Hoe laat je hem weten hoeveel je van hem houdt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Hoe laat je hem weten hoeveel je van hem houdt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 21:14

Ok.. die gene weet het niet, of weet het wel en durft het niet aan omdat ie bang is dat ik hem weer pijn zou doen.

Wat doe jij in zo'n geval. Want je weet dat hij nog diep van binnen een zwak voor je heeft, en hoe maak je hem duidelijk hoeveel je van hem houdt?

Die 17 rode rozen op mijn vejaardag... hadden toch wel het teken moeten zijn Scheve mond

Kortom, je weet dat hij van je houdt, anders had hij nooit die rozen naar je gestuurd. Hoe maak je hem dan duidelijk hoe groot jou liefde is?

Tips en originele ideeën please!


plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:17

Recht voor zijn gezicht zeggen dat je van hem houd.Of een kaartje sturen met er op dat je veel van hem houdt

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:23

is er niet iets dat altijd al heel veel voor hem betekend heeft?

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:25

Ik denk recht voor zijn raap, hoe eng dat ook is.
Een blauwtje lopen zal, als ik dit zo hoor, zeker niet gebeuren, dus gewoon doen!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

pmarena

Berichten: 48056
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:30

BounceBabe schreef:
Ok.. die gene weet het niet, of weet het wel en durft het niet aan omdat ie bang is dat ik hem weer pijn zou doen.


Heb je hem al eens pijn gedaan dan , of is dat door iemand anders gedaan ?

Je zal hem toch moeten laten merken hoe zielsveel je van hem houdt ,
en dat je er helemaal voor gaat , hem laten voelen en ervaren dat je het absoluut niet over je hart kan krijgen om hem pijn te doen, enz.

Laat hem merken dat je 100 % vertrouwd bent

Zeg het gewoon wat je voelt .... als het oprecht en met liefde rechtstreeks uit je hart komt dan weet hij wat hij aan je heeft Lachen

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 21:35

pmarena schreef:
Heb je hem al eens pijn gedaan dan , of is dat door iemand anders gedaan ?

Je zal hem toch moeten laten merken hoe zielsveel je van hem houdt ,
en dat je er helemaal voor gaat , hem laten voelen en ervaren dat je het absoluut niet over je hart kan krijgen om hem pijn te doen, enz.

Laat hem merken dat je 100 % vertrouwd bent

Zeg het gewoon wat je voelt .... als het oprecht en met liefde rechtstreeks uit je hart komt dan weet hij wat hij aan je heeft Lachen


Het ging uit omdat er iemand in onze relatie stookte... hij was er kapot van. Helaas heb ik nooit de moed gehad weer wat met hem te beginnen, maar mijn gevoel zegt dat ik het hem nu moet zeggen!!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:45

Stuur 1 roos, met een lief kaartje eraan.
Of geef hem die roos, met kaartje persoonlijk.

17 mensen vinden dit leuk

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:47

dan moet je het doen BounceBabe!!!!

sjalalaaaaa

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 21:48

wennie schreef:
Stuur 1 roos, met een lief kaartje eraan.
Of geef hem die roos, met kaartje persoonlijk.


Hij zei dat ie een presentatie had, maar of dat zo is :S ik bel naar zijn huis.. en vraag of ik daar op hem mag wachten tot ie terug komt ...

Scheve mond

jacob112

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 23:27

ik had 6 maanden met me vriendin en liet ik 6 rode rozen bezorgen bij haar thuis s ochtends vroeg, toevallig sliep ik ook nog bij dr die dag Haha!

maar in ieder geval met een kaartje erbij waarop stond: 6 rozen staan voor 6 geweldig liefdevolle maanden!!!!

maar ik zou misschien 1 roos terug sturen met de tekst, van het meisje wat de 17 rozen van je gekregen heeft. met deze roos wil ik je zeggen dat ik nog steeds van je hou? zoiets???

ben normaal heeel poetisch maar dat is voor me eigen vriendin Haha!

wedstrijden..

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 23:58

het is een idee.. maar iets anders dan rozen> weet ik het? op de valreep.. tja dat is volgens mij nu gewoon mode ofzo.. een rage.. dat doe ik niet! En hoeveel mensen zijn er met mijn naam Scheve mond juist nog maar 7 in het hele land! Haha!


Mendie

Berichten: 8
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 08:03

Gewoon zeggen is de beste oplossing. Neem hem mee uiteten en neem er de tijd voor. Er komt dan vast wel een moment in het gesprek waarin je het hem kan vertellen....en wie weet hoe de avond afloopt?
Ik neem aan dat je nog steeds contact met hem heb? (anders had je die rozen niet gehad ) Ga ervoor Meid.... Als hij de ware voor je is en je doet niks.......zal je het nooit weten.!!!!

<center>Het is aardig om belangrijk te zijn, maar belangrijker om aardig te zijn.</center>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:00

Pff moeilijk... Ik zou absoluut niet aan dingen als op de valreep gaan beginnen. Dat bekijk ik dan even vanuit mijn eigen standpunt. Als dat bij mij zou gebeuren dan was dat dus 5 stappen terug in de verkeerde richting.

Je zou hem een lieve kaart kunnen geven... Maar wat ik persoonlijk zelf zou doen...

Stuur hem een anonieme kaart met daarin een kaartje van een romantisch restaurant. Zorg dat je in dat restaurant een romantisch plaatsje gereserveerd hebt. (ga dus niet naar Burger King Haha! ).
Zorg dat je zelf net iets later bent dat hij. Dan is de verassing nog iets groter, want hij zit daar te wachten maar weet niet waarop.
Neem een roos mee en geef die aan hem terwijl je hem verteld dat je ontzettend veel van hem houd...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Fayyah19, Flew, GrapeshotBot, JessicaK, Kairos, wemkelover en 157 bezoekers