Opgezette en pijnlijke buik.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Brittol

Berichten: 5499
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Groningen

Opgezette en pijnlijke buik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-10 14:59

Hallo!

Ik heb de laatste tijd ontzettend last van een opgezette en pijnlijke buik, dat heb ik dan de hele dag door.
Had als eerst geen honger, nu wel, maar zodra ik wat heb gegeten heb ik het gevoel alsof ik helemaal bomvol zit.
Ook heb ik het idee dat ik veel vocht vasthoud (ik ben volgensmij wel 2 kilo aangekomen, zonder dat ik meer ben gaat eten).
Mijn stoelgang is ook niet geweldig, soms zit het helemaal verstopt en soms juist diarree.

Ik ben ongeveer een week geleden overgestapt op een andere pil (van de Stediril 30 naar de Diane), ook heb ik net tentamens achter de rug waardoor ik veel stress had.
Spastische darm zit ook in de familie en een parasiet in de darmen is ook al een paar keer aan bod gekomen.
Nu zijn dit allemaal hele vage klachten en het kan volgensmij echt van alles zijn. Deze week ga ik een afspraak maken met de dokter, maar zijn er hier mensen die al ideeën hebben van wat ik zou kunnen hebben? Zodat ik mischien met al wat informatie bij de dokter kan komen.
Of zijn hier nog mensen die hier ook last van hebben, want voor hetzelfde geld is het gewoon een lange akelige griep.
Alvast bedankt! :)

Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn kont te kussen



Balou_k

Berichten: 14052
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Opgezette en pijnlijke buik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:03

Heb hier de laatste weken ook last van, voel me af en toe echt dik. Een harde buik..
Ik ben niet anders gaan eten, niet van pil veranderd (prikpil)
Wel heb ik op het ogenblik veel kopzorgen, dus inderdaad zoals je zei kan dit zeker een factor zijn :)

23-12-2018, Soms lacht het leven even.


Brittol

Berichten: 5499
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-10 15:05

Ja inderdaad, voel me dik en een hele harde buik. Na het eten is het 10 keer zo erg.

Edit: O ja, ik heb ook best wel last van gasvorming. Dus veel scheten laten :o
Laatst bijgewerkt door Brittol op 25-01-10 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn kont te kussen


StalNollie

Berichten: 9105
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:08

ben met deze klachten laatst ook naar de HA geweest.

vooral veel pijnklachten in de buik, rommelingen, opgezette buik, huilen van de pijn etc. dachten aan blinde darm of mischien de eierstokken.
onderzoek van binnenuit gekregen maar alles was perfect, dus ze houden het op spastische darmen

(ben overigens ook nu een halfjaar over op de diana 35 maar kon het niet aan liggen.)

kon medicijnen krijgen maar bij mijn gaat het goed met alleen al paracetamols dus daar wilde ik het zelf bij houde (ben er niet zo voor op medicijnen te gebruiken)

had overigens ook last van het wel en niet honger gevoel, en raar naar het eten.

als ik jou verhaal zo lees zou ik zelf denken aan spastische darmen, kun je ineens last van krijgen, het belemmerd je soms wel in het leven merk ik,.

weet niet hoe oud je bent en of je al aan gemeenschap doet maar ook last van pijn als je gemeenschap hebt?

Brittol

Berichten: 5499
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Opgezette en pijnlijke buik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-10 15:10

Ik ben 17 en ben al wel seksueel actief.
Tijdens gemeenschap heb ik soms last, eigenlijk niet zo heel erg opgelet (dus de last die ik heb valt dan wel mee), maar daarna voel ik het wel.

Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn kont te kussen


Balou_k

Berichten: 14052
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:10

Brittol schreef:
Ja inderdaad, voel me dik en een hele harde buik. Na het eten is het 10 keer zo erg.

Edit: O ja, ik heb ook best wel last van gasvorming. Dus veel scheten laten :o


Wou het net niet zeggen, maar heb ik ook al een aantal dagen last van nu.
Onregelmatige stoelgang ook :oo
En stinken !! :oo

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

Balou_k

Berichten: 14052
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:11

Brittol schreef:
Ik ben 17 en ben al wel seksueel actief.
Tijdens gemeenschap heb ik soms last, eigenlijk niet zo heel erg opgelet (dus de last die ik heb valt dan wel mee), maar daarna voel ik het wel.


