heb gereden en niet gevallen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

heb gereden en niet gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 12:03

ik heb weer eens op kjarni gereden (ijslander die ik mag rijden tot hij verkocht is )

ik heb les gehad ...
egt heel gaaf , normaal gaat hij onweis hard rennen uit paniek (paardenzijn nauweenmaal vlucht dieren..)maar dan wel onder het zadel ..

Als ik me benen aan leg gaat hij crossen en maakt zich gewoon zo vast dan ik niks anders kan dan hopen dat hij weer stopt ...
Het is zon lieferd maar niet onder het zadel (niet egt door gerenen) ..
Maar kreeg een half uur les en hij is er wel nog egt onweis vandoor gegaan ..
het ging zuper hij ondspande zich vertroude mij ... ik kon hem ook zelf meer vertrouwen geven ...
ik ben er nu zeker van dat het wel wat wort dan ik hem ook gewoon lekkker kan rijden over een poosje ...
hij is voor alles bang (vooral het rijden enz)
ik heb na 1 les egt zuper veel geleert en hoopen dat hij mij nog meer gaat vertrouwen ...(hij ging zelfs egt gewoon lekker draaven 4 rondjes wat egt zuper knap is ondat hij er helemaal niks van snapte )
ik kan hem nu meer begrijpen en wat ik moet doen als hij gaat crossen..
(trots) ik kon hem uit galop trug krijgen ... laten stappen laten ondspanne en weer aan draven ....

super ..

jammer dat hij dit allemaal moet doen ..

eva

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:29

Ik zou zeggen ga zo door als het leuk blijft voor jullie tweetjes!!! *LOL* OK dan!

Katie1989

Berichten: 1481
Geregistreerd: 06-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:19

eeyz eva de voltigewedstrijd was leuk he!!! Nah ik spreek je wel weer...miss kom ik wel bij jullie in het team want Gossie bokt:S:S...Maar ze is wel ontiegelijk lief:P...xxx Katie

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 17:37

jammer dat gossie bokt zeg.. gezellig Pling *LOL* Haha!

xxsoofxx
Berichten: 731
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:25

leuk dat het zo goed gaat! ga zo door Haha!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:43

evatjuuh schreef:
Ik heb weer eens op kjarni gereden (ijslander die ik mag rijden tot hij verkocht is)

Ik heb les gehad...
Echt heel gaaf, normaal gaat hij onwijs hard rennen uit paniek (paarden zijn nou eenmaal vluchtdieren..)maar dan wel onder het zadel..

Als ik m'n benen aanleg gaat hij crossen en maakt zich gewoon zo vast dan ik niks anders kan doen dan hopen dat hij weer stopt...
Het is zon lieverd maar niet onder het zadel (niet echt door gerenen).. Wat is dat voor een woord? gerenen?
Maar kreeg een half uur les en hij is er wel nog echt onwijs vandoor gegaan ..
het ging super hij ontspande zich en vertrouwde mij... ik kon hem ook zelf meer vertrouwen geven...
ik ben er nu zeker van dat het wel wat wordt en dat ik hem ook gewoon lekker kan rijden over een poosje...
hij is voor alles bang (vooral het rijden enz)
ik heb na 1 les echt super veel geleerd en hopen dat hij mij nog meer gaat vertrouwen ...(hij ging zelfs echt gewoon lekker draven 4 rondjes wat echt super knap is omdat hij er helemaal niks van snapte)
ik kan hem nu meer begrijpen en wat ik moet doen als hij gaat crossen..
(trots) ik kon hem uit galop terug krijgen ... laten stappen, laten ontspannen en weer aandraven....

super ..

jammer dat hij dit allemaal moet doen ..

eva


Sorry maar ik ergerde me dood aan al die spelfouten.

Leuk voor je dat het beter ging en dat je nou weet wat je moet doen als hij gaat crossen! Veel plezier met hem rijden Haha!

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 19:02

hallo sorry Boos! Boos!
ondertekst