Is er ook zoveel geroddel op stal?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Is er ook zoveel geroddel op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 15:16

Bij ons op stal word er best vaak geroddeld...
En als je 1 keertje niet gaat rijden en je longeert zeggen ze meteen: "Ja waarom ga je niet rijden?"
Best wel vervelend soms...

Hebben jullie hier nou ook zo'n last van?
Ik had zo'n topic hier nog nooit gezien dus dacht laat ik is vragen hoe jullie hier nou is over denken.... Knipoog

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken


joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 15:17

denk dat dta bij ons wel is, weet het haast wel zeker.

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana

plutolover

Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 15:25

Ik denk dat het wel bijna op elke stal is?

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 15:26

Nou er zijn uitzonderingen Knipoog
Gewoon een stal waar iedereen bev. op zichzelf is het roddelen zelf vind ik niet zo'n probleem maar sommige bemoei zuchtige mensen Scheve mond

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Chanelletje

Berichten: 848
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Kartonnen doos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 15:50

als daar een barometer voor was zou ie bij de stal waar Munia staat helemaal overlopen en uit elkaar spatten.. Tong uitsteken

Haha! Woeii!! Die kleurtjes zijn wel erg leuk!! Tong uitsteken
Kun je mensen mee pesten =) Haha!
Lachen Lachen Lachen Trouble en Propje zijn mijn Schatjes!! Lachen Lachen Lachen

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 15:58

Haha bij ons was die dan ook allang overgelopen en kapot *LOL*

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 16:02

noem mij eens een manege waar dat niet zo is Haha!

dat is en blijf je houden op elke stal...

al moet ik wel zeggen dat het op mijn oude stal echt veel erger is dan waar ik nu sta.
op mijn oude stal werd alleen maar geluld,hier heb ik nog geen een roddeltje gehoord,maar die komen vast nog wel Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 16:06

oke op elke stal is het wel ja maar er zijn uitzonderingen van Uber roddelaars Haha!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 16:22

Pffff dat komt omdat het allemaal meiden zijn. Als het allemaal jongens waren had je er geen last van. Ik werk in een mannenwereld en dan is het soms best ff wennen. "Oh ja, het zijn meiden/vrouwen........ ff vergeten.."
Ik moet er ook niet aan denken dat ik tussen alleen maar vrouwen zou moeten werken, tsjonge sommige maken echt OVERAL een punt van. Terwijl mannen gewoon 1x goed boos worden en dan weer gezellig een biertje doen Knipoog.

Echt waar sommige vrouwen gedijen echt volledig op roddel en achterklap!! Haha! Zie het als vaststellen van de pikorde op de apenrots Knipoog, lekker laten kletsen dus. OK dan!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 16:47

Het valt meestal wel mee bij ons op stal. Tuurlijk wordt er wel geroddeld onderling maar er is mee te leven
De laatste tijd gaat het wat minder maar dat komt doordat er een paar regels aangescherpt zijn en er een paar mensen zich daar niet aan houden Scheve mond

:+: Lady & Viƫnna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Marinx
Berichten: 113
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Bij Duitse grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 16:55

Mijn vader heeft een eigen stal en ik merk dat daar ook altijd wel dames zijn die graag over anderen kletsen. Vaak zijn dat wel de dames die zelf niet kunnen bereiken met hun paard wat een ander wel kan. Zelf doe ik er niet aan mee en heb ik er geen last van, hoewel er achter mijn rug om natuurlijk ook dingen over mij kunnen worden gezegd. Over het algemeen is de sfeer in de stal erg goed trouwens.

To bok or not to bok... that`s the question Lachen

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 16:57

Of er heerst gewoon jaloezie bij ons op stal heb je ook zo'n iemand die altijd denkt dattie beter is,en iedereen loopt af te kefferen ik noem geen namen maar het is erg vervelend Scheve mond

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

moo_tje

Berichten: 50
Geregistreerd: 07-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:09

mijn manege is zonnnnnnnn zeik manege je hoeft maar iets verkeerd te doen en de halve manege begint te zeuren zooooooooooooooo irri :S maajaaaa je doet er toch niks aan gwn negeren die handel Knipoog:P xx moo

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:18

Als er niet wordt geroddeld, zijn t geen paardemensen Knipoog Nouja, het valt bij ons nog wel mee, met uitzondering van een paar personen maar daar wordt dan ook weer meer over gekletst door de rest Schijnheilig

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:37

Naar mijn weten wordt er op elke stal geroddeld. Op de ene stal natuurlijk meer dan op de andere. Maar wat kun je er tegen doen? Afbeelding
Volgens mij helemaal niks.. Je moet er gewoon boven staan.

Nadir

Berichten: 12706
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:48

Bij ons valt het eigenlijk wel mee... Lachen
Ik sta bij mijn vriendin op stal, dus wij hebben het wel eens over de pensionklanten, maar dan meer in de zin van "Die heeft nog niet betaald" of "Die ruimt ook nooit zijn troep op"

Echt banketstaaf over mensen op een haatdragende manier doen we niet... Lachen

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:54

Op elke stal wordt wel geroddeld, en paardemensjes roddelen nu eenmaal ook graag *naar mijn idee*

Kijk maar eens rond op Bokt, een groot procent is toch eff kletsen over een ander, meningen uitwisselen over iets wat je ehbt meegemaakt *toch ook wel vaak ten nadele van de ander, want zelf doen we nooit wat fout Haha! *

Groot verschil vind ik gewoon roddelen en gemeen roddelen.
Roddelen doen we eigenlijk allemaal weleens, in minder of meerdere mate, echt gemeen roddelen is een heel ander verhaal, doe je eigenlijk doelbewust mensen pijn mee.

Gewoon kletsen over hoe Mies het vandaag deed op haar paard a la, zeggen dat Mies dat paard beter kan verkopen voordat ze hem grandioos verziekt omdat ze totaal neit kan rijden vind ik een graadje erger Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:05

Er zal bij ons ook vast wel roddelen waar niet??
Maar merk er weinig van.De sfeer is niet minder en iedereen zegt elkaar gewoon gedag.
Ik zeg altijd maar zo van"Ze kunnnen beter over me roddelen dan van me vreten dat kost me een hoop meer"
Kan er niet zo mee zitten.Ik doe wat ik leuk vind en dat is toevallig de zelfde hobby als hun,misschien zijn hun beter met rijden ed maar daar kan ik niet koud of warm, van worden.Denk dat hun jalours kunnen zijn op de band tussen mij en me paard want dat zie ik maar weinig.
Dus de 1 iets meer als de ander en daar mag best wel over gepraat worden tot in den grenzen.
Net zo als wat syl zegt in haar laatste zin.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:38

Ja en wat je ook doet, ze banketstaaf toch wel. Neem een goedkoop zadel en je bent een krent, neem een duur zadel en je bent arrogant. Poets je lang dan ben je een pennymeisje, poets je kort ben je slordig etc etc Lachen
Doe wat je wilt, over je kletsen doen ze toch wel!!!! :-D

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:52

Nou, ik heb eigenlijk altijd wel het gevoel dat er over me geroddeld wordt, zelfs als dat niet eens zo zal zijn, maar op de manege heb ik dat eigenlijk amper, ja, oke, als ik een fout maak in de les, weet ik zeker dat ze tegen elkaar zeggen: domme doos enzo, maar als ik niet ben geweest ben ik niet ineens een blikvanger ofzo.

.people standing on escalators: that is the testimony to human lazyness.

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:53

loontje schreef:
Er zal bij ons ook vast wel roddelen waar niet??
Maar merk er weinig van.De sfeer is niet minder en iedereen zegt elkaar gewoon gedag.
Ik zeg altijd maar zo van"Ze kunnnen beter over me roddelen dan van me vreten dat kost me een hoop meer"
Kan er niet zo mee zitten.Ik doe wat ik leuk vind en dat is toevallig de zelfde hobby als hun,misschien zijn hun beter met rijden ed maar daar kan ik niet koud of warm, van worden.Denk dat hun jalours kunnen zijn op de band tussen mij en me paard want dat zie ik maar weinig.
Dus de 1 iets meer als de ander en daar mag best wel over gepraat worden tot in den grenzen.
Net zo als wat syl zegt in haar laatste zin.


Da's wel een goede instelling! *LOL*

.people standing on escalators: that is the testimony to human lazyness.

Touwhalsters

Berichten: 47
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:55

Bij ons valt dat heel erg mee iedereen laat elkaar in zijn waarde... Op mijn vorige stal was het wel heel erg liepen ze de hele dag over elkaar te praten verschrikkelijk vind ik dat

Mensen interesse in TOUWHALSTERS?? neem contact met me op!?

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:00

Op de stal waar ik nu sta bij mijn verzorgpaardje, is het echt een leuke sfeer.
Nog rustig ook, maar 8 paardjes. Hiervoor heb ik telkens op manege's gestaan, daar wordt idd heel veel geroddeld
Op mijn stal staan ook wat ''oudere'' mensen en daar merk ik niks aan de ''onderlinge haat'' die sommige mensen op manege's voor elkaar hebben, waar ik ervaring mee heb dan Knipoog

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:11

ach overal wordt geroddelt. maar ik kom voor mn paard en niet voor hun. En wat hun met hun paard doen of niet doen, dat boeit me ook niet. Ik trek me dr gewoon niks van aan!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:37

Ja, hier wordt ook heel veel geroddeld Scheve mond
Is op elke stal wel zo denk ik...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, DanaxxLester, GoogleAdsense, majemalo, marinke182, Mel80life, redbutton, Sterrenpony en 137 bezoekers