Wintersport

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Millenium
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Zwolle

Wintersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 21:23

Heey

Gaan er nog mensen op wintersport? en waarna toe? ik zelf ga weer op wintersport maar nu ben ik benieuwd naar welke plaatsen en welk lan jullie gaan en waarom. Ik ben zelf al een paar keer in Tsjechië geweest en dat bevalde super goed. nu ga ik dit jaar voor de tweede keer op wintersport maar nu niet naar tsjechië omdat het daar dan nog niet helemaal sneeuw zeker is (en dat wil je natuurlijk wel) dus gaan we naar oostenrijk net na de kerst. ben erg benieuwd hoe het daar is en hoe de pistes daar zijn.


Miss_happy

Berichten: 419
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:03

Ik ga dit jaar voor de 2e keer naar Frankrijk, netzoals vorig jaar weer naar Pra Loup 1600. *LOL* Echt een super mooi gebied en we gaan met Husk, dat is ook niet zo duur en zit alles bij in ! Haha! Ik heb er weer zin in. OK dan!

Pra Loup is zon en sneeuw zeker... wat wil je nog meer Haha!

Australia

Miss_happy

Berichten: 419
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:04

Met school ga ik dit jaar trouwens ook, in jaunari, gaan we naar Saalbach- Hinterglemm... ik ben erg benieuwd.. maar volgens mij is dat ook wel een mooi skigebied Haha!

Australia

__Carmen__

Berichten: 1189
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:08

ik ga met carnaval weer naar frankrijk Haha!
ja, mag weer mee met familie van mijn vriend en vind het echt superleuk. heb er nu al zin *LOL*

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:17

Ik ga dit jaar naar Caproen.
Gaan al jaren met dezelfde groep, en een vriend uit de groep gaat daar dit jaar skileraar spelen, dus als ik hem mis, ga ik denk ik even op en neer Schijnheilig
We gaan niet met carneval, dan heeft half europa vrij, dan is het veelste druk.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:26

en ook ik trek met carnaval weer naar de witte bergen van Oostenrijk. Al 13 jaar in hetzelfde gebied, maar toch verveelt het niet. Dit jaar gaat mijn vriend ook mee, dus mijn vakantie gaat niet stuk!!
Heb eerst 10 jaar ge-skie't (ofzow...) maar nu glij ik soepel van de berg met m'n snowboardje. Echt kicken Haha!:D:D (heb er weer vet zin in!!)

Normal is an illusion. What is normal for the spider is chaos for the fly.
Morticia Addams

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:43

Ethelate schreef:
Ik ga dit jaar naar Caproen.
Gaan al jaren met dezelfde groep, en een vriend uit de groep gaat daar dit jaar skileraar spelen, dus als ik hem mis, ga ik denk ik even op en neer Schijnheilig
We gaan niet met carneval, dan heeft half europa vrij, dan is het veelste druk.


Caproen? waar mag dat liggen? Ken wel Kaprun misschien dat je da bedoeld?

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:44

IK ga dit jaar niet op wintersport ....Paar jaar terug gingen wij ook altijd op wintersport , wij gingen altijd helemaal naar het zuiden van Duitsland , was altijd wel leuk .

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

__Carmen__

Berichten: 1189
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:45

Ethelate schreef:
We gaan niet met carneval, dan heeft half europa vrij, dan is het veelste druk.


waar wij zitten, in la norma, is het dan eigenlijk alleen druk op de oefenhellingen en groene pistes. gelukkig zit ik meestal op blauw en rood Cool

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:49

toscana schreef:
Caproen? waar mag dat liggen? Ken wel Kaprun misschien dat je da bedoeld?

