ergens spullen van sparen :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

ergens spullen van sparen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 17:47

Ik ben benieuwd of hier meer mensen zijn die spullen van een bepaald iets verzamelen. Postzegels, muntstukken, een bepaald persoon of stripfiguur bijv.
Ikzelf heb veeeel spullen van Snoopy Al vanaf klein meisje kreeg ik van mijn oudtante (tante van mn moeder) knuffeltjes van Snoopy. Ook heb ik een mooi schilderij van Snoopy en verschillende dekbed overtrekken. Spaarpotten ontbreken ook niet Lachen Nu was ik vandaag met mn tante in de stad en helaas was er uitverkoop bij The World Of Cartoons. Veel spullen met 25% korting, maar ook spullen voor de helft van de prijs. Ik heb me braaf ingehouden en uiteindelijk een mooie botervloot van porselein gekocht voor 5euro (ipv 27,95), 3 longdrink glazen voor 5euro en een ontzettend mooi fotolijstje van 27,95 voor de helft daarvan. Echt super dus en ik loop er voorlopig niet weer langs Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:50

En ik spaar euromunten Haha! Ze zitten in zo'n mapje, heb al alle landen, behalve Monaco, San Marino en Vacticaan Verdrietig Wil dus proberen om ze te krijge, maar ik ga echt niet voor betalen (niet duur tenminste..)

Ik spaar ze niet op jaargetallen of serienummer of wat dan ook... Gewoon een 1tje...

Ook spaar ik beetje Maskers (kleintjes) Was onbewust ze aan het sparen Bloos Toen ik 2 jaar geleden terug kwam van vakantie in italie, uiteraad ook in Venetie geweest en daar zo'n mooie masker gekocht.. Bleek dat ik al paar maskers had liggen (o.a. uit indonesie door mijn vader meegenomen...) Haha!

"Ge-ge-ge-ge-ge"

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:10

ik spaar boekjes uit mn jeugd: paardenboeken. Vroeger las ik al bianca's enzo en heb een kleine 2 hjaar geleden bedacht dat je die ook kan verzamelen doordat ik toevallig op marktplaats terecht kwam. Ik was toen echt helemaal into boekjes verzamelen, was er dag en nacht mee bezig! maar had wel binnen een half jaar alle boekjes!! *TROTS*. Darna ben ik de romana en ragebol gaan sparen en nu ben ik de laatste boekjes van de poema-pockets aan het zoeken en dan heb ik die ook compleet!

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:13

Ik spaar Modelpaarden van de firma Breyer en Peter Stone.
Verder nog stofnesten *LOL*

Je suis Charlie.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:26

schelpen., zeesterren, koraal.
en geld. Vooral papiergeld. Ja, euro's maar ook papiergeld wat niks meer waard is.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:29

ik spaar spullen van Me2You (dat grijze beertje van de Expo) en spullen van Eeyore.. Lovers

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:32

Vroeger spaarde ik beeldjes met van die beertjes Haha! Stonden allemaal op mn kamer maar nu al een paar jaar niet meer omdat ik het een beetje kinderachtig vond staan. Geen idee of we ze nog hebben. Best wel zonde eigenlijk want goedkoop waren ze niet Scheve mond
Nu spaar ik geld... Om het daarna weer uit te geven Knipoog Nee, ik spaar nu verder niks meer.

Gamble

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 18:58

#Ymke# schreef:
ik spaar spullen van Me2You (dat grijze beertje van de Expo) en spullen van Eeyore.. Lovers

oww die is zo lief!!! Eeyore is ook leuk, hadden ze bij de expo oa van die leuke schilderij dingen van Nadeel van zulke spullen is, dat het vaak zo duur is Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

woofie
Berichten: 2147
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 19:48

ik spaar heksen, ik heb er inmiddels 39 in alle soorten en maten
maar ze moeten wel iets speciaals hebben........niet te lief graag!

*leer van gisteren- droom van morgen-leef vandaag*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:24

Ik spaar miniatuur parfumflesjes. Ik heb er nu ongeveer 2100 in een vitrine kast staan en er staan nog 2 dozen beneden in de box.

