ymke hoe gaat het nou???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 09:28

gaat het weer een beetje??? leukdat je meegaat zaterdag!! groetjes lonneke


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 09:29

oh oh ik ontdek net dat ik maar 1 zin heb geschreven. hoor ik nou ook bij de online schrijvers?? wilde alleen even weten hoe het met ymke gaat. daarom dus maar 1 zin. groetjes lonneke

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 11:38

Als je je webpagina kleiner maakt heb je 2 regels hihihi. Sorry ben een beetje melig. *LOL*

Ja hoe gaat het nu Ymke. Moeten we energie sparen om je voort te duwen zaterdag ?? Party!!

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 11:54

Nou vooruit we keuren het goed.. hihi

Je moet vragen en verhalen een beetje inkleden. Stel je oma is overleden dan kun je zeggen "Oma is dood" maar je kunt het beter subtieler doen.

Zo van:ik zat op mijn balkom een beetje met mij jojo te spelen. Toen kwam de kat en die begon er mee te spelen. Maar opeens sprong hij ernaar en viel naar beneden. oma zag het gebeuren en die dook er achteraan om de kat te redden maar helaas viel ze ook. En nu is oma dood.

haha dat verhaal vertelde mijn moeder altijd als ik weer eens kwam binnenvallen om iets te zeggen. later hoefde ze alleen nog maar te zeggen. denk eraan "ik zat met mijn jojo te spelen" haha ik moet er nog steeds een beetje om lachen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 12:07

omdat ik zo moest lachen zat ik op het verkeerde knopje te drukken.. Heike toch! Echt geweldig. Mijn vader gaat gewoon ook onzinnige dingen zeggen. Ja, mijn oma is ook ongesteld enzo. Dan word ik altijd Boos! maar die van de jojo is veel gaver!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 12:10

Hihi, grappig verhaal Heike *LOL* Ja toevallig dat ik me van de week ook al afvroeg hoe het met Ymke. (en nu gaan we de one-liner een beetje aankleden) Dus bij deze; Hoe gaat het nu Ymker en gaat het lopen al weer wat beter? Sterkte hoor meid Knipoog
groetjes, Caballo Party!! Party!! Party!!

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 14:18

Nou, dat kan wel een grappig verhaal zijn, maar iets wat er erg veel op lijkt is eergisteren in Groningen gebeurd. Een vrouw zag haar hondje uit het raam in de dakgoot stappen. Ze riep hem, maar hij luisterde niet. Zij is hem achterna gekropen, alleen was haar evenwicht waarschijnlijk niet goed. Ze is met hondje en al naar beneden gevallen. Zij is dood en haar hondje had alleen een gebroken pootje...
En dit is afgelopen maandag echt gebeurd. Niet zo leuk dus...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 14:20

Inderdaad niet zo leuk... een beetje een rare complicatie zo...

:evaw:


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 14:43

Is in Geldrop ook een keer gebeurd.Ik weet niet meer precies wat het was maar ik zal het toch ongeveer opschrijven.

Een vrouw was met haar hond aan het wandelen langs de Dommel.De hond viel in het water en de vrouw wilde hem pakken en viel er ook in.
De vrouw is verdronken en met de hond was niks aan de hand, die was op een stuk hout of ander vuil gaan zitten.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 15:53

heej mar nou hadden we het er over dat we erg vaak van onderwerp veranderen en dat was niet de bedoeling toch?? nu doenwe het hier weer. want het begon met mijn vraag aan ynke en het eindigd met een dode mevrouw?? en ymke heb ik nou nog niet gehoord!!!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 17:55

Coco, dat verhaal wat je net vertelde dat heb ik laatst ook van Claudia gehoord. Vond het maar een eng verhaal. Ze was toch vast komen te zitten in een soort pijp? Wil je je hond redden, wordt dat je eigen dood...

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:48

Ymek heeft nog steeds niet gereageerd???

Leeft Ymke nog Verward Huilen


YMKE YMKE YMKE

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, gaucho, gerlienke, Googlebot, Indy_Mouse_9, Jannie79, LiDi, Mizora, Mjelleke, Muronia, nafkedemi, Nayan, nnicolex, renee16, RSLevi, SJP en 50 bezoekers