heb de knoop doorgehakt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wildwestwill

Berichten: 433
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Rijen

heb de knoop doorgehakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 11:43

Met pijn in mn hart heb ik mn billy cook weg moeten doen zoals ik als eerder verteld had was het te groot voor Dude en werd zn schoft haar steeds korter. Nu afgelopen week als ik hem over zn rug borstelde kromde hij zn rug als een kat dit was een teken . Ik had gelukkig nog vacantie dus hebben we er een dagje vorstenbosch van gemaakt . *LOL*
Maar aangezien mijn potjes leeg waren is het geen billy cook geworden(miss volgendjaar) maar het zadel van de aanbieding op de site een srs
in het echt een heel mooi zadel en het zit als een huis ivm het suede tis net of je chaps aan hebt . Dude was er ook blij mee want hij liep er echt mee te schowen. Hopelijk heeft hij geen rugschade opgelopen door een slecht passend zadel Bloos!

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:03

Fijn dat je een mooi passend zadel hebt! Misschien moet je wel z'n rug even in de gaten houden, ik vind rug en beenklachten altijd zo eng bij de paardjes...

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:53

leuk een nieuw zadel! Lachen
inderdaad een slecht teken als de rug helemaal omkromde als je borsteld.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:21

Een iets te groot zadel is misschien nog wel minder schadelijk dan een te klein. Maar toch een goede actie om dan meteen een passen zadel te kopen. OK dan!