Ik heb ook Forever Friends beren gespaard. Ik ben daar nu mee gestopt. Ik heb zo'n 400 beren groot en klein Haha!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:27

ik spaar edelstenen en heb er al heel wat en verder heb ik heel veel van die info boeken over paarden en andere dieren wat al bijna een verzameling word Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:59

Boeddha's!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 21:44

Ik spaar koeiendingen. Van servies tot handdoeken en van dozen tot melkbussen. Haha!
Heb alleen nog geen koe in de tuin, maar misschien komt die ook nog wel. Heb laatst ergens een leuke plastice koe gezien Haha!

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 21:57

Ik spaar miniatuurtje (soort Dinky toys) van Volkswagen Spijlbusjes *LOL*
Mijn mannetje verzamelt alles van oldtimers en dan speciaal de Ford Anglia.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 22:04

hmmz ik spaar eigelijk niks.. vroeger parfumflesjes.. enne.. legen haarlak bussen van PROSET.. hahah.. nee ik spaar niks.. zelfs geen geld.. zie mijn rekening

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:36

woofie schreef:
ik spaar heksen, ik heb er inmiddels 39 in alle soorten en maten
maar ze moeten wel iets speciaals hebben........niet te lief graag!

Ik heb nog wel 1 te koop Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:58

Sorane schreef:
Ik spaar miniatuur parfumflesjes. Ik heb er nu ongeveer 2100 in een vitrine kast staan en er staan nog 2 dozen beneden in de box.

Ik heb ook Forever Friends beren gespaard. Ik ben daar nu mee gestopt. Ik heb zo'n 400 beren groot en klein Haha!

Die spaart mijn oma ook, heb je er nog een paar die je kwijt wil misschien? Ze is altijd op zoek naar nieuwe die ze niet heeft Lachen

Gamble

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:27

Ik spaar helemaal niks. het wel een jaar of twee telefoonkaarten gespaard

B+2 (21.06.'09)

Clubkampioenschappen LRV Thull; derde met 199 & 200 pnt (21.03.'10)

CynthiaV
Berichten: 2988
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:51

ik spaar kookboeken, ben gek op koken namelijk

[o]


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:59

Boeken, met name kinderboekjes, of boeken voor jonge meisjes van vroeger. Met name oude boekjes (tussen 1900-1990 ong.) verzamel ik Lachen Heb er nu een stuk of 1000 en ben nog steeds bezig met series te completeren, in eerste instantie wil ik een serie compleet hebben. Daarna ga ik voorzichtig opzoek, naar de diverse drukken zodat ik een serie in 1 druk compleet heb Lachen

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 22:02

tassen, kleding, schoenen, geld Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:18

Ik heb besloten dvd's te sparen... Haha! en ik hamster boeken... vroeger spaarde ik ook elvendingetjes (beeldjes, boeken, sieraden, whatever) maar j, dan kan ik wel aan de gang blijven gaan... ik houd het dus lekker bij dvd's en boeken... Haha!

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:21

Ik spaarde vroegâh dopjes van flessen Scheve mond
Gewoon bierdopjes en van frisdrank enzo. Ik had van best veel landen en soorten zo'n stuk ijzer Nagelbijten / Gniffelen

Maar momenteel spaar ik alleen maar alles wat te maken heeft met Will Young, en verder niet echt iets spannends Tong uitsteken

If it's not real, you can't hold it in your hand, you can't feel it with your heart
And I won't believe it
But if it's true, you can see it with your eyes
Oh, even in the dark

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:21

_Michelle_ schreef:
Die spaart mijn oma ook, heb je er nog een paar die je kwijt wil misschien? Ze is altijd op zoek naar nieuwe die ze niet heeft Lachen



Wat de flesjes of de beren? Beren heb ik niet dubbel. Flesjes wel.

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 15:11

Ik spaar Pez poppetjes heb er een stuk of 50 en ik spaar knuffelpaardjes in alle afmetingen daar heb er ontelbaar van ik denk een stuk of 70 van hinnekend tot pratend en zelfs een vibrerende { nee heeft niks met een af ander sexspeeltje te maken ha ha ha} Schijnheilig.
Oja en ik spaarde alles van en met Fjorden erop zoals kaarten, beeldjes en de hele reutemeteut maar ik heb geen fjord meer dus daar stop ik dus mee.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _HS_, Amazonbot, Besje, Brimi_Disa, c_alsemgeest, Eliine, Ellen_ov, Googlebot, hagelslag, herr_balou, IASCrawler, Janneke93, Macs, Majestic-12, MoSt81, Paardennamen, RenskeFrea, SentiBot, Snippergroen, Wescha, Westhof, YandexBot en 202 bezoekers