Na anderhalf jaar kwam het er dan toch van.... meeting Stef!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Na anderhalf jaar kwam het er dan toch van.... meeting Stef!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 18:17

Hihi, ik "ken" Stef nou al anderhalf jaar via het net, maar op een of andere manier komen we elkaar nooit ergens tegen, en is er altijd wel een reden waarom ik niet naar haar ga of zij naar mij Haha! Een tijdje hebben we zelfs helemaal geen contact gehad, omdat ik me kapotergerde aan het rijden op een veel te jonge pony etc en ik wilde die verhalen gewoon es een tijdje helemaal niet horen.

Een paar weken geleden vond Stef haar stoute schoenen terug in een donker kastje, trok ze aan, en belde me op. Op die beruchte zondagavond, want anders ben ik..... uiteraard bij de paarden. Resultaat: keigezellie, meteen weer twee uur aan het kleppen *LOL*
Afijn, deze week heb ik nog vakantie voor ik aan m'n nieuwe baan begin ("huh, nieuwe baan? Ja, ik ben weg bij Start en ik ga voor een ander uitzendbureau werken Knipoog ) en Stef mailde me plompverloren dat ze 1 dag vrij nam van haar werk omdat ik dan op bezoek kwam, en ik mocht zowaar zelf kiezen welke dag Schijnheilig

Dus vanmorgen vroeg langs de paardjes, en daarna richting Werkendam, back home, want ik heb daar ook een paar jaar in de regio gewoond voor ik nog verder naar het Zuiden afzakte (vandaar dat ik soms met een zachte g typ *LOL* )

Tja, en wat zal ik nou es verder vertellen..... Stef is in het eggie net zo'n gezellige kletskop als aan de telefoon en over de mail Bloos en ze heeft een hele veestapel.... kippies, cavia's, nijntjes (twee babies Lovers ), twee hondjes waarvan er eentje verrekte goed is in oren uitslobberen Vork en..... *tromgeroffel* Honey en Jamaica!!!

Over Honey kan ik maar drie dingen zeggen:
1 = Lovers op het eerste gezicht
2 = Kwijl wat doet ze alles leuk.... *zwijmel* en
3 = Boos! want ze paste niet op m'n achterbank.... kon haar dus niet meepikken....

En dan Jamey.... een stuk volwassener geworden, brutaal, en heel pienter. Als Stef Honey een kunstje wil laten doen en Jamey ziet het, dan doet Jamey het alvast, en kijkt daarna zo van "Snoepie???" Geweldig!!!
Ik heb een paar Parelligames met Jamey gedaan, en gemerkt dat het een heel fijn reagerend paardje is. Ze wijkt voor de lichtste druk, hangt niet, is soepel als een balletje elastiek..... Ik was zo blij om dat te zien.... dat Stef toch (nog) verstandig met dat jonge beestje om is gegaan, niks overhaast, en haar laat opgroeien tot een heel fijn paardje! Ben helemaal gerustgesteld (voor zover je je zorgen kunt/mag/moet maken om andermans paard)

Afijn, leuke dag gehad dus!


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 18:28

Dat klinkt allemaal heel gezellig!!!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 18:42

*jaloers*
klinkt veels te gezellig. nodigen jullie mij de volgende keer ook uit?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 18:59

Ja dat Stef op internet gezellie kan zijn dat wisten we al... *LOL*
Maar heel leuk dus dat ze IRL is 'goedgekeurd' grijnz.
Ik wilde ook wel eens die kant op maar zonder auto en met verplichte middagslaapjes kom ik voorlopig nog nergens. Niet ver tenminste. Haha!

Hebben jullie nog foto's gemaakt?
Ben reuze benieuwd! Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:51

Yepsies, was mega gezellie.
Ik heb welgeteld 2 foto's, aangezien mijn camera iets verkeerd heeft gedaan en alles had gewist (ook jamaica's rol en steiger foto!!)
Ik zal ze er vanavond op zetten, met ook een langer verslag, ik zit nu niet achter mijn eigen PC, en dit ding loopt steeds vast Frusty

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Na anderhalf jaar kwam het er dan toch van.... meeting S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 20:17

Sonja schreef:
Over Honey kan ik maar drie dingen zeggen:
1 = Lovers op het eerste gezicht
2 = Kwijl wat doet ze alles leuk.... *zwijmel* en
3 = Boos! want ze paste niet op m'n achterbank.... kon haar dus niet meepikken....


Hihi, dan mag ik je denk ik ook wel uit de buurt houden van Dennis Haha! .

En alle bevindingen van iedereen hier over Stef kan ik in mee delen. Over het internet is het altijd heel gezellie en irl ook!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 21:09

Hee, leuk zeg! Gezellie, zo te horen. Lachen

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Re: Na anderhalf jaar kwam het er dan toch van.... meeting S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 21:14

Dennis"]
[quote="Sonja schreef:
Over Honey kan ik maar drie dingen zeggen:
1 = Lovers op het eerste gezicht
2 = Kwijl wat doet ze alles leuk.... *zwijmel* en
3 = Boos! want ze paste niet op m'n achterbank.... kon haar dus niet meepikken....


