Rekening Ambulance

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Rekening Ambulance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 17:35

Wat denken jullie? Ik heb niet zo'n heel groot stuk gereden (6km volgens de rekening), maar ik ben wel benieuwd wat jullie denken dat ik kwijt ben... Of ja, de verzekering, want ik heb m linea recta doorgestuurd, dan hebben ze daar nog een maand de tijd om m te betalen en moeilijk te doen, dan krijg ik weer een herinnering en die gaat dan weer linea recta naar de verzekering, dus ik ben t geld niet kwijt...

Doe is een gok! Schijnheilig

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 17:41

600 gld?
Dat was mijn vader in ieder geval kwijt in Val Thorens toen hij van de piste naar de dokter werd gebracht. Nog geen 20 minuten en hij verdenkt ze er zelfs van een rondje te hebben gereden *LOL*
Ging wel via de verzekering gelukkig, maar wat een duur grapje zeg!
't Is dat die banaan gratis was, zei die, anders had hij er heibel over gemaakt Haha!


Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 17:43

Uhm... ik gok ong. tussen de 1500,-/ 2000,- (guldens dan nog hoor, ben nog niet in gedachten om naar de euro)

Tsja, nu is het verplicht dat je met de ambu mee moet maar ik zou om die kosten zowat zeggen; ik neem wel een taxi tenzij het echt niet anders kan!

Gelukkig wordt dit soort kosten meestal wel weer vergoed door verzekeringen, maar ik blijf het belachelijk duur vinden!!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 17:44

ik doe een kleine gok Fl 375,-? het is inderdaad heel duur. Mijn opa heeft een keer in Oostenrijk in het ziekenhuis gelegen omdat hij daar op vakantie een beroerte had gehad, maar omdat wij niet langer konden blijven moest hij ook van dat ziekenhuis naar Nederland vervoert worden, met de ambulance... en dat was volgens mij ook geen goedkoop geintje. Zo haal je wel meteen de verzekeringskosten eruit Knipoog

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 19:02

Ik weet nog wel van mijn ritje in de ambulance, zat zo rond de 900 gulden. Tsja wat zal het in euro's zijn, tegen de 400??

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 23:39

Nou ja... het Helicopter-vluchtje van m´n dochter van de ski-piste naar het ziekenhuis (vliegtijd 8 !!!!! minuten) heeft ca. 3800 DM gekost (= ca. fl 4.180,-), dus denk ik dat jou ritje zo´n 220- 240 Euro gekost heeft?!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 09:10

Ik had gehoord dat het rond de 800 piek (guldenpieken he) zou kosten. En dat klopte heel redelijk. 342 euro oftewel 753 gulden.

Als je weet wat voor apparaten er in die kar zitten... dan verklaart dat een boel. Er rijdt daar zomaar voor een half miljoen (gulden) rond aan apparatuur etc. Ik kan alleen niet alles verklaren, de 6 km kostte 15 euro, maar dan was er nog cpa toeslag (50 euro) en nog 200 + euro, maar wat dat was? Waarschijnlijk de afschrijving van de ambulance?

Ach, ik ben wel blij dat er ambulances zijn... ik had m eigenlijk niet zo nodig, maar voor hetzelfde geld had ik hem héél hard nodig gehad... en dan is het mij dat geld wel waard. Ik vond het eigenlijk nog niet zo heel duur, wel veel geld, maar goed, daar heb ik een verzekering voor! Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:39

Ik ben ooit aangereden op de Uithof, vlak voor het UMC (toen nog AZU). Echt pal aan de overkant, denk nog geen 200 meter hemelsbreed tot de EHBO. Mocht er niet eens heen lopen, want ongeluk met letsel = verplicht ambulance, die ze uit de stad moesten laten komen. Kosten van dit ritje: ook zo'n 350 piek (was in '97). Uiteraard ook meteen doorgestuurd naar de verzekering en nooit meer iets van gehoord. Ik had bij jou ook op 800 gegokt, zat er dus niet zo ver naast. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ashleytjuhh, chanelle14, GoogleAdsense, Googlebot, Ineke2, JackenJill, Jihama, kimberly1995, laran, linoleum, Niika, roosjenat, sinnekinne, xSimonee, YandexBot, Zick_Zack, zuperzmoker en 149 bezoekers