startcouopns niet aangekomen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

startcouopns niet aangekomen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 19:55

das dan lekker,hard getraind voor komende wedstrijd ,wat dus morgen zou zijn,bel ik vandaag voor startijden ....zijn ze niet aangekomen das dan lekker,al 2 maanden terug gestuurd,nog gevraagd of er plek was enz... Scheve mond

echt balen had al van alles klaar staan...,nou ja maar wel gelijk voor volgende ingeschreven,maar toch he..

julie wel eens overkomen? Verward

ik bel voortaan wel week erna of ze aangekomen zijn.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:11

Ah, dat is balen. Ik heb het zelf gelukkig nog niet gehad. O wacht ff, toch wel, maar toen had ik al heel laat ingeschreven en kon ik er dus niet meer bij. Vond het toen ook niet erg, het ging toch voor geen meter met rijden.

Maar het is wel ff vervelend natuurlijk, vooral als je alles al hebt klaarstaan.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-04 14:24

ja idd flink balen...

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 15:49

Als je van te voren je naam enzo kunt opgeven, kun je altijd nog coupons meenemen die je thuis nog hebt liggen... Zo ben je zeker!

leougly
Berichten: 116
Geregistreerd: 20-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:25

Ik had vandaag precies het zelfde Startcoupons wel opgestuurd maar nooit aangekomen. Ook had ik wel mijn naam doorgebeld maar ze gaan er gewoon van uit dat als ze geen coupons ontvangen je niet meer mee doet. Baaaaalen,

Korinia

Berichten: 75
Geregistreerd: 24-08-04
Woonplaats: Omg. Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:50

ik gaf eerst via club op maar die stuurde ze een keer niet op. stond toen wel op de lijst. nu heb ik zelf de coupons, geef zelf op en geen problemen.