Hier wil ik ook even op reageren..
Wat voor pijn bedoel je ?
Want moet zeggen dat ik de laatste keren (maand geleden) ook zeer had in mijn buik. (steken)

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

StalNollie

Berichten: 9105
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:16

met gasvorming zou ik echt denken aan spastische darmen, dan kan je ook tijdens gemeenschap hier last van hebben,

maar laat voor de zekerheid ook je eierstokken navoelen, en hoe je blaas ligt.

BalouK : raar om dit hier neer te zetten maar ga even bij jezelf na of je vriend niet TE diep in je komt of te hard stoot ( daar kunnen ook de pijnen vandaan komen) ook de steken in je buik.

al deze vragen werden ook door mijn ha gesteld, en omdat bij mijn niet het geval was van het te hard vrijen heeft hij mijn eierstokken nagevoeld op verdikkingen .

Equidea

Berichten: 6347
Geregistreerd: 10-07-05

Re: Opgezette en pijnlijke buik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:17

candida? Ik heb dit probleem mijn hele leven al trouwens. Wist tot kort geleden niet eens dat het 'raar' was.

Geld verdienen door emails te lezen, geen snel-rijk-work-wondermiddel, wel verslavend en een leuk zakcentje :') >> klik hier

Balou_k

Berichten: 14052
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:21

StalNollie schreef:
met gasvorming zou ik echt denken aan spastische darmen, dan kan je ook tijdens gemeenschap hier last van hebben,

maar laat voor de zekerheid ook je eierstokken navoelen, en hoe je blaas ligt.

BalouK : raar om dit hier neer te zetten maar ga even bij jezelf na of je vriend niet TE diep in je komt of te hard stoot ( daar kunnen ook de pijnen vandaan komen) ook de steken in je buik.

al deze vragen werden ook door mijn ha gesteld, en omdat bij mijn niet het geval was van het te hard vrijen heeft hij mijn eierstokken nagevoeld op verdikkingen .


Nee het is andere pijn, die pijn is het niet :)

Edit : Is mijn vriend niet meer :')

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

Brittol

Berichten: 5499
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-10 15:22

Balou_k schreef:
Brittol schreef:
Ja inderdaad, voel me dik en een hele harde buik. Na het eten is het 10 keer zo erg.

Edit: O ja, ik heb ook best wel last van gasvorming. Dus veel scheten laten :o


Wou het net niet zeggen, maar heb ik ook al een aantal dagen last van nu.
Onregelmatige stoelgang ook :oo
En stinken !! :oo

Ja meestal wel _O-

Em.. Bij mij zijn het ook een soort van steken, maar het is eigenlijk een beetje een rare pijn. Ik besteed er meestal niet zo veel aandacht aan, aangezien ik dacht dat het wel redelijk normaal was.

Het kan mischien wel zijn dat hij iets te diep gaat, zal het er wel eens met hem over hebben zodat we er volgende keer mischien rekening mee kunnen houden.

Equidea: Candida heb je toch ook last van een andere afscheiding? Dat heb ik niet. Heb wel eens last gehad van een schimmelinfectie, maar dat heb ik nu niet. Volgensmij komen de rest van mijn klachten ook niet overeen met candida.

Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn kont te kussen


Equidea

Berichten: 6347
Geregistreerd: 10-07-05

Re: Opgezette en pijnlijke buik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 15:26


Geld verdienen door emails te lezen, geen snel-rijk-work-wondermiddel, wel verslavend en een leuk zakcentje :') >> klik hier

_cheyenne_

Berichten: 182
Geregistreerd: 18-04-07
Woonplaats: Tussen de groene heuvels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 22:49

Balou_k schreef:
Brittol schreef:
Ja inderdaad, voel me dik en een hele harde buik. Na het eten is het 10 keer zo erg.

Edit: O ja, ik heb ook best wel last van gasvorming. Dus veel scheten laten :o


Wou het net niet zeggen, maar heb ik ook al een aantal dagen last van nu.
Onregelmatige stoelgang ook :oo
En stinken !! :oo


Ik vraag me af of het toch te maken heeft met de diane pil. Ik slik deze ook sinds 2 maanden voor huiduitslag en ik heb sinds korte tijd ook vreselijk last van mijn darmen. Een heleboel (stinkende :o ) gasvorming...... schaam me echt dood! Als het door die pil komt dan stop ik er wel mee!! liever een pukkel meer dan al die darmklachten!

It's nice to be important, but it's more important to be nice.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, IASCrawler, LuckySeven en 80 bezoekers