overnieuw een topic, nu vraag naar foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

overnieuw een topic, nu vraag naar foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:53

hooi!!
ik heb aanstaande zaterdag weer een wedstrijd, en aangezien ik dit keer geen zin meer heb om weer een minpunt te krijgen op een niet-ingevlochten haflinger zou ik graag knotjes erin willen zetten

(aangezien ik een matje walgelijk vind en een hengstenvlecht/broodvlecht niet blijft zitten)

dus ze heeft dikke manen.. en ik wil dus dubbele knotjes (aan 2 kanten) ik had gehoord dat dit kon, maar heeft iemand ook een foto + uitleg over dit???


Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:03

Had je een minpunt voor een niet ingevlochten Haflinger Verward
Je mag bij een Haflinger de manen toch los laten, net als bij de Fries en de Fjord..

ยป Never give up on the things that make you smile..

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:47

ik vind het ook raar...
ik neem aan dat het geen keuring is.
vreemd ik weet hier ook verder geen antwoord op te geven.

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:51

lekker los laten hangen ze mogen er geen punten vanaf trekken doe ze het wel. zou ik naar het secretariaat gaan.

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:52

gewoon loslaten,is misschien wel mooier dan 2kantvlechtjes!!want daar ben je nog wel even zoet mee!! Tong uitsteken

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:24

haha oke Tong uitsteken dat is waar.. Het lijkt mij ook wel dat ik daar lang mee bezig ben, ik laat wel even melden aan de jury van te voren dat dit wel een haflinger is Scheve mond .. En anders zie ik ht nog wel even of ik het ga doen Lachen

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:39

bij het secretariaat vragen wat hier voor regels bij gelden dat lijkt me de beste oplossing, maar ik denk ook dat ze bij de 1 het goedkeuren en bij de ander weer niet

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:08

Het gaat hoor, alleen moet je dan veel vlechtjes maken, en liefst met naald en draad.
Als je veel wedstrijden blijft doen zou ik overwegen om ze te trekken. En als je stopt, manen groeien toch terug, het gaat zelf heel snel bij een haf. Mijn eerste haf (verkocht) miste een groot stuk in haar manen tijdens de zomer, in de winter had ze weer mooie lange en dikke manen.

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:18

Idd ze mogen los, maar dan moeten ze wel op een lengte zijn..

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:53

Verplaatst van VMR naar WD.

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 14:34

Invlechten is helemaal niet verplicht, ook niet bij een KWPNer.

Disciplinereglement Dressuur schreef:
Het versieren van de staart of van enig ander deel van het paard door middel van onnatuurlijke dingen, zoals
linten en bloemen of anderszins, is niet toegestaan. De manen en de staart van het paard mogen evenwel
ingevlochten worden.



Ps je doet iets over of je doet het opnieuw, niet overnieuw

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isa_Sofie, Kirrietje, Knollboll, Saaams, Tamara1991 en 50 bezoekers