Paddy moet wss afgemaakt worden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Paddy moet wss afgemaakt worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 16:24

Mijn vriend woont in Amsterdam op kamers bij mensen (Rob en Terry) die 3 honden hebben: Dana, Arwen en Paddy.

Nou komt Paddy uit het asiel en is door zijn vorige eigenaars mishandeld dus het is een heel zenuwachtig hondje dat om elk geluidje of beweginkje gaat blaffen (en niet zo zachtjes ook). Maar verder is het een ontzettend lieve hond.

Nou waren mijn vriend en Rob en Terry gisteren op bezoek geweest bij mensen en toen ze terugkwamen schrokken ze zich helemaal rot.
De politie had de voordeur geforceerd, omdat ze klachten hadden ontvangen over blaffende honden. De politie zag dat er binnen een tv aanstond (van een andere huisgenoot) en dachten dat er (omdat niemand reageerde) iemand dood was binnen. Ze hebben toen dus de deur open gebroken.

Toen mijn vriend en co dus terugkwamen werd hen meedegedeeld dat als de politie nog 1 klacht over de honden zou ontvangen, deze alle drie weggehaald zouden worden.

Aangezien de kans dat Paddy nog een keer blaft vrijwel 100% is, heeft Rob de moeilijke beslissing genomen om Paddy weer terug te brengen naar het asiel waar hij vandaan komt. Maar omdat het zo'n moeilijke hond is wordt hij daar warschijnlijk afgemaakt...Toen Rob en Terry hem 2 jaar geleden uit het asiel haalden stonden ze namelijk al op het punt om dat te doen.

Mijn vriend is er helemaal kapot van, Paddy is echt zijn vriendje. Ik vind het zelf ook heel moeilijk, maar ik snap Rob wel. Ze hebben Paddy 2 jaar lang een kans gegeven en het gaat ook stukken beter met hem, maar als ze hem houden worden straks alle honden weggehaald, terwijl die er eigenlijk niks aan kunnen doen. Maar het blijft moeilijk

Ergens hoop ik dat er een wonder gebeurd en dat er toch nog mensen naar het asiel komen die Paddy een kans willen geven...


kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:29

vervelend zeg ik zal duimen dat er iemand van een boerderij komt die hem een kans geeft !! sterkte voor je vriend!

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:31

joh kop op! misschien is er wel iemand die paddy leuk vind en meeneemt! ik zal iig duimen!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 17:03

Hadden de politie niets anders beter te doen.....

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 17:16

Nou, ik hoop dat er iemand komt die Paddy graag zou willen!!
Vast wel!!
Word 'ie binnen een bepaalde tijd naar 't asiel gebracht?

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 17:41

Ik duim voor je.

[o]

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 19:23

Nou goed nieuws.

Ik kreeg net een telefoontje van mijn vriend, dat ze Paddy op marktplaats hebben gezet. Ze willen eerst proberen of er niemand is die hem zou willen hebben. Mocht dit niet lukken dan wordt hij alsnog afgemaakt of naar het asiel gebracht (rob weet namelijk niet of hij Paddy het asiel nog een keer wil aandoen)

Voor de geinteresseerden dit is de link:(BTW: ik heb toestemming van rob en terry om deze link op dit forum te zetten. mocht dit anders problemen opleveren)

http://www.marktplaats.nl/markt/dieren/ ... zoek=paddy

Hier is ook nog een foto van Paddy:

Afbeelding

Iedereen heel erg bedankt voor de steun!!!

* edit: link aangepast

Vrouw1515
Berichten: 227
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:25

Weet je al wat meer over wat er met Paddy gaat gebeuren ?

http://www.nixmeerhoeve.info

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:33

De advertentie is weggehaald....

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:38

Jeetje Anna, wat naar. Ik hoop dat er een lief baasje voor hem gevonden wordt.

:D M2 + 8 :D


Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:39

Hopelijk vind ie een nieuw baasje...het is zo'n leuke hond..

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:42

Misschien een antiblafband? Klinkt wreed maar het is echt voor zijn eigen bestwil. Wij hebben ook een hond waar een steekje los is en die blaft ook altijd ontzettend hard als de deurbel gaat of als we thuiskomen. we hebben een antiblafband geprobeerd maar ze leert het niet af. Maar al zouden jullie haar niet kwijt kunnen krijgen zou je dat proberen...

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 18:55

Ja de advertentie is idd weggehaald. Rob en Terry hebben Paddy nu namelijk opgegeven bij een stichting. Deze stichting zorgt voor tijdelijke opvang en daarna een nieuw baasje. Het nieuwe baasje krijgt dan ook begeleiding van de stichting. Ze hebben Paddy op de urgentie-lijst gezet, vanwege dat hele gedoe met de politie...

Rob heeft de politie geinformeerd en zij vinden het een goed initiatief en hebben er begrip voor als het niet lukt om hem het eind van de maand uit huis te plaatsen (dat moest namelijk eerst..anders zouden ze alsnog alledrie de honden komen halen).

Ik hoop echt dat dit de perfecte oplossing is!

Iedereen heel erg bedankt voor de steun!!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 19:26

Zoo gelukkig is er een goede oplossing gevonden Lachen

NadjaHu

Berichten: 520
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:22

Wat een mooie hond zeg! echt mooi dat er nu een goede oplossing gevonden is en nou maar hopen dat ie een baasje krijgt die net zo gek op m is als jullie!

Ukster

Berichten: 2773
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:26

ik hoop echtdat het goed komt met paddy..
ik heb bij een dierenasiel/pension stage gelopen, echt zo zielig.
er waren 2 labradors, 2 gecastreerde reuen van anderhalf jaar. echt volop mooie honden, alleen konden ze niet binnenshuis geplaats worden omdat ze dus de boel sloopte.
ze zaten een half jaar in het asiel en werden dus ingeslapen. Boos!
als honden op een boerderij hadden ze het perfect gedaan, maar die dingen gebeuren.

Beter een pony die steigert, dan een paard dat weigert.
....

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:40

Ik duim ook dat het goed komt met Paddy. Wat een leukerd zo op de foto te zien. Sterkte voor jullie!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:09

Ik hoop voor je dat Paddy een goede plek krijgt.

Wel verplaats ik dit topic naar BB.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Jolliegirl

Berichten: 32953
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 07:59

In welk asiel zit hij..???
Zag op een site ook zo'n hond staan..

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 08:28

Allemaal heel erg bedankt voor jullie steun! Ik hoop dat ze voor paddy een nieuw baasje vinden, maar ik heb er wel goede hoop op.

Ukster: zielig zeg van die twee labrador's! dat is het nadeel van het asiel..als ze er te lang zitten, dan is het gedaan...daar waren wij met paddy ook zo bang voor...

Jolliegirl: Hij gaat niet meer naar het asiel. Rob heeft een stichting gevonden die helpt om voor Paddy een goed baasje te vinden. Er heeft wel een paar dagen een advertentie van hem op marktplaats gestaan, misschien dat je die hebt gezien??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, LisaVH96, mvdende en 161 bezoekers