffie te drinken.

Wees blij dat het bij jou binnenkort afgelopen is ik zit al zeker een half jaar te wachten totdat er wat gaat gebeuren.

Er is gelukkig altijd wel wat te vinden op internet Haha!.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 14:25

ik begrijp precies wat je bedoeld!

Bij mij is het dan niet me vaste werk, maar ik moet voor een aantal weken stage lopen. Ik zit nu bij een bedrijf, waar ze gewoon totaal geen aandacht aan me besteden. ik loop me de hele dag te vervelen, en ga idd bij iedereen langs om te vragen of ze nog iets voor me te doen hebben. heel vervelend is dat! je gaat je idd bijna schuldig voelen omdat je nix te doen hebt. Maar omdat ik hier ook nog niet zo lang stage loop, weet ik ook nog niet veel ander werk te doen. Er zijn me een aantal dingen uitgelegd, en als ik daarmee klaar ben, dan moet ik maar zelf kijken hoe ik me vermaak hahaha!! Bloos

maar de dag duurt dan ook zo ontzettend lang als je nix te doen hebt Scheve mond

Het is heel vervelend, maar nog ff volhouden he!! OK dan!

people like YOU are the reason that people like ME need medication!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, alweerkwijt, Amazonbot, amsterdam10, Astrophe, Elitedeux, GoogleAdsense, JodieR, juval, Lagonda, Laura82, Letsdunit, MerleSimone, Mondy, mvdende, Noisy, Pieneappel, Prins85, Rensjee, Room_Soesje, Rosalie_91, Rose94, SunnyHorse, Vjestagirl, VuurVleugels en 123 bezoekers