Over 2 maanden ben ik hier weg!!!! heerlijk......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 14:20

Pfoe, ik kijk er wel naar uit zeg. Mijn nieuwe baan dus. Ik werk sinds nov. '99 bij deze baas, en zit sinds febr. '00 helemaal alleen op een nieuw geopend kantoor... Eerst een flinke periode hieraan moeten wennen. Toen ik eenmaal gewend was vond ik het wel leuk. Niemand die je op de vingers kijkt, tussen de middag lekker naar Tonko op 5 minuutjes rijden van mijn werk. Maar op den duur gaat je dat toch wel vervelen. Als het nu nog druk zou zijn hier... Ik werk dus bij een verzekeringskantoor met thuisbank erbij. Sommige dagen heb ik 10 of 15 klanten, sommige dagen zijn het er maar 3. Dat is dus de halve dag bokken, de andere helft krant lezen, mailen, leesmap lezen etc. etc., en af en toe een klant helpen tussendoor. M.a.w. ik ontvang aanwezigheidspremie in plaats van salaris... Voor een jaartje is dat leuk maar dan heb je het toch echt gehad. Vanaf 1 juli ga ik bij Stichting Pensioenfonds ABP in Heerlen werken. Ben ik echt blij mee Haha! , alleen kan ik dan niet meer tussen de middag naar mijn paardje, en niet meer bokken.... Als ik maar geen afkickverschijnselen ga krijgen... Huilen



UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 14:51

Aaah niet meer bokken Verward Hoe ga je dat volhouden ik zou gek worden *LOL*
Bokt je thuis ook of niet?

Succes met je nieuwe baan.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 15:55

Ik heb thuis geen internet dus kan ik thuis niet bokken, snik ... Verdrietig Huilen Maar bij mijn vriend kan ik het dan wel nog eens doen, in het weekend of zo. Dus ik moet inderdaad gaan afkicken ja. Momenteel bok ik toch zeker een uur of 2 per dag, als het niet meer is....

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 22:05

aaaaaaaaahrrrggggg we gaan je wel missen dan hoor! kun je niet op je werk internet regelen of dan maar thuis? offe trek bij je vriend in (alleen voor de comp hehe)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 22:10

Wil je niet meer van die enge titels gebruiken! Ik kreeg er bijna een harstilstand van! Pling Pling . Hee ik hoop dat je snel weer i-net krijgt. En trek maar lekker bij je vriend in! *LOL*

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 22:49

Hey leuk Suus, op welke afdeling ga je werken bij het ABP??
Ik heb via mijn werk nog wel eens contacten met 'Heerlen'!

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 10:17

Ja, heb ik ook al aangedacht nimber, intrekken bij mijn vriend voor zijn pc, gniffel gniffelll Haha!

Fitzroy, ik ga bij de afdeling Verzekeringen werken. Zegt je dat iets?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie