Eerste (onderlinge) wedstrijd redelijk succes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Eerste (onderlinge) wedstrijd redelijk succes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 22:50

Vandaag was op een stal waar ik vaak kom (waar mickey haar paard heeft staan) een onderlinge wedstrijd georganiseerd. Het was de eerste keer dat ik met Obelix de kans kreeg om te starten.
De afgelopen week liep hij niet super, maar ook niet heel slecht. het was dus heel erg afwachten wat hij vandaag zou gaan doen, vooral omdat hij zelf ook helemaal geen wedstrijdervaring heeft.
Voor mij was het 3 jaar geleden dat ik gestart was en in die tussentijd heb ik met heel wat angstproblemen gekampt. het was dus een aardige stap om weer te starten.

Ik moet zeggen dat ik heel tevreden was over de gehele dag. Op het terrein aangekomen, bleek dat obelix erg braaf was. (ja, ook tussen de superinteressante shetlanders, waar hij van boven af op keek *LOL* )
In de proef ging het allemaal niet vlekkeloos. Meneer zat aardig vast op links en probeer dan maar eens met een paard van 1.75 m een ring van 20 x 40 m door te sturen Scheve mond
Er zaten goede stukken tussen, zoals bijvoorbeeld de overgangen, maar voor de rest ging het niet echt geweldig. Het was wel leuk, want de jury maakte voor iedereen tijd om even zijn mening te geven. Hij vond dat ik hem nog wat te diep reed (was ook waar, maar anders was ik helemaal die bochten niet doorgekomen Knipoog )
Wat hij ook nog zei, en daar was ik wel heel blij mee, was dat hij mijn paard goed vond marcheren!!! dat is toch wel een heel leuk compliment!!

's middags was de uitslag en ik had totaal niks verwacht. Toch was ik nog 4e vd 18 met 166 punten. daar was ik dus wel tevreden mee

Over twee weken start ik de eerste selectie weer en ben vooral blij dat ik dan binnen mag rijden (dan kan ik tenminste de bordjes niet zo gemakkelijk omver rijden Haha!)
Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan, maar het belangrijkste is, dat ik mijn vertrouwen weer steeds meer begin terug te winnen, én dat paardrijden zo ook weer leuk is!!

Sall

Berichten: 6713
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:46

Gefeliciteerd! Dat is toch een mooi resultaat, fijn dat je vertrouwen weer een beetje terug komt! Enne.... paardrijden is ook héééél leuk!!!

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 18:21

daar ben ik ook weer achter, dankzij obelix Haha!