Ik heb geen idee hoe je het schrijft. Iig, dat gebied waar dat ongeluk met dat treintje is gebeurt.
In de kleine gebieden is het misschien niet zo druk, maar daar heb je meestal weinig spectaculaire pistes. Wij gaan eigenlijk altijd naar een gebied waar je zo'n pass kan nemen voor een groot gebied, zodat je elke dag naar een andere plek kan.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 00:13

Kaprun dus, Ethelate Haha!
Daar zijn wij vele jaren geweest, maar we hebben het nu wel een keertje gezien Lachen Laatste jaar naar Obergurgl geweest (tegen Italie aan), maar dat vonden we niet bijzonder.
"Nadeel" is bij ons ook altijd, dat we op de één of andere manier ook altijd met een groep gaan. Op zich geen probleem, maar daar zitten mijn ouders ook altijd bij.... op zich ook geen probleem, maar dat willen we dit jaar niet meer. Ze willen ons graag mee, maar wij gaan last-minute. Zien we wel waar we terechtkomen. Zijn we in ieder geval lekker met z'n tweeen... Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131861
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 00:18

Ik heb je topic verplaatst naar Bokt International Knipoog

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 01:00

Ohh Wintersport, echt lekker!! *LOL*.. Ik vind het lekkerder dan zomervakantie!.. Wij (mijn Pa en ik, nog maar met z'n 2en, omdat mijn zusje niet meer van Wintersport houdt ) hebben dit jaar 4 vakantiebestemmingen, Oostenrijk naar Zell am See, of naar Ramsau omdat we daar vorig jaar ook waren en het super relax was! *LOL* Of Zwitserland, voor de afwisseling, of Bulgarije omdat het zo goedkoop is, OF Aspen (Amerika) Omdat het weer eens wat anders dan Europa is!..

Hoop natuurlijk Aspen! Schijnheilig .. Maar De rest lijkt me ook leuk hoor! *LOL* Wij gaan sowieso met het vliegtuig of de trein. Geen Auto of bus!!

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:43

Wij gaan naar Bad Kleinkirchheim aankomende wintersport. Oostenrijk dus.
Vorig jaar Frankrijk (1 week Evian en 1 week Chapelle d'Abodance, daar misten we toch de gezelligheid van Oostenrijk.
Twee jaar geleden waren we ook in Obergurgl, wij vonden het gebied klein maar het was prachtig mooi weer en gezellig. Daarvoor zijn we 2 jaar in Avoriaz en 1 jaar in Champagny an Vonaise (of hoe je het ook schrijft) in Frankrijk geweest.
Daarvoor 2 jaar Mayerhofen in Oostenrijk, dat is helemaal geweldig als je begint met skien en apres-skien!!

De ski-gebieden in Frankrijk zijn over het algemeen mooier en groter. Oostenrijk gezelliger en waar wij waren in Oostenrijk leek het altijd wel mooier weer te zijn dan waar we waren in Frankrijk.

Geef mij maar een joint zei de goudvis, dan wordt ik haai!!

Miss_happy

Berichten: 419
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 13:27

Ethelate schreef:
Ik ga dit jaar naar Caproen.
We gaan niet met carneval, dan heeft half europa vrij, dan is het veelste druk.

In Pra loup was het vorig jaar, in de vakantie, helemaal niet druk ! gelukkig ! Haha!

Australia

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:00

ik ben nog nooit geweest en ga hopelijk ook nooit
me ouders gaan wel elk jaar naar verschillende gebieden in Frankrijk
ik kan me paardje en me hondje egt niej missen hoor. Haha!

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Faniek

Berichten: 16217
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:12

Ik ga naar Brixen Oostenrijk gaan nog meer mensen Tong uitsteken

Kaprun ben ik ook wel eens geweest...beetje saai Tong uitsteken (kom al mijn hele leven in Oostenrijk *LOL*)

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:32

In februari gaan wij ook weer....naar Fugen (Zillertal). Maar we skien in Hoch-Fugen. Kom daar al vanaf mijn 12e (met mijn ouders) en nu ga ik dus met mijn kinderen.

....ongeloof...daardoor sprakeloos....


Fitzroy

Berichten: 25054
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 23:12

Ik ben al in diverse plaatsen geweest die hier genoemd worden.

Wij hadden een huisje in het Zillertal dus daar ben ik echt veel geweest.
Verder 2 x naar Kaprun/Zell am See.

Ook ben ik in La Norma geweest in Frankrijk en daar nog wat meer gebieden: Les Trois Vallees, het gebied van La Plagne en Les Arcs.

Mijn voorkeur gaat uit naar Frankrijk omdat je dan zo vanuit je appartement op de piste staat.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 10 bezoekers