mn paard gehaalt! +update: even gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

mn paard gehaalt! +update: even gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 20:29

ik ben BLIJ!! eindelijk staat hij op stal, na zooo lang zoeken enz, eindelijk mn eigen beestje, bij ons (naja, pensionstal waar ie staat dan) op stal! Lachen
Vanochtend vanaf Utrecht ergens (hadden bij mn tante geslapen) richting Drenthe, wat een eind als je 80moet rijden zeg Slapen en aangezien we zaterdag ook al geweest waren werd ik wel een beetje gek van al dat in de auto zitten. Daar eindelijk aangekomen (en ja, ons lukt het dus om in Drenthe gewoon verkeerd te rijden, alternatieve route over een hobbelweggetje tussen de wilanden door Haha!) stond mn paard(je) nog in de wei. Even kopje thee en daarna paard gepakt. Bandages om enz en de grote vraag. Wil dat 3jarige paard van 1.75 in onze trailer, enne, past dat wel? Haha! Hij liep er vrij simpel op en jah, het paste... net, en onze trailer is dus echt niet overdreven klein ofzo!
En daar ga je dan, jong paard achterin, 3.5uur rijden.. In het begin stond ie wel te stampen, maar ook dat hield op. Na bijna 2uur even tanken en een appeltje gegeven: "Hoe moet dat dan baasje? hoe moet ik uit je hand eten zonder te bijten?" Hij is echt lief, grote baby Lovers
Eindelijk op stal aangekomen uitgeladen (zo geroutineerd als hij de trailer uitkwam, daar kan onze 11jarige concorde nog wat van leren) en op stal gezet. Meteen eten, drinken enz. Ondanks zn hoogte kon k m gewoon relax bij me houden op het nieuwe erf, lang leve de goede opvoeding (en deels een goed karakter?!)
Later hebben we hem nog even los gezet in de bak Kwijl hij kan nog steeds goed draven! en even op stal gepoetst. Hij is zoooo lief en leuk en naja Cool Kwijl Lovers
morgen lekker aan de longe, woensdag ook nog (denk ik) en dan donderdag er weer op!
Laatst bijgewerkt door Noukie op 16-04-02 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt


Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 20:49

Wat leuk dat alles zo goed ging!!! Heel veel plezier met je nieuwe paard!!!
Myrthe

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 16:56

Gefeliciteerd met je paardje! Leuk dat hij nu bij je op stal staat! *LOL* Klinkt alsof je erg gek met hem bent Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 18:43

ja, klopt, ik ben ook echt blij!! Lachen hij is nog zo'n baby! (maar dan wel een heeele grote Knipoog)
vandaag heb ik m gelongeerd met zadeltje op en hij was wel fris en kijkerig in het begin, maar echt gewoon lief!! Ben dr ook nog even opgeklommen, aan de longe, paar rondjes gedraafd allebei de kanten op en tis gewoon een schat (tot nu toe iig)
Morgen mag ie lekker los en een beetje rondhangen en dan donderdag 'echt rijden'.
ben bliiiiijjjjjjjj Lachen Pling

elske_

Berichten: 597
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:17

[color=brown]gefeliciteerd met je paard

veel plezier met het rijden van je grote 'baby'
[/color]

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 20:34

Heel veel plezier met je babby!! hoe heet hij ??


Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 20:43

officieel heet ie Stormwind, maar heb m gister Showbiz gedoopt (voorlopig) naar album+nummer van Muse Haha!.
zn 'roepnaam' is vosje, t arme paard Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, IASCrawler, kwinney, Marsie2, Vagabondo en 120 bezoekers