"Outlook vraagt wachtwoord"-vraagje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

"Outlook vraagt wachtwoord"-vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 16:45

Ik werk met outlook express. Als ik email ophaal vraagt hij normaal gesproken niet om een wachtwoord. Deze heb ik namelijk opgeslagen bij de eigenschappen van mijn account en ik heb aangevinkt dat hij deze moet onthouden.
Nu komt het wel eens voor dat hij toch vraagt naar een wachtwoord. Als ik deze dan invoer geeft hij aan dat het wachtwoord niet juist is. Het is dan niet mogelijk mail op te halen. Als ik mijn computer uit zet en een tijd uit laat staan doet hij het wel weer. Ik heb niets gewijzigd aan mijn instellingen. Ik heb geen virus o.i.d. op mijn computer.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan?


Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 14:46

dit heb ik ook vaak, ik gebruik ook outlook al doet die wel vaker raar Scheve mond
ik sluit het venstertje altijd en is het bij mij weer goed werkt dat niet bij jou?

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 15:09

Nee, ik moet echt opnieuw opstarten anders doet hij het niet. Meestal moet ik dan ook wel even wachten want als ik direct weer opstart doet hij het ook niet. Ik snap er werkelijk niets van. Geen instellingen veranderd en toch doet hij spontaan niets meer zonder wachtwoord

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 15:11

hmm dan weet ik het ook niet, ik heb ook zo problemen met outlook Haha!.. mails komen niet aan en ik ontvang ze niet bijvoorbeeld.
(tip: incredible mail schijnt wel goed te zijn heb ik dus ook maar genomen en mijn problemen zijn wel weg Haha! )

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers