wat is jullie mening over shetlanders ???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

wat is jullie mening over shetlanders ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-02 16:05

[/img]wat vinden jullie nou van shetlanders ??

het is misschien een rare vraag maar ik ebn gewoon benieuwt Haha! zelf vind ik shetlanders helemaalt einde Haha! als ik een shetlander zie ben ik gelijk verkocht moet altijd even kijken !! net zoals vandag was gebeurd Tong uitsteken

hebben jullie dit ook weleens gehda of hebben en zijn jullie ook zo crazy op shetters nou laat dan even een berichtje achter !!!!!

(moet hardstikke nadneken om gewoon te schrijven zonder ff en tis (het is) enz. hahaha maar het is gelukt (hoop ik ) doeii kissie nanda)


lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 16:25

ik vind shetties ok heel erg leuk en lief. rijden opshetlanders is ook wel leuk, maar ik hou het toch liever bij grotere pony's Knipoog

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 17:05

tuurlijk vooral jerommie super shet Knipoog
maar alleen jammer dat je niet zo veel met hem kan.. eigenlijk

hier wat foto's:

[img]../upload/271/jerom1.jpg[/img]

[img]../upload/271/jerom3.jpg[/img]

[img]../upload/271/jerom4.jpg[/img]

[img]../upload/271/jerommar.jpg[/img]
dat was even voor de grap ik steun met me voet op de grond dus niets aan de hand Knipoog + ik weeg maar 48kg

[img]../upload/271/jeromslobber.jpg[/img]
als je er nog meer wilt zien pb me dan maar!!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 17:06

Ik ben zelf ook helemaal weg van shetlandertjes Lovers Ooit hoop ik er ook eentje te kunnen kopen maar zo ziet het er nu nog niet naar uit Frusty Ouders..... Clown

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 18:02

Kijk maar eens in mijn profiel dan weet je wel dat ik ook ergggggggggg veel van Shetjes houd!!!!! Haha! Haha!
(Behalve de momenten, waarop ik achter hun in de wei moet crossen om hun vast te krijgen Clown Clown )

Gr.Marijke

PS: Als je ook zo verkikkerd bent op shetjes, ik heb een site met allemaal shetlandlinks op (meer dan 400!) www.shetlandpony.boogolinks.nl

De vraag is niet:
Kunnen dieren denken? Noch: Kunnen zij spreken?
De vraag is: Kunnen zij lijden? (J. Bentham)

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 18:44

Shetties zijn gaaf!!!!!!!!!!!!1 Haha! Ik had eeen verzorg shet en die was echt heeel lief Lovers Allen toen we net kwamen niet ze boktte beet en trapte naar ons }> , maar dat is overgegaan toen we gingen rijden, maar toen was ze echt een schat, kwam naar een toen galopperen hinniken Haha! Dus je begrijp wel dat is schetiies zo vin Lovers Kwijl Maar je moet ze wel aan kunnen want ze zijn erug sterk Haha!

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 19:55

Ha, volgens mij ben ik de eerste die shetjes vreselijk vind! Ik kan ze niet uitstaan. Kleine donders! Sorry iedereen die er wel van houdt. Maar ik ben wel eerlijk en jullie wilden mijn mening. Duzzz......Jak!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 19:58

Shetlanders zien er lief en schattig uit. Al komt het maar zelden voor dat ik een shet echt mooi vind.
Dennis is daar overigens een voorbeeld van. Dat ind ik wel een echte kwijl shet.
De meeste shetten hebben een dikke buik en zijn super harig en dan vind ik ze gelijk niet meer zo mooi....

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 20:02

Ik vind shets en minipaardjes heel mooi. Echt van die hebbedingen. Haha! Als ik later stokoud ben dan neem ik ook een shet. Die kan ik dan nog goed de baas denk ik. Haha!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 20:05

Lobke98"]
Ha, volgens mij ben ik de eerste die shetjes vreselijk vind! Ik kan ze niet uitstaan. Kleine donders! Sorry iedereen die er wel van houdt. Maar ik ben wel eerlijk en jullie wilden mijn mening. Duzzz......Jak!!
[/quote]

Iedereen heeft recht op een eigen mening en er wordt idd naar gevraagd, dus waarom sorry? Ikzelf ben helemaal weg van shetten (rij tweespan shetlanders), maar hou zelf absoluut niet van bv Fjorden.....Stel je voor dat iedereen hetzelfde leuk zou vinden, saaie wereld hoor! Haha!

[quote="Pinky_girl schreef:
De meeste shetten hebben een dikke buik en zijn super harig en dan vind ik ze gelijk niet meer zo mooi....


Enne, Isabeau dan???????? Eindigt op de 2e plaats als BOKT-pony en heeft geen dikke buik! Haha!

Afbeelding

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 21:56

Pinky_girl"]
Dennis is daar overigens een voorbeeld van. Dat ind ik wel een echte kwijl shet.
[/quote]
*Bloos*

[quote="greetje schreef:
Die kan ik dan nog goed de baas denk ik. Haha!

Dan moet je Dennis niet hebben Haha! . Zeker niet bij de dames in de buurt Knipoog .

Ik ben gek van shetten en mini paardjes. Verzorg 2 shetjes, 1 mini paardje(zie foto's in de kraamstal, Toppic's van Max zijn foto's van de geboorte) en heb zelf 1 mini paard(wel allemaal shet gefokt).

Dit is Dennis:
http://members.lycos.nl/dennishengst[/b]

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 08:39

Shetties zijn cool, mits ze een beetje opgevoed zijn. Vroeger liep ik bij "Stal 't Slaa" waar ik samen met nog wat kleine mensjes Haha! de boel verzorgde. Omdat we zo klein waren, konden we met gemak alles inrijden, zonder dat de shets daar grote hinder van ondervonden.

Alle shets zijn inmiddels verkocht omdat de eigenaar te oud werd. En over het algemeen krijgen we goede reacties. Sommige pony's hebben zich na een poosje streken aangeleerd, dit mede door een erg onervaren ruitertjes die nog geen benul van paardrijden hebben. Tja, en dat zou iedere pony doen denk ik.

Naar mijn mening moeten ze gewoon net als ieder andere pony gewoon veel aandacht hebben, en opvoeding. Voorbeeldje: een por van zo'n klein ding wordt gezien als schattig, maar geeft een paard van 1.70 je een por, nou, dan doet het je zo zeer, dan ie daar echt wel een klap voor terug krijgt. (En terecht) Maar die klap moet net zo goed bij de shet gebeuren.

En als ie wordt opgevoed als een echte pony, gedraagt ie zich als een echte pony, en niet een of ander brutaal harig wezentje.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 11:05

Buitenzorg"]
[quote="Pinky_girl schreef:
De meeste shetten hebben een dikke buik en zijn super harig en dan vind ik ze gelijk niet meer zo mooi....


Enne, Isabeau dan???????? Eindigt op de 2e plaats als BOKT-pony en heeft geen dikke buik! Haha!

Afbeelding
[/quote]

hohoho je moet je niet aangesproken voelen Lachen Ik vind isa zeker geen lelijke shet, een hele luxe zelfs! maar als ik een shetje zie wil ik een bruine of een schimmel/appalosa. Dennis en Mika bv vind ik super stoer.

De 'schattige' shetjes zijn meestal zwart (isa, dribbel, blossem)
Dus wees gerust Knipoog

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 16:56

Ik heb ook een shettie, en ik vind hem helemaal het einde. Hij heeft een super karater Lovers ik kan bijna alles met hem doen.
Ik vind trouwens niet alle shetjes leuk, vooral onopgevoede shetties en zwarte (ik vind de kleur een beetje saai, sorry)
Dit is een foto van mijn snuitje samen met Nappie na Napoleon
Afbeelding
En nog eentje van 2 jaar geleden
Afbeelding

17 mensen vinden dit leuk

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 17:25

Jaa shetlanders zijn gewoon onwijs gaaf Lovers Als ik zo'n kleine voorbij zie komen moet ik er ook altijd ff naar kijken, zijn zo gaaf!
Enne kim, met dribbel voelde ik me ook niet aangesproken met dikke buik want die heeft hij helemaaaaaaal niet }> en harig is ie ook niet meer Haha!
Knipoog

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 20:00

Shetties zijn hartstikke stoer Cool , sinds gisteren zijn mijn vriend en ik ook trotse shet-eigenaar. Hij heet Malle en het is een ongelofelijk wijs beest. Echt hartstikke gave beesten die shetties.

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

leuk hee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 16:33

leuk dat jullie zo vrolijk hier in zijn !!!!

en het maakt toch niet uit ik hou niet zo van grote paarden nou eigen menig toch ik vind het niet erg erg bedankt allemaal en die foto's zijn helemaal coll !!! Haha! en ik zou graag met mensen willen pb en als het kan okee doei doei kusje nanda die dit berocht heeft gestart Haha!

elske_

Berichten: 597
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:21

ik vind shetlander echt superlief!!!!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:26

Ik heb een shetlandmerrie, en ben er erg blij mee. Ze is super veelzijdig, vind alles leuk; springen, dressuur, aangespannen, fietsen, wandelen, zwemmen e.d.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:49

Ik ben jaren geleden voor de shetlander gevallen.
Vind het alleen jammer dat ze zo vaak als kinderpony worden gezien, waar een volwassene niks mee kan. Dat imago zouden ze eens vanaf moeten

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:57

ik ken ook een super toffe shetlander hengst, chess Haha!

Afbeelding
Afbeelding

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 21:03

ik ben ook helemaal weg van shetties :D :+:
dat eigewijze gewoon }>
zelf verzorg ik(zie profiel)
hier een foto van *:


In mn profiel staan trouwens nog veel meer foto's
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 07-02-22 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt


N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 21:06

kijk maar in mijn profiel dan weet je genoeg... Haha!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 21:37

Pinky_girl schreef:
hohoho je moet je niet aangesproken voelen Lachen Ik vind isa zeker geen lelijke shet, een hele luxe zelfs! maar als ik een shetje zie wil ik een bruine of een schimmel/appalosa. Dennis en Mika bv vind ik super stoer.

De 'schattige' shetjes zijn meestal zwart (isa, dribbel, blossem)
Dus wees gerust Knipoog


Het was eigenlijk meer als grapje bedoeld hoor! Dus ik voelde me niet benadeeld ofzo.... Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 21:44

Ik ben dol op mijn kleine Blos
Ik geniet iedere keer weer als ze door de bak heen
sjeest of zoals laatst in het bos.
Je ziet gewoon aan haar wanneer ze iets leuk vind,
het is echt een tutje. Mijn tutje Lovers

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Blacky94, BleikjA, KirstenHorse, Koekie73, Leedebee, mamabird, MirjamRobin, ziechriet en 97 bezoekers