schrik me rot! zondagblad wordt bezorgt om 23.25

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

schrik me rot! zondagblad wordt bezorgt om 23.25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 22:30

Zit ik rustig achter de pc. komt er ineens iemand naar de deur om 23.25, denk wat is dat en ja hoor wordt er het zondagochtend blad bezorgt Verward Echt vaag zo laat zou dat echt niet doen s nachts! Vaag hoor.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:33

het is nog geen nacht hoor Knipoog

En het zondagsblad wordt op zaterdagochtend/middag bij de bezorger bezorgd, en moet voor 12 uur op zondag worden bezorgd.
Dus als de bezorger dat 's avonds wilt doen, kan dat natuurlijk Tong uitsteken

... And we like all the fluffy animals.


Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:33

tja, iedere gek z'n gebrek Haha!:D:D, zou min ding nou nooit zijn, dan maar zondag wat vroeger op (of beter: helemaaaaal geen krantenwijk!)

Normal is an illusion. What is normal for the spider is chaos for the fly.
Morticia Addams

paardensuper

Berichten: 375
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:33

Dat is idd erg vaag.. Verward

Iedereen, noem mij LAURA!!! Tong uitsteken

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 22:35

Ja ik heb zelf ook weleens het ochtend blad bezorgd maar deed dat gewoon overdag. En dan nog zo laat langs de weg was nog een meisje ook.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:36

Ongestoord stappen en uitslapen moet je maar denken!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:39

Mooi op tijd zeg... gaat hier ook leuk met de post de laatste tijd.. die kwam hier van het voorjaar nog 's morgens.. vaak al voor 10 uur! Kon je op tijd zien wat er was en eventueel zelfde dag nog op reageren.. rekeningen, brief ergens naartoe schrijven, en de paardenkrant lekker lezen bij een kop thee of koffie.. gedurende de zomer kwam de post steeds later met vorige week als triest dieptepunt.. kwart voor zes.. nog net geen avond. Belachelijk gewoon.

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:43

die dacht ook, kan ik morgen lekker uitslapen en voor nu heb ik toch niks beters te doen! hij komt de krant brengen, niet inbreken hoor!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 22:51

nee das waar vind het wel vreemd evengoed.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 00:16

Blijf het toch stom vinden. Half 12 de krant brengen.. als ze dat hier doen hang ik 's maandags wel aan de telefoon. Ten eerse verwacht ik een ochendkrant 's morgens en ten tweede wil ik 's avonds om die tijd niet gestoord worden door een klepperende brievenbus. Kan al wel in bed liggen en er wakker van worden of van schrik uit bed stuiteren omdat denk dat er wel word ingebroken... net zo idioot als diegene die hier in de buurt vorige week om 23.45 uur nog met een boormachine bezig was. Moet je wel een heel goede reden hebben vind ik.

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:58

toscana"]
Blijf het toch stom vinden. Half 12 de krant brengen.. als ze dat hier doen hang ik 's maandags wel aan de telefoon.
[/quote]
Ik denk dat de bezorger gewoon zelf mag weten wanneer hij de krant bezorgt... Waarom moet hij, als hij 's middags de kranten krijgt tot de volgende ochtend wachten?

[quote="toscana"]
Ten eerse verwacht ik een ochendkrant 's morgens en ten tweede wil ik 's avonds om die tijd niet gestoord worden door een klepperende brievenbus. Kan al wel in bed liggen en er wakker van worden of van schrik uit bed stuiteren omdat denk dat er wel word ingebroken...
[/quote]
Je hebt de ochtendkrant dan wel 's morgens...
Kan je in ieder geval niet zeuren dat ie te laat is... Haha!

[quote="toscane schreef:
net zo idioot als diegene die hier in de buurt vorige week om 23.45 uur nog met een boormachine bezig was. Moet je wel een heel goede reden hebben vind ik.

Dat is inderdaad achterlijk...
Maar misschien was het bed stuk en wilden ze toch slapen... Schijnheilig

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:00

jeetje mina! da's schrikken!

Amor Vincit Omnia

Babsiej

Berichten: 6232
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:16

Toen ik die kranten nog liep mocht ik niet na half 9 's avonds lopen, je hebt je wel aan bepaalde tijden te houden...

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:18

die persoon wou natuurlijk uit en daarna uitslapen... heeft hij ze gewoon voor het uitgaan rondgebracht... staat nergens dat dat niet mag Knipoog

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

MaiNat

Berichten: 3471
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 10:27

Nee maar je schrikt je wel rot!! Nou ja ik zou het in iedergeval niet zo laat doen. Volgens mij mag je hem ook om 3.00 s'nachts rondbrengen als je zin hebt , maar dat lijkt me al helemaal niks.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:31

dan schrik je je toch helemaal een hoedje!! maarja je kan wel meteen na het stappen meteen de zondagkrant lezen Tong uitsteken

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:33

Mwoh, bij mij wordt de zondagkrant al op zaterdag gebracht (vaak rond 10en s avonds en ik vind t niet erg hoor.)

