M'n hindernismateriaal gejat!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

M'n hindernismateriaal gejat!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 15:10

Dit is echt zo aso!! Al mijn hindernismateriaal is gejat! Kennissen van mij hebben een ex-schapenweitje die ik als springwei mocht gebruiken. Ik heb dit weitje al 4 jaar en het is nooit in mij opgekomen dat er van die mensen zijn die dat gaan jatten. Wel dus Boos! Ik ben furieus maar ook zo verdrietig, de meeste van die hindernissen heb ik zelf gemaakt samen met mijn opa, echt ontzettend mooie natuursprongen, muren enz. En nu is alles, op 2 staanders na en een paar springbalken weg. Omdat mijn paard en ik geblesseerd zijn was ik er al een week niet meer geweest, en nu is mijn weitje leeg Verdrietig Ik kan mijzelf nu wel voor mijn kop slaan, had ik alles maar netjes opgeruimd en in de schuur gezet. Maar dat is dus weer de gemakzucht, ik heb geen zin om iedere keer 12 hindernissen op te bouwen en af te breken. En als ik nu een geldboompje had, maar ik kan het echt niet opbrengen om weer nieuw materiaal aan te schaffen. Ik hoop zo dat mijn vader iets met de verzekering kan regelen, maar omdat ik niets had opgeborgen en afgesloten vrees ik het ergste. Dat wordt heel hard sparen en heel veel werken, en heel erg balen.


carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 15:24

wat klote zeg Boos! sommige mensen van tegenwoordig!!

gr kat


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 15:47

ik snap de maatschappij van tegenwoordig niet meer hoor.
Is het nou zo moeilijk om met je tengels vande spullen van een ander af te blijven? T zou niet eens in mij opkomen om wat van een ander te pakken.

Kun je geen advertentie zetten in de hoefslag of Bit, voor getuigen. Die hindernissen zullen toch minstens op een aanhanger geladen zijn en dat gaat niet ongemerkt. Of andere paardensites, zijn dr genoeg.

Hebben die kennissen de hindernissen niet opgeborgen om het veldje te maaien ofzo? Of misschien hebben ze het weitje verkocht/verhuurd en wil de nieuwe eigenaar het voor wat anders gebruiken en konden ze jou niet bereiken ofzo.

Lijkt me stug dat iemand zomaar een springparcours jat. Ongezien.
meld het in ieder geval bij de politie, misschien hebben ze al getuigen en wachten ze op aangifte.
Van de verzekering zul je weinig terug zien vrees ik.

Succes en sterkte!
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 15:50

andere mensen vonden de hindernissen ook erg mooi....
Wat vervelend voor je zeg.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 16:09

DAt is gewoon een misselijke rotstreek. Mensen denken iedere keer aan zichzelf en niet aan wat ze een ander aan doen.

De hond is de betere mens

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 16:20

jemig wat asociaal zeg!!!!

Ik zou als de bliksem alle plaatsen in de buurt waar ze paarden hebben af gaan rijden om te kijken of ze daar toevallig jouw spullen "geleend" hebben en in ieder geval zeggen dat je het kwijt bent, hoe meer mensen er op letten, hoe beter. Zijn er nog bijzondere kenmerken waaraan je echt kunt zien dat het jouw hindernissen zijn en niet een willekeurig ander parcours?

Nulla tenaci invia est via

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 16:28

Echt heel, heel erg zielig dat mensen dat doen, kunnen ze dan niet met hun poten van andermans spullen afblijven!!!
Bij ons hebben ze afgelopen zomer zelfs de waterbakken (tot 2x toe) van het land gestolen (toppunt van banketstaaf hoor).

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 16:45

Jakkes, daar kan ik slecht tegen.
Bij ons hebben ze afgelopen zomer meerdere malen de stroomklok meegenomen. Word je ook niet vrolijk van.

Inderdaad misschien een goed idee om eens in de buurt rond te gaan kijken of je je hindernismateriaal ergens ziet.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 17:01

Stelletje klootzakken zeg! Kunnen ze dan nooit met hun tengels van andermans spullen afblijven Boos! Maargoed, ik hoop ook dat je spullen voorzien zijn van een merkje oid, zodat je kan aantonen dat ze van jou zijn mocht je ze terugvinden na het plaatsen van een aantal berichten dat ze gestolen zijn.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 19:47

Ben net terug van een detectiverondje en heb wat mensen ondervraagd. De mensen die er waren hebben niets gezien, waarschijnlijk hebben ze het 's nachts meegenomen. De meeste sprongen die ik heb zijn uniek in hun soort, zelf gemaakt en herken ik meteen. Ik ga dus wel in de omgeving zoeken en heb al aangift gedaan van diefstal. Verder kan de politie ook niets doen zeggen ze. Het weitje is wat dat betreft redelijk afgelegen, althans er staan wel huisjes maar die zijn onbewoond en worden gebruikt als opslagplaats. De kennissen zijn er zelf ook al in tijden niet meer geweest dus die hebben er ook niets mee gedaan. Echt een kl*te streek.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, janneke584 en 154 bezoekers