Sc*@#T Divoza!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Sc*@#T Divoza!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 09:37

Komt mijn lange verhaal.
Ik heb twee maanden geleden een KWPN fleece vest besteld bij Divoza.
Heel leuk, levering binnen twee dagen (mits op voorraad) nou goed, ze hadden het dus op voorraad. Krijg ik hem binnen (goh, das snel) na twee dagen. Géén logo op het vest. Dus ik bellen en terugsturen. Ze verzekerden me dat ik meteen een nieuw vest zou krijgen. Okee, dat kan dan nog... Foutje. Weken gingen er over heen, nog steeds geen vest. Ik had inmiddels al een paar keer gebeld. Bleek uiteindelijk dat heel die levering geen logo had. Dus heel die doos moest teruggestuurd worden naar de leverancier. Uiteindelijk was die doos weer bij Divoza, maar denk je dat ze me dat vestje stuurden?? Nee tuurlijk niet, waren ze vergeten! GRMBL Boos! !!! Dus ik weer bellen. Kreeg ik twee dagen later een mailtje dat ze het vestje opgestuurd hadden. En ja hoor, na een dag of drie kreeg ik het pakketje, eindelijk, ik open het: JA!!! Het logo stond erop!!! OK dan! Wil ik het vestje passen, zit de beveiliging er nog aan. Dus ik wéér bellen! Jeetje wat een stelletje slapers daar bij Divoza. Zegt die man, je kan drie dingen doen.
Of terug sturen (Nee, nooit van mijn leven meer!!!)
Of naar Heteren rijden (het dichtst bij voor mij)
Of naar een winkel met het aankoopbewijs en dan vragen of zij die beveiliging er af haalden...

Nou ja, ik heb dus het laatste geprobeerd en wonder boven wonder hebben ze het er in de winkel van af gehaald, dus gisteren eindelijk voor de eerste keer met het vestje kunnen rijden. Wowie! Één schrale troost, hij zit als gegoten en past perfect! Schijnheilig Haha!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 09:56

nou lekker hoor, dus je kunt er na 2 maanden NU pas van genieten Scheve mond
fijn zo'n goede service van divoza... moet niet alte vaak gebeuren want daar krijgen ze niet al te goede naam van ... Schijnheilig
maar iig heel veel rijplezier met je nieuwe KWPN vestje Knipoog

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 12:47

lekker dan
Maar iig heeel veel plezier met je nieuwe vestje. Haha!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 19:37

Ja niet normaal hoor! Maar ik heb er nu al twee dagen plezier van gehad! Knipoog

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 19:44

Ik hoor heel vaak dat de levering van Divoza bagger is.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 20:35

lekker pino's zijn het daar. ze zijn niet de slimste in elk geval.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 20:40

Verplaatst naar PP.

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 20:43

Jeetje lekker winkelen is dat dan zeg... Haha!
Gelukkig is het nu opgelost, en heb je het niet weer terug gestuurd...

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:11

Ach dat ben ik wel gewend.

Heb al drie keer iets gehad, ik kwam voor 3 verschillende artikelen op verschillende dagen. Nee ze hadden het niet, gebeld thuis en ja hoor nog op voorraad Boos! Veiligheidsbeugeld ook kleiner dan 12 cm? Nee hebben we niet, ik naar huis en thuisgekomen bekijk ik de verpakking en toch maar ff bellen of ze echt niet kleiner zijn. JA hoor Boos! Wel kleiner dus (stomme muts) En voor beugelriemen erheen; nee die hebben we echt niet. Nou ze staan wel in de gids, huh mss hebben we ze dan wel. En ja hoor na een uur kwam ze ermee aan hobbelen GRRRRRRRRR

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 23:01

En wedden dat nu achter elkaar alle stiksel los gaan laten waardoor alles uit elkaar valt en je het weer terug kan sturen? Knipoog

Nee hoor, k hoop dat je nog veel plezier hebt van je vest.

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:22

Wat een flapdrollen. Lees je heel vaak, hier op bokt, dat de levering niet goed is.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:33

Ik moet heel eerlijk zeggen dat bij mij tot nog toe alles goed is gegaan.

Ik heb 1 keer gehad dat een bestelde deken niet op voorraad was maar toen kreeg ik netjes een briefje bij de bestelling dat het toch wel zes weken kon duren. Tegen het einde van die periode heb ik een mailtje gestuurd en ik kreeg meteen bericht dat de deken de week erop verstuurd zou gaan worden.

Misschien heb ik altijd geluk gehad dan maar goed het is natuurlijk ook altijd zo dat een slechte ervaring eerder blijft hangen dan een goede.

Gelukkig heb je je bestelling nu en nu maar genieten ervan Lachen

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 15:34

Ik vind de service daar soms wel heel erg ver te zoeken hoor...
Sta je uren aan de balie te wachten, of ze helpen de mevrouw die de peperdure laarzen wil aanschaffen rustig 3 kwartier en jij maar wachten tot iemand je helpt met wat jij nodig hebt...

