Wedstrijd 18 september HC Rottemeren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Wedstrijd 18 september HC Rottemeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 11:05

Afgelopen zaterdag had ik voor het eerst (FNRS)wedstrijd met Libero.

's Ochtends toen de wekker ging, gelijk al de zenuwen door mijn lichaam. Dus vroeg eruit en eerst even van die homeopathische druppels ingenomen. Hielp natuurlijk voor geen meter Boos! .

Daarna naar paard toegegaan om te tioletteren. Wilde eerst nog even gaan oefenen, maar ze waren aan het springen in de bak. Zie mezelf dan nog geen gebroken lijnen en slangevoltes rijden. Dus eerst maar vlechten. Moest bij hem een drama zijn, maar wat paardensnoepjes al niet kunnen doen. Hij heeft me maar één keer van het krukje afgegooid.

Daarna lekker gewassen. Meneer was ook gelijk van de vliegjes af, dus dat was een mooie bijkomstigheid. Ook de staart mooi gevlochten, dus meneer was eigenlijk zo goed als klaar.

Daarna naar huis nog even wat dingen gedaan, zoals spullen pakken en laarzen poetsen. En veel eten, want van stress krijg je honger zeg. En dan is chocola erg lekker Schijnheilig .

Om 5 uur weer naar Libero toe. Hij vond het wel gezellig hoor, baasje en bijrijdster die aan hem ziiten te frunniken. Alleen toen we het zadel op zijn rug legden, werd hij wat chagrijnig. Hij dacht dat het een lekker tutdagje was.

Op stal nog even geoefend. Hij was strontvervelend en ging in één hoek er elke keer vandoor. Gewoon om mij te treiteren. Daarna baasje erop. Zij heeft hem naar de manege gereden. Ik in de auto naar de manege om me vast in te schrijven.

Libero was mooi op tijd op de manege, maar door de stress ging ik lekker lopen treuzelen. Had me net omgekleed, komen ze me halen, omdat ik los moet rijden. Ik heb nog even 5 minuten in de bak gereden en toen was ik aan de beurt.....bibber....bibber. Kreeg spontaan een hyperventilatie-aanval (leuk he, wedstrijden?).

Proef ging goed trouwens. De dingen waarvan ik wist dat het niet helemaal goed was, was ook zo gejureerd. Mijn zit en mijn voeten te ver in de beugels en een kromme gebroken lijn. Het stomste was nog wel, dat ik met mijn verkeerde hand groette (met zweep in mijn hand). Maar dat waren de zenuwen. Ik had 213 punten, dus mijn eerste promotiepunt is binnen, jippie Pling .

Volgende dag heel lang uitgeslapen en gelijk ziek. Wat stress dus allemaal niet doet met je lichaam. Maar heb wel al weer zin in mijn volgende wedstrijd.


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:48

Hahahahaha gefeliciteert zenuwemuts Knipoog
Zie je nou wel, nergens voor nodig *zei de muts die bij het inrijden bijna weer afstapte, met de woorden laat iemand anders maar voorgaan hahaha*

Ennuh, ik heb ook met de verkeerde hand gegroet, dus het zal wel aan ons sterrenbeeld liggen Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 12:06

Sily schreef:
Zie je nou wel, nergens voor nodig *zei de muts die bij het inrijden bijna weer afstapte, met de woorden laat iemand anders maar voorgaan hahaha*


Ik wilde voor het inrijden op de manege al weer bijna naar huis gaan. Was zo beroerd van de zenuwen. Maar kon mijn support daar toch niet laten staan. Ik hoop dat de zenuwen minder worden, naarmate je meer wedstrijden rijdt.

P.S. Ik had nog wel zo'n pilletje van de dokter ingenomen.

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:17

Haha goedzo Anita, je kan het wel OK dan!

Ik had gister hetzelfde hoor, heel erg gespannen was ik...en bang Bloos Niks voor mij op vreemde dieren *zucht* maar ik heb het overleeft Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-04 14:19

Ineke2 schreef:
Ik had gister hetzelfde hoor, heel erg gespannen was ik...en bang Bloos Niks voor mij op vreemde dieren *zucht* maar ik heb het overleeft Haha!


Goed van je hoor, Ineke. OK dan!
Je mag wel heel trots op jezelf zijn.
Ik zou het denk ik niet durven, zomaar op een ander paard stappen en gelijk een wedstrijd mee gaan rijden.
Dan kan je me opvegen denk ik (van de stress).

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 23:47

Gefelicibokt met jullie promotiepunt! OK dan! Haha!

pffffff... het was wel spannend bij de prijsuitreiking!
Alleen jammer dat het pas om 21.00 uur plaatsvondt.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:01

Leuk he die zenuwen Haha!
Het is allemaal geod gegaan dus gefeliciteerd OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 14:07

Gracy schreef:
Gefelicibokt met jullie promotiepunt! OK dan! Haha!

pffffff... het was wel spannend bij de prijsuitreiking!
Alleen jammer dat het pas om 21.00 uur plaatsvondt.



Dankjewel. Ben er wl heel blij mee.
Kwam voor mij trouwens wel mmoi uit hoor, dat de prijsuitreiking zo laat was. Konden we eerst paardje terugbrengen naar stal en daarna bij mijn ouders nog even wat eten en drinken. Ik was wel erg zenuwachtig ook weer voor de prijsuitreiking.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 19:02



Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 19:05

Verplaatst naar Wedstrijden.

Fiesta, freiberger, what else?

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 19:46

Haaaajj,
Schijnt dus dat je aan het tafeltje naast ons zat. Slimpie waarom roep je niet ff.... Geloof niet dat ik je proefje heb gezien, je moest toch voor megan of erna pas?
Iig gefficiteerd met je promopunt, op naar de F6

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 11:13

Ik moest om 19.05. Dus na Megan. Dat grote paard, dat al flierefluitend door de bak ging en het schijnbaar erg naar zijn zin had, zoals ik op de foto's heb gezien.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers