Mijn nieuwe tweespan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Mijn nieuwe tweespan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 18:27

Gisteren met Hero en mijn nieuwe pony Nickey naar menles geweest. Ik heb Nickey nu een maandje maar het gaat geweldig. Nickey was nog niet echt voor de wagen beleerd. Eerst er een paar keertjes achter gelopen en gekeken hoe hij op situaties in het verkeer reageerd. Prima OK dan! . Toen in enkelspan gezet, geen probleem Haha! . Daarna in tweespan, hoera 2 maffe pony's voor de wagen. Vorige week een halve les met Nickey in enkelspan gereden, ging geweldig maar nog geen conditie. Gisteren dus in tweespan. De hele les meegedaan. Ze konden samen goed de grote paarden bijhouden en we hebben zelfs even vaardigheid gelopen.

Ik hoop dat ik bij de onderlinge wedstrijd eind oktober B kan starten met het dubbelspan en Hero dan L in enkelspan. Dat gaat wel met recordsnelheid!
Geweldig niet die shetten *LOL*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:31

Ik dacht de hele tijd toen ik je berichtje las dat het over een paard ging.....lees ik onderaan dat het over een Shet ging....GEWELDIG!!! *LOL*

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:43

Oh dat klinkt goed !
Volgende week ga ik ook beginnen met mijn shets ik hoop dat het net zo makkelijk gaat als bij jou.

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 00:28

Max schreef:
Oh dat klinkt goed !
Volgende week ga ik ook beginnen met mijn shets ik hoop dat het net zo makkelijk gaat als bij jou.

Vast wel! Je hebt een leuk span iniedergeval. Mooie kleur OK dan!

santos

Berichten: 1532
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: nabij Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 02:22

leuk joh, dat het zo goed gaat. Wij hebben eentuiger en volbloed in het tweespan en dat gaat prima, als we maar niet moeten stilstaan. Laatst deden we mee aan de plaatselijke koetsentocht van 30 km, wat in principe een eitje is, maar er zat geen tempo in en het laatste stuk was stilstaan en stappen en stilstaan en stappen. Helaas eindigde dit met een gebroken halsriem en een verbogen gespriem en een hoop spanning in de rest van de groep. Maar..... we hebben hem uitgereden en wij waren blij. Lachen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:01

Hartstikke fijn dat het zo goed ging.
Heel veel plezier als je gaat starten.
Enne......inderdaad shetten zijn geweldig.