Mika heeft me vreselijk voor de gek gehouden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Mika heeft me vreselijk voor de gek gehouden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 09:46

Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Rotpony!!!!!!!! Knipoog

Zit ik vannacht even naar de babyfoon te luisteren, doodsestilte, ik hoorde alleen dat de kippen al buiten liepen....
Hoor ik ineens een heleboel gesnuif van Mika gelijk gevolgt door heel zacht gehinnik.....
Ik dacht echt "het is er!"

Dus gauw uit bed gesprongen, kleren aan, jas aan, camera gepakt, hardlopend naar de stal......Kom ik daar ligt mevrouw gewoon lekker te slapen..... Verward Verward Waarschijnlijk heeft ze gewoon gesnurkt/gedroomt ofzo.... Frusty Frusty Frusty

*zucht*

Hoelang nog????? Scheve mond

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 10:03

HaHa wat komt me dat bekend voor, ja ponies doen rare dingen als ze dromen. Nou ja, maar weer afwachten. Ik ben ook heel erg nieuwschierig en houd je berichten in de gaten.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 10:10

ik dacht "ja ja, een mini mika??????"

Zucht weer niet.... Jij houdt ons ook voor de gek Lachen

(ik maakte op uit de titel dat het veulen toch kwam ondanks je het niet verwacht ahd Haha!)

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 12:55

Pinky_girl schreef:
ik dacht "ja ja, een mini mika??????"

Zucht weer niet.... Jij houdt ons ook voor de gek Lachen

(ik maakte op uit de titel dat het veulen toch kwam ondanks je het niet verwacht ahd Haha!)


Ik dacht dus presies het zelfde! Volgens mij lijkt hier het dier op de baas en anders om. Allebei mensen voor de gek houden!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 13:13

Als ik de naam Mika bij de kraamstal zie staan kijk ik daar ook meteen Haha!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 13:59

dat is echt flauw


Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 14:20

Ik vertel dit niet aan jullie om jullie te plagen........ Schijnheilig Schijnheilig Ik wil alleen maar laten weten hoe erg ik wordt geplaagd hier! Knipoog Knipoog

Ik dacht echt dat het veulen was geboren en dat ik getuige was van de eerste kennismaking tussen moeder en veulen, het zachte hinniken, het snuiven......
Weet ik veel dat dat beest gewoon ligt te slapen terwijl ik me helemaal gek loop te rennen om zo gauw mogelijk bij de stal te komen......... }>

Maar de computerberekening uit het topic van merelberfe geeft aan dat het veulen vandaag geboren wordt, als de dekdatum tenminste klopt die ik van Anke heb gekregen, als er stiekem nog een cyclus is geweest moet ik nog meer geduld hebben......

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 20:00

*LOL* Mika is best grappig hoor Haha! Vind het wel een goede van dr... Tong uitsteken
Maar ja.. Ze houd het nu wel erg spannend! het mag er nu echt wel uit komen. hopen dat het straks/vanacht komt. Ben zo benieuwt!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 20:08

Ik ben ook heel benieuwd....... Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Haha! Haha!

Lekker ongeduldig ben ik he?

Ze was vanmorgen wel weer veel hoekiger qua banden, haar uier was trouwens (zo om te zien) vanavond weer kleiner dan vanmorgen, maar ik doe er allemaal niks meer op, blijf braaf naar de babyfoon luisteren, hopelijk heeft ze niet te vaak van die rare dromen.... Haha! En ik zie het verder wel!

In ieder geval zit er leven in haar buik, want net tijdens het voeren zag ik het nog weer schoppen! Lovers Lovers

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 20:09

Volgende keer weer die zelfde geluiden en dan denk je ik blijf maar lekker liggen die houd me weer voor de gek Haha! En dan loopt er de volgende morgen een veulen bij Haha! Maar een ding is zeker Mika het komt iedere dag dichterbij.Veel waakplezier nog.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 20:49

aah ach!! Mika droomde zeker over d'r baby-mikaatje Lovers
laatst lag er bij ons op stal ook een paard zo te snurken en zachtjes te hinniken enzo, echt een raar geluid was dat.. maar die sliep gewoon *LOL*

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

ja ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 21:50

ik hoor het donderdag wel.
ben net zo benieuwd als al die andere hier.
waak ze.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 14:31

Hehe, ik ken het! Harald liep ook zo te zagen toen ik op stal sliep. Werd ik wakker, hoorde iets, nee hoor, het was Harald weer! Haha! Succes nog, ik ga duimen dat het snel komt!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 14:44

Zo langzamerhand word ik er echt tureluurs van....

Wanneer komt het nou? Als de dekdatum klopt is ze nu 2 weken over tijd, maar zo langzamerhand begin ik steeds meer te geloven in het feit dat er waarschijnlijk een 2e cyclus moet zijn geweest, maar aan de andere kant zijn er paarden genoeg die met gemak 3 weken overlopen....

Ik weet het echt niet meer, d'r billen zijn drilpuddinkjes, uier blijft stabiel(kegelt niet), buik lijkt wel steeds verder weg te trekken want het is net of ze steeds dunner wordt...

Ik heb het al eens eerder gezegt, het is dat ik het veulen regelmatig zie trappen want anders zou je nog gaan geloven dat je pony gewoon veel te dik is! }>

Duimen jullie voor me dat het snel komt, ben zooooo nieuwsgierig wat eruit gaat komen! Haha!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 14:59

Zoefffffff weer naar dit forum geraced toen ik je naam zag staan maar nee, nog steeds niet...Ze heeft niet erg veel haast, wel?
Ik hoop voor je dat ze inderdaad overtijd is, dan komt het binnenkort, anders moet je nog heeeeel lang wachten.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 15:01

Hoe is het nou eigenlijk met haar? Begint het er al een beetje op te lijken???

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 15:42

Cody schreef:
Zoefffffff weer naar dit forum geraced toen ik je naam zag staan maar nee, nog steeds niet...


Zo gaat het bij mij dus ook. Eerst naar de kraamstal, zoeken naar Mika, maar steeds weer een tegenvaller. Rotpony Extreme duivel Haha!
Tja, geduld, moeilijk Schijnheilig

Wel lief blijven doen he?! Haha! Knipoog

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 22:12

Als jullie allemaal al zo ongeduldig zijn, hoe denk je dan dat ik zo langzamerhand begin te voelen......... Gaaaap Gaaaap Elke keer als ik naar de stal loop, 'smorgens of 'snacht denk ik "zou het nu??".........Nou niet dus..........

Ze heeft echte drilpudding billetjes, uier doet niet veel meer, ze heeft wel iets uier maar kegelt absoluut niet, maar nu schijnt dat bij jonge merries vaker voor te komen dat ze heel weinig uier hebben hebben ze mij verteld....
Ze loopt de laatste 2 dagen weer heel veel met 'r staart omhoog, de kling lijkt "wijder" te worden, net alsof ze vel overheeft.....maar verder?? Verward Verward Verward
Ikkenietweet....... Verdrietig

We wachten maar gewoon weer af, zo gauw het er is zal ik een nieuw topic starten en met "koeieletters" schreeuwen dat er eindelijk een veulen is!!!!!! Knipoog Knipoog

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 bezoekers