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 15:38

Jeetje wat een slechte service,en dan nog de beveiliging er vergeten af te halen.Tjee ... Scheve mond

Chanelletje

Berichten: 848
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Kartonnen doos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 15:46

Ik heb er een keer wat rijbroeken een halster en een trailerslotje besteld en ik ben super tevreden over de kwaliteit en de service OK dan!
Maar goed..het kan toch altijd wel een keer misgaan met de service?

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 16:25

Ja, ik heb voorheen ook nooit problemen gehad met Divoza. Maar 3 keer fout gaan in een levering getuigt toch wel van slapende medewerkers. En dat mag best gemeld worden al zeg ik het zelf.

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 16:43

Ik heb vorig jaar ook dat soort problemen gehad met Divoza, maar dan met dekens die ik daar besteld had. Maar uiteindelijk had ik m'n dekens binnen en is het toch nog goed gekomen.
Maar voortaan bestel ik toch liever bij horselover, nog nooit problemen mee gehad en m'n dekens haal ik wel bij de ruitersportzaak hier in de buurt Haha!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 16:48

Ik heb zelf ook nog geen problemen gehad. Maar die beveiliging, hoe ziet dat eruit? Ik had ook eens bij de hyporama handschoenen gekocht en toen zat de beveiliging er ook nog aan, die was piramide vorm, die heeft mijn vader er zo af kunnen halen met twee tangetjes

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 18:34

Die beveiliging was zo'n ding die aan die kleren zit, zo'n magneet zeg maar. Die halen ze er altijd af bij de kassa.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:03

Kliko schreef:
Die beveiliging was zo'n ding die aan die kleren zit, zo'n magneet zeg maar. Die halen ze er altijd af bij de kassa.

Ja, een witte of niet, als het goed is kun je die er zelf afhalen, mijn vader is het namelijk gelukt zonder iets te beschadigen

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:08

Tja, helaas heb ik ook niet al te beste ervaringen met de service(welke service?) van Divoza.
Maar gelukkig heb jij je vest nu eindelijk.
Ik hoop dat je er fijn mee kan rijden.

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:17

Gelukkig nooit problemen bij Divoza gehad. Vorige week vrijdag mijn dressuurzadel ingeleverd voor nieuwe singelstoten, en hij was gisteren al klaar. Zag er super uit Lachen.

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:29

Gelukkig heb je m dan nu ein- de - lijk!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:31

Bestel er al zeker 6 jaar spullen als het niet langer is 1x problemen gehad met een levering die naar het verkeerde adres ging. Als goedmaker kreeg ik de dag erna een envelop met een bon erin van 10 euro. Vond het erg netjes.

Tja bij iedere winkel gaan dingen fout of goed. En als zo'n winkel als divoza laten we zeggen 1000 klanten heeft (zal meer zijn) en er gaan er 20 van fout gaan die 20 klagen en lijtk het veel maar die andere 980 mensen zeggen niets want ze hebben geen problemen. Mensen laten alleen wat horen als het fout gaat en niet als het goed gaat.

Bedoel ken nog wel een winkel in mijn omgeving nemen die een hele grote blunder maakte ivm complete springset voor mijn paard. Hij heeft het laten schieten en uiteindelijk gekocht bij de concurrent met veel beter service. Denk maar niet dat ik ooit nog kom bij die winkel Haha!/

En dat met dat veiligheids ding gebeurt regelmatig ook in gewone winkels dus geen reden om een winkel gelijk af te kraken.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 12:51

MissJ schreef:
Tja, helaas heb ik ook niet al te beste ervaringen met de service(welke service?) van Divoza.
Maar gelukkig heb jij je vest nu eindelijk.
Ik hoop dat je er fijn mee kan rijden.



Maar je hebt een probleem, als er bijvoorbeeld verf in komt (aangezien dat vaak in die alarmclips zitten) Dan had je er niet mee terug kunnen gaan, als je zelf er aan hebt lopen prutsen. Ik vind dat niet netjes van Divoza, het is hun fout en vind dat ze dat normaal op moeten lossen (ze maken van hun probleem jou probleem) Ik heb precies hetzelfde gehad bij Horselover, ik kocht bij Hun beenbeschermers. Daar zat de alarmclip dus ook nog aan, toen kon ik kiezen, of idd terug sturen of naar Hippo Assen (die voor mij dus het dichtstebij was) Denk ga daar wel heen, sturen hun je gewoon weg met stuur maar op het is van hun, terwijl het een kleine moeite is om dat even te verwijderen Verward Gelukkig kon ik het kosteloos opsturen en heeft het me niks extra's gekost (alleen dat je nog langer moet wachten op je spullen) Maar nu kan je dus eindelijk genieten van je vest, dat is het belangrijkste Knipoog Haha!