Hihi, dan mag ik je denk ik ook wel uit de buurt houden van Dennis Haha! .
[/quote]

moet je zeker doen!! ik baal er nogsteeds van dat ik niet op jullie ben af gestapt, anders had ik nu ook hon irl gezien!! *baalbaal* (binnenkort komen de foto's van ermelo... de scanner doet vaag... dus binnekort (bijna alleen maar dennis Haha! Haha! )

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 21:53

foto's: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=552069#552069

Jah, het was echt een super geslaagde dag, alleen tref ik het gewoon ALTIJD dat mensen waar het leuk mee klikt altijd een takke eind ver weg wonen. En aangezien ik (nog) niet in het gelukkige bezit van een auto ben, is dat soms flink balen.
Al zo'n anderhalf jaar is Sonja mijn persoonlijke paarden helpdesk Haha! En het werd toch weleens tijd om een gezicht aan die helpdesk vast te knopen.
Onze eerste meeting zou de paalhoeve worden, vorig jaar. Maar de MKZ gooide roet in het eten.
In augustus kocht ik jamaica, en door fouten van mijn kant heeft het me bijna een vriendschap gekost.
Omdat ik mijn helpdesk toch wel miste heb ik inderdaad de stoute schoenen aangetrokken, en gebeld.
Wat kon me nou gebeuren? Dat ze de hoorn erop knalde? Ach ja, dan wist ik tenminste ook gelijk waar ik stond Haha!
Was allemaal echter niet het geval (ik had al totale ramp scenario's in mijn hoofd Haha!) en we hebben 2 uur lekker als vanouds zitten beppen.
Toen kwam ook het plan dat er nu eindelijk maareens gemeet moest worden.
Dus vanmorgen om 11 uur stond ze dan eindelijk op de stoep, de langverwachte sonja Haha!.
Foto's gekeken van 3 miljoen maffe fjorden. En een maffe Leo.
Toen naar mijn paardjes.
Ik wist van de verhalen over de tel enzo al dat sonja erg gecharmeerd was van honey.
Dus eerst hon in de bak gezet, en toen jamey erbij. Lekker even laten rennen, en sonja kreeg het voor elkaar om jamaica min of meer op commando te laten steigeren (heeft ze verder niet geleerd ofzo) maar sonja gooit haar handen omhoog, en jamaica steigert of ze nooit anders geleerd heeft Haha!.
Ik met hon even wat kunstjes laten zien.
Jamey stond ernaast...
Hon had geen zin om haar spaanse pas te showen, en terwijl ik honey het vroeg, stond jamaica keurig met haar pootje vooruit. Maf paard!
Sonja is toen met jamaica wat gaan parreli-en Haha! en het bleek dat ik sommige dingen daarvan al wel had gedaan, alleen niet wetend dat dat parrelli games waren. Ach, zo leer je nogeens wat.
Zodra ik nu een keer tijd heb enzo kom ik absoluut richting alphen. Des te eerder is sonja weer aan de beurt deze kant op te komen Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 22:37

Klinkt idd erg gezellie, zo zie je maar weer.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 08:21

stef schreef:
Zodra ik nu een keer tijd heb enzo kom ik absoluut richting alphen.


Dat is je geraden ja! Je zou al anderhalf jaar op Leonardo komen rijden! *LOL*

Lijkt me trouwens verstandig om Dennis uit m'n buurt te houden.... Heb heeeeeele stoere foto's van 'm gezien op Stef compu.... Kwijl

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 12:00

Sonja schreef:
Lijkt me trouwens verstandig om Dennis uit m'n buurt te houden.... Heb heeeeeele stoere foto's van 'm gezien op Stef compu.... Kwijl


*trots* Hij kan best stoer zijn hoor(merries Schijnheilig )! Gelukkig ook af en toe een onwijs watje die bv heel onschuldig naar het baasje hinikt Lovers .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 12:34

leuk hoor sonja. als ik het zo lees moet het heel leuk zijn geweest

Nou wij nog een keer (komt ook nooit wat van Haha! Haha!)

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 12:37

Hihi, is nog veeeeel schandaliger. Ik woon hemelsbreed nl. nog geen kilometer bij jouw stal vandaan *LOL*
Meteen spijkers met koppen slaan: hoe laat ben je zaterdag bij Mystery? Dan vraag ik Miran meteen of ze tijd heeft! Party!!


samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 12:43

ik ben er rond 7 uur s'avonds ik moet eerst werken (voor mystery) zeg maar of je kan????

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 17:10

leuk om te horen dat twee bokkers elkaar hebben gevonden.

ik denk dat iedereen het wel gezellie vind bij stef.
alleen de paardjes zijn al stoer. en dan nog de rest van de beesten boel.

p.s. heb een tip voor de mensen die met stef gaan meeten vraag of je pebbels z´n cd mag luisteren. en dan gaat het mij om 1 bepaald nummer!

het zit al dagen in me kop Haha! en het is zooooo grappig.

stef weet denk ik wel welk nummer ik bedoel.

he stef kan je het niet op bokt zetten?? Schijnheilig

tja....

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 18:51

pebbels? Sinds wanneer maakt een konijn muziek dan kvika????

Ik neem aan dat je pepper bedoelt Haha!

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 21:47

uuh ja Tong uitsteken pepper hihihih

sorry was ff in de war. Bloos

tja....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 23:42

Hehe, ik vroeg me al af wie pebles was hahahaha, erg goeie! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, dazai, IASCrawler, laura22, Manadeluca, mellamoshan, MightyMike, Titsia, Vagabondo, Vickym98, xSuuzerd en 94 bezoekers