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:26

Voor wat betreft de post, dat komt denk ik, doordat ze bij de ptt geen postbodes meer hebben maar postbezorgers. Die krijgen de post gesorteerd en al aangeleverd en werken slechts tijdens kantooruren. De wijken zijn daardoor groter geworden en als je meer straten moet lopen ben je later klaar. Het gaat er tenslotte om dat je je post krijgt op de dag dat het aan zou moeten komen. Ook al je zelf post verzend wil je dat zo goedkoop mogelijk. Omdat de tpg nu postbezorgers heeft ipv postbodes (minder personeel = lagere kosten) betaal je minder voor hun diensten dan wanneer ze veel personeel blijven aanhouden.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:29

Wat is dan het verschil tussen een postbode en een postbezorger? Blond

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:55

Rainie schreef:
het is nog geen nacht hoor Knipoog

En het zondagsblad wordt op zaterdagochtend/middag bij de bezorger bezorgd, en moet voor 12 uur op zondag worden bezorgd.
Dus als de bezorger dat 's avonds wilt doen, kan dat natuurlijk Tong uitsteken


euh nee hoor... m'n broertje moet 'm zondagochtend rond half 7 ophalen en t moet voor 9u bezorgd zijn.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:35

Roos schreef:
Voor wat betreft de post, dat komt denk ik, doordat ze bij de ptt geen postbodes meer hebben maar postbezorgers. Die krijgen de post gesorteerd en al aangeleverd en werken slechts tijdens kantooruren. De wijken zijn daardoor groter geworden en als je meer straten moet lopen ben je later klaar. Het gaat er tenslotte om dat je je post krijgt op de dag dat het aan zou moeten komen. Ook al je zelf post verzend wil je dat zo goedkoop mogelijk. Omdat de tpg nu postbezorgers heeft ipv postbodes (minder personeel = lagere kosten) betaal je minder voor hun diensten dan wanneer ze veel personeel blijven aanhouden.


Hoorde dat het hier kwam omdat er weer een nieuw systeem was en dat werkte nog niet goed. Ze krijgen tegenwoordig inderdaad netjes hun wijkje 's morgens aangeleverd en zijn dus niet veel meer dan de doorsnee bezorger van kranten en reclamemateriaal.. al het andere werk gebeurd machinaal.. nog even en je kun vanuit huis je wijk gaan bezorgen. Zetten ze 's morgens een zak aan je deur en kun je het gaan rondbrengen tussen het naar school brengen en het ophalen van de kinderen door. Haha!

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:00

heeel apart Tong uitsteken

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:28

Heel apart idd.. Wij krijgen men soms pas op maandag.. Ja daar heb je was aan zeg :S

B+2 (21.06.'09)

Clubkampioenschappen LRV Thull; derde met 199 & 200 pnt (21.03.'10)

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:23

toscana"]
Blijf het toch stom vinden. Half 12 de krant brengen.. als ze dat hier doen hang ik 's maandags wel aan de telefoon.
[/quote]
Wat is jouw klacht dan? De krant is te vroeg? Scheve mond
[quote="toscana"]
Ten eerse verwacht ik een ochendkrant 's morgens en ten tweede wil ik 's avonds om die tijd niet gestoord worden door een klepperende brievenbus. Kan al wel in bed liggen en er wakker van worden of van schrik uit bed stuiteren omdat denk dat er wel word ingebroken...
[/quote]
's avonds kleppert die brievenbus even hard als 's ochtends
[quote="toscana schreef:
net zo idioot als diegene die hier in de buurt vorige week om 23.45 uur nog met een boormachine bezig was. Moet je wel een heel goede reden hebben vind ik.

Ik heb liever 4 kranten in mijn brievenbus dan 1 buurman die een kwartier boort. Maar inderdaad, 23.45 is geen tijd meer om te boren...

~~~~

Ach, die jongen had gewoon wat afspraken die nacht of de volgende morgen. Lijkt mij geen probleem, al was het beter geweest als hij een uurtje of 2 eerder kwam Lachen

V: Is Tommie een hond of een beer?
A: Tommie is een fantasiebeest, waar er maar één van is.
Bron: Sesamstraat FAQ


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:25

Misser schreef:
euh nee hoor... m'n broertje moet 'm zondagochtend rond half 7 ophalen en t moet voor 9u bezorgd zijn.

Ik kreeg hem altijd een dag van tevoren. Maar ik moest ook een hoop invouwen, maar het mocht wel zaterdag bezorgd worden. Deed ik altijd 's avonds. Misschien een andere krant dan Lachen

(Menno, gefeliciteerd!)

... And we like all the fluffy animals.



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: detos240, Dobby91, Felixity, Flippertje, karlli, Liselot, Maanon_, maringe, Marion_, MoniqueT, nikia, ReadTheRulez en 72 bezoekers