De 'kop' is d'r af..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sall

Berichten: 6706
Geregistreerd: 20-05-03

De 'kop' is d'r af..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 21:55

Vandaag voor het eerst in de wedstrijd ring verschenen, met Padaula.
Vraag de startkaart per januari aan, maar ik kon nu voor een 'echte' jury verschijnen bij een stal bij ons in de buurt. Het leek mij een goede ervaring voor ons. Padaula is er qua leeftijd wel aan toe om 'echt' aan de bak te moeten, maar qua ervaring is het nog nul komma nul.

Ze vond het onwijs spannend, het was op een grote stal, ze was na afloop ook helemaal moe... Ach gut (ik ook trouwens)

Ze zag allerlei enge spannende dingen, voor mijn gevoel zaten er hele goede stukken tussen, maar ook dramatische dingen (enge hoeken waar ik ook niet eens in de buurt kon komen)
Ben al met al heel tevreden en heb zin in volgend jaar, voor het egie!

Punten waren 160 en 158 (vond zelf de tweede proef veel beter, minder excessen) De jury gaf 4-en als het niet goed was en ook 8-en op het moment dat het wel goed was.

Heb ook een paar (vage, verweggistan) foto's...

halthouden en groeten
Afbeelding

drafje
Afbeelding

van hand veranderen

Afbeelding

nog een drafje
Afbeelding

sorry, voor de grote foto's... (als het goed is zijn ze nu verkleind
Laatst bijgewerkt door Sall op 25-09-04 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:00

Wat super voor de eerste keer!! Ga zo door!! En wat de foto's betreft, het ziet er top uit! Gefeliciteerd!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:02

Gefeliciteerd!! Heel mooie punten voor de eerste keer en ziet er netjes uit, ga zo door. (wel zijn de foto's wat groot)

Sall

Berichten: 6706
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 22:04

Ja een drama, heb ik eindelijk een fijne up-loader gevonden, blaast ie de foto's op tot poster formaat... Ik heb nog geen manier gevonden om ze te verkleinen.

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:07

Kan je ze goed zien Tong uitsteken maar als het mogelijk is is het wel fijn dat ze idd iets kleiner worden geplaatst in het vervolg Knipoog

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:10

Die zijn echt groot die foto's *LOL* Maar voor zover ik kan ziet ziet het er netjes uit. En de eerste keer heb je vaak wel last van spanning. Dat wordt wel minder naarmate jullie beide meer ervaring hebben.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:17

OK dan! Super! Gefeliciteerd met het behaalde resultaat Haha!
Wat zou dat spannend zijn geweest!? Was je niet erg zenuwachtig, of viel het mee?
De foto's zien er netjes uit. Op naar januari, dan kom ik je zeker eens 'live' bewonderen!

Sall

Berichten: 6706
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 22:21

Ik heb eigenlijk nooit zoveel last van wedstrijd spanning, ben een goed team met mijn vriendin (groom/annex chaffeur) .
Maar deze keer, merkte ik wel dat er onrustige vlinders in mijn buik rond dwarrelde... Kan het dan niet laten, om alle doom-scenario's de revue te laten passeren.
Als ik er maar eenmaal opzit en aan het rijden ben, dan is het goed.
Eigenlijk vind ik het onwijs leuk, ook al met Salvador, en ik hoop dat zij ook steeds zekerder gaat worden. Het lopen gaat haar heel makkelijk af, maar alles erom heen... daar moet ze nog echt vertrouwen gaan opbouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:02

Goed gedaan Lachen. Volgende keer is voor het echie Knipoog.
Die bak, daar kom ik nooit Schijnheilig Haha!.

Sall

Berichten: 6706
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 10:43

Lovely schreef:
Goed gedaan Lachen. Volgende keer is voor het echie Knipoog.
Die bak, daar kom ik nooit Schijnheilig Haha!.


Nee, die is jou gehéél onbekend!!! Pling Schijnheilig

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:33

Wat een super begin! OK dan!
Inderdaad in januari voor het echie, ik ben benieuwd! *LOL*

Ik kom dan zeker eventjes kijken (en hopelijk geluk brengen Clown ).

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:38

Altijd fijn, zo'n generale repetitie Lachen Punten klinken goed, heel wat beter dan die van de jury die ik de laatste keer had (wel 4-en geven als het slecht gaat, maar geen 8-en bij hele goede figuren Boos! ) Veel succes met het echte werk straks Lachen

Sall

Berichten: 6706
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 08:24

Hé bedankt! Ja, die punten die de jury gaf, was ik erg over te spreken Knipoog
Binnenkomen halthouden: slingerent (!! goede schrijfster Haha! ) een 5 en voorwaarts arbeidsdraf C rechterhand: een 8.
Tuurlijk zal de jury best een beetje voor sinterklaas hebben gespeeld, maar ik geniet er nog maar even van!