Berichtje van Ravi (Zeoliet x Lector)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Berichtje van Ravi (Zeoliet x Lector)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 22:16

Sinds kort heeft mijn schoonzusje een paard. Toevallig tikte ik zijn naam en bleek dat er naar hem gezocht werd. Helaas was het topic al gesloten maar omdat er meerdere personen benieuwd waren waar hij gebleven was reageer ik niet per PB maar op deze manier.

Ravi staat dus in Brabant bij mijn schoonzusje. Zij was al een tijdje op zoek naar een een paard en is na een aantal paarden gezien te hebben bij hem uitgekomen. Het is haar eerste paard en veel dingen zijn voor haar dus nieuw. Maar hij was erg betrouwbaar en het was liefde op het eerste gezicht. Omdat ze wist dat hij meerdere keren te koop had gestaan en de prijs ook erg varieerde twijfelde ze wel of het betrouwbaar was. Daarom heeft ze ook oa contact met de fokker gezocht.

Hij kwam op een stal bij een boertje te staan maar sinds een paar weken is ze verhuist naar een andere stal. De eerste stal was erg donker en laag en Ravi was binnen een paar maanden erg afgevallen. Nu staat ze op een stal waar tevens een binnenbak bij zit en is hij veel vrolijker.
In het begin heeft ze regelmatig in het zand gehapt, want het bleek toch niet helemaal een doetje te zijn. Hij vond het leuk om voor bijv. vogels te schrikken en als je dan alleen op maneges hebt gereden lig je er vrij gemakkelijk af. Maar nu gaat het al veel beter en krijgt ze eens in de week priveles en er zijn meerdere mensen om haar heen die ook rijden.

Ik zal haar doorgeven dat hij op bokt staat en dan kan ze misschien zelf nog even reageren.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst


Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 11:51

Hé, volgens mij heeft hij ook bij ons op de manege gestaan... Is het een grote donkerbruine? Ik heb hem nog op video geloof ik want iemand was toendertijd geïntresseerd in hem Cheese! . Maar toen vroegen ze veel geld voor hem. Hij is dacht ik toen verkocht aan een meisje wat hem naar het M gereden heeft geloof ik, dat stond iig bij de advertentie die een half jaar later op marktplaats stond. Verward Grappig!

Met vriendelijke groet!

In 2017 verwacht:
Blue Hors Zack x Gribaldi x Balzflug x Amor

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 12:05

Hij is inderdaad erg groot en donkerbruin. Hij stond inderdaad een poosje voor erg veel geld te koop maar is later naar een normaler niveau gezakt.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst

Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 12:26

Ik weet na het lezen van vorige topic zeker dat dit hetzelfde paard is, toen hij bij ons op de manege stond kon hij nog niets, hij schijnt bij een springruiter gestaan te hebben ofzo die hem niet zo goed behandeld hadden zei de toenmalige eigenaresse, zij heeft hem eventjes gehad en hem een beetje opgeknapt, en een enkel wedtrijdje gereden en daarna stond 'ie te koop. Was een erg leuk paard, heel lief ook met rijden. Een vriendin vond hem ook leuk maar de prijs was erg hoog voor onbeleerd paard... Helaas. Maar ja, leuk dat hij goed terecht is gekomen!

Met vriendelijke groet!

In 2017 verwacht:
Blue Hors Zack x Gribaldi x Balzflug x Amor

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 19:11

Toen hij in nederhorst ten berg stond werd er idd veel geld voor dit paard gevraagd!
Wij zijn er toen nl voor wezen kijken,aagezien wij er met de keuring niet uitkwamen hebben wij er van af gezien!
Daarna is het paard van de een naar de ander gegaan wat ik er uit begrijp,toevallig heb ik toen ook de advertentie op marktplaats gezien,daar was hij goedkoper als wat er toen aan mij voor dit paard werd gevraagd!
Ravi is officeel L2 dressuur,zo staat hij geristreerd bij de KNHS,dit is bij de verkoop aan het licht gekomen!
Toevallig heb ik wel eens contact met het persoon die hem te koop had staan en waar dendrofleur haar schoonzus hem van heeft gekocht!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Celebi, Elegance_, Fientj, Jintexx, Kashmino, lies_sparkle, maitestar23, Marilu, Mark0919, pluklief, Sting, su72, xDeena_ en 39 bezoekers