aura's zien - iemand ervaring?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
ikkuh15

Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

aura's zien - iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 23:29

hoi allemaal
ik had even een vraagje.
deze week zat ik in de klas en zag ineens een bepaalde activiteit rond bepaalde mensen. het was wit / doorzichtig en zag het niet bij iedereen. het bewoog ook, hoe dichter bij de persoon hoe dichter het was en hoe verder af het was hoe minder dicht het was.
ik heb dit voor het laatst 3 jaar geleden gehad en nou ineens zag ik het weer.
wie heeft hier meer ervaring mee?is dit gewoon tja iets verklaarbaars of kan ik het dan toch en zou ik het verder moeten ontwikkelen?
alvast bedankt
groetjes


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:35

Ik denk dat je er zelf al een labeltje 'Aura' op plakt, gezien je titel Knipoog

Of je het verder moet ontwikkelen is eigenlijk iets wat je zelf moet uitzoeken. Als je dat niet wilt, niet, zo ja, dan wel.

Als je het kunt ontwikkelen, misschien zie je dan ook meer kleuren...

... And we like all the fluffy animals.


blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:40

Dit is de eerste fase van aura´s zien, als je je erop gaat concentreren ga je steeds meer kleuren zien. Ik zie ook aura s maar wat de kleuren betekenen weet ik niet, en eerlijk gezegt verdiep ik me er ook niet zo in. Je kunt dit oefenen door van div dingen energievelden op te roepen bv op een dag naar een boomtop kijken en je daarop concentreren dan zie een gelijkwaardige activiteit, daarna kun je het ook proberen met andere dingen bv een duif of je paard. Langzaam aan ga je dan ook andere kleuren zien. Ik verdiep me er niet in omdat bijna alles op dit gebied beter is " denk ik" met hulp van een ervaren persoon. Ben nu niet meer zo heel bang voor dit soort dingen maar zeker wel geweest.

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 07:35

heb het ook 1 keer gezien, daarna nooit weer. Gebeurde tijdens les op school. Heb eerst zitten schudden met mijn hoofd, toen kwam pas de gedachte van verrek dat was een aura.

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 08:23

Wauw, ik wou dat ik dat ook zag Lachen Hoe doe je dat? Tong uitsteken

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 08:38

evt kleuren kunnen bij iedereen wat anders betekenen

vind t zelf altijd moelijk een vertrouwelijk persoon te vinden
die je kunt helpen hiermee

wat je er mee doet , ligt geheel aan jou
wat jij wil en etc je kunt het ook laten voor wat het is

groetjes en succes

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 08:41

ze stonden gisteren hier op een braderie aura's telezen, ik ben er maar voorbij gelopen.......

ik heb ook wel eens leerlingen die vanalles menen te zien, meestal na de pauze als ze iets hebben kunnen roken, snuiven of slikken Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 08:57

misschien een vuiltje in je oog?

Amor Vincit Omnia

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:04

Slap antwoord Smurf, er is nou eenmaal meer tussen hemel en aarde.
Dat ik geen aura's zie, betekent niet dat het een onmogelijkheid is.
Ik weet niet of ik zo'n gave uit zou bouwen, het is niet zomaar wat. Geeft je een hoop verantwoordelijkheid, en ik kan me voorstellen dat het voor jezelf niet altijd even gemakkelijk is

Goedgekeurd onderschrift :)

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:13

Weet iemand ook wat je daar mee kan als je dat ziet? Lachen
Ik heb er namelijk helemaal geen verstand van...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Leo

Berichten: 50038
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:26

Ja, maar dat betekent niet dat ik er iets mee doe
Heb ook geen idee wat alle kleuren betekenen.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:35

Ik denk dat je vast wel ergens op internet kunt zoeken wat al die kleuren betekenen.

Ik kan zo automatisch geen aura`s zien maar als ik me erop concentreer wel Lachen

    Dance to express, not to impress.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:40

Grappig hoe er altijd laconiek wordt gedaan over zulke dingen. Meestal zijn het de mensen die het meest bang zijn voor onverklaarbare dingen die zo reageren als SP.

Je moet idd zelf weten of je er iets eme wilt doen. Als je je er erg op gaat concentreren dan kun je het gewoon heel goed zien. Maar heb je nooit eerder zoiets gezien dan? Kwam het ineens?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:49

Sammm"]
Grappig hoe er altijd laconiek wordt gedaan over zulke dingen.
[/quote]dat is idd het goede woord! grappig! Haha!

[quote="Sammm schreef:
Meestal zijn het de mensen die het meest bang zijn voor onverklaarbare dingen die zo reageren als SP.
kan jij hun gedachten lezen dan? *LOL* sammm, zeggen dat iemand bang is, maakt het lezen van aura's niet opeens waar hoor. en leg mij eens uit hoe je bang van iets kan zijn als je er niet in gelooft.

verdiep je toch in dingen waar je echt iets aan hebt ipv deze hokus-pokus onzin.

Amor Vincit Omnia

Leo

Berichten: 50038
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:17

SP; die 'hokus-pocus' onzin zoals jij het noemt bestaat toch echt. Als je en anderen dat niet wíllen weten, en geloven, best, maar praat er dan niet op deze manier over

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:21

kijk of je in je omgevind iemand kan vinden die het ook kan maar die al verder ontwikkeld is dan jij! kijk wel uit tegen wie je het er over hebt... sommige mensen begrijpen het niet en kunnen je daardoor onnodig kwetsen Scheve mond spreek uit ervaring!!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:39

Er is nou eenmaal meer tussen hemel en aarde.
Er bestaan nou eenmaal een god.
Er zijn nou eenmaal kabouters.

Alle bovenstaande beweringen zijn wat mij betreft van gelijke waarheid. Ik heb werkelijk in mijn leven nog nooit enig bewijs gezien van al deze beweringen. Als jullie me dat wel kunnen laten zien hou ik me aanbevolen. Het moge duidelijk zijn dat jullie er wel in geloven, maar om je dan gekwetst te voelen als andere mensen een wat kritischer blik hebben?

Ik heb trouwens een beetje de indruk dat TS dit gewoon in een boek heeft gelezen en hier nu een beetje interessant probeert te doen (maar ik kan het fout hebben). Een beetje in de trant van:

Topictitel: appendicitis


"Ik heb een plotseling ontstane pijn in mijn buik. De pijn kwam geleidelijk op rond en boven mijn navel. Uiteindelijk zakte de pijn naar mijn rechteronderbuik. Ik ben ook misselijk en hebt lichte temperatuurverhoging. Ik voel me er ook zeer onwel bij. Lachen en hoesten doet ook pijn.Als ik mijn buik aanraak en daarna loslaat is het pijnlijk, met name rechtsonder. Ik heb ook last van vervoerspijn. Weet iemand wat ik heb? En heeft iemand er ervaring mee?"

Tja...

Disclaimer: dit alles is niet persoonlijk gericht tegen wie dan ook!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:44

ik heb wel eens gehoord dat je iemand voor een witte muur moet zetten, en dan er een beetje bij langs kijken ofzo, en sommigen zien dan kleuren.
Wa\t die kleuren betekenen kun je op internet opzoeken

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:52

Hey, dat heb ik ook. (vlak voordat ik een migraine aanval krijg.)

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:57

Roos schreef:
Hey, dat heb ik ook. (vlak voordat ik een migraine aanval krijg.)


Nee Roos, dat is een ander soort aura... *LOL* hier gaat het om energie-uitstralingen van levende wezens.....zijn trouwens ook op foto's vastgelegd, dus wel degelijk bewezen.. Cheese!

Hoewel er altijd van die types zullen zijn die dat niet als bewijs zullen accepteren....

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:02

@ MargaV: ik heb het er niet over dat je gekwetst wordt als mensen er kritisch naar kijken... maar vooral als je denkt dat mensen je respecteren en je dan belachelijk gaan maken als je ze eerlijk verteld wat je hebt mee gemaakt,... ze verklaren je dus gewoon voor gek!
maar het blijft idd gewoon jou woord tegen dat van een ander... die ander kan niet bewijzen dat hij/zij het wel kan en jij kan niet bewijzen dat hij/zij het niet kan!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:11

missnynke schreef:
ik heb wel eens gehoord dat je iemand voor een witte muur moet zetten, en dan er een beetje bij langs kijken ofzo, en sommigen zien dan kleuren.
Kleuren niet, maar zo'n wit randje heb ik ook wel eens gezien Maar ik denk niet dat dat een aura was...

Als iemand tegen een witte muur zit, is het contrast tussen de muur en degene die ervoor zit, enorm groot. Als die persoon dan ietsje beweegt (of jijzelf), blijft het (donkere) beeld van die persoon nog even op je netvlies staan, helemaal als je ernaar hebt zitten staren, zonder (veel) te bewegen.
Dus hoewel ik het best interessant zou vinden om eens écht een aura te zien, geloof ik niet dat ik dat toen gezien heb.... Knipoog

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:50

wat voor een aura zie je dan voor een migraine/epileptische aanval?

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:58

Ik zie trouwens ook aura's meestal de kleuren van de regenboog maar als ik er niet op let zie ik ze niet of vaag. Haha!

iedereen vind mij raar omdat ik anders ben,
ik vind anderen raar omdat ze hetzelfde zijn.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:15

missnynke schreef:
wat voor een aura zie je dan voor een migraine/epileptische aanval?


Is voor iedereen weer wat anders, maar de meest algemene omschrijvingen zijn dat je een trillertje in de hoek van je oog ziet. Ook het zien van een soort flitsen. Zichtvernauwing en onderbreking..
Dus als je naar een doorgetrokken horizontale streep kijkt, zie je bepaalde stukjes niet.
Dit aura wordt veroorzaakt door het samentrekken van bloedvaten, waardoor dus de bloedtoevoer naar het zichtgedeelte verminderd is.
Na een tijdje, meestal ong. een half uur, zetten de bloedvaten zich juist uit, verdwijnt het aura en komt de hoofdpijn. Of dat ook geldt voor een epileptische aanval weet ik niet, heb ik geen ervaring mee...

Sorry voor het off topic zijn, maar er zit een duidelijk verschil tussen de 2 aura's.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Freyr, heidy_wilco, ImkeTarek, LuCa88, m0niekkkie, maessie, Majestic-12, Meert, Mizora, Momo94, PeerAppel, ryukapple, shadowstar, Wopkebrok en 57 bezoekers