Sicilië

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Sicilië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 21:08

Ik ga over 2 weken met mn vader voor 8 dagen naar Sicilië om daar een rally te rijden en ik vroeg me af of er bokkers zijn die daar al (vaker) zijn geweest en me er misschien wat over zouden kunnen vertellen?

Ten eerste is dat heel lekker om in de vakantiestemming te komen omdat het hier zulk rotweer is, en bovendien ben ik vooral heel nieuwsgierig naar verhalen en tips e.d. Lachen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 21:16

Ja ik ben er geweest en ik vond het echt SUPER.....zou er zo weer heen gaan.
Hartstikke leuke terrasjes, heerlijk eten en een enorm mooi en groen eiland.
Ik vond de Etna heel indrukwekkend vooral als je erheen rijd in van die grote auto's en het op een gegeven moment net lijkt alsof je op de maan rijd (niet dat ik op de maan ben geweest Tong uitsteken )
Voordat je op de etna bent kom je door een heel mooi dorpje......dan denk je echt dat je ergens heel lang geleden in de tijd bent beland.

Wij zijn het hele eiland over geweest omdat toen wij vertrokken het vliegveld gesloten was .......de Etna was enorm actief, dus moesten we vanuit Palermo vliegen.

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 21:20

Oeh, dat klinkt idd goed! *krijgt nu écht zin* Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 21:36

Waar ga je precies heen?

Mist

Berichten: 9485
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 22:07

Ben nog nooit in Sicilie geweest........aangezien mijn poging om als verstekeling aan boord van een schip van Malta naar Sicilie te geraken mislukt is destijds Schijnheilig (don't ask Knipoog ) maar heb wel de afgelopen 2.5 jaar met 600 Sicilianen gewerkt en ik kan je vertellen..............geloof niets wat ze je wijsmaken Haha! Haha! Haha!

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 12:28

@Jacqueline: Ik ga 5 dagen lang een Bugatti-Rally rijden (bugatti's zijn vooroorlogse sportauto's) dus we gaan het hele eiland rond Pling Verder weet ik nog niet precies in welk(e) hotel(s) we blijven en wat we allemaal precies gaan bezichtigen, maar iig een hoop

Mist schreef:
Ben nog nooit in Sicilie geweest........aangezien mijn poging om als verstekeling aan boord van een schip van Malta naar Sicilie te geraken mislukt is destijds Schijnheilig (don't ask Knipoog ) maar heb wel de afgelopen 2.5 jaar met 600 Sicilianen gewerkt en ik kan je vertellen..............geloof niets wat ze je wijsmaken Haha! Haha! Haha!

Umm...tja....leg eens uit *nieuwsgierig* Verward *LOL*

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 12:35

Sicilie is echt heel mooi Lachen.

Vooral de oostkust vond ik helemaal geweldig.

Als je de kans hebt probeer dan eea te zien van de Etna. Ik ben in 2002 bij de laatste grote uitbarsting van de Etna geweest:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mist

Berichten: 9485
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:17

@elaine : ik was met een vriend van mij op vakantie in Malta, in het uitgaansdorpje Paceville liepen we een stel Australische matrozen tegen het lijf en werden we uitgenodigd op hun schip om het feestje voort te zetten.Om 8 uur de volgende morgen zouden ze naar Sicilie vertrekken. Wij hadden geen paspoort bij , lag nog in hotel, maar in een vlaag van verstandsverbijstering (of was het de drank Schijnheilig ) besloten we mee te varen.........gelukkig voor ons (want zonder paspoort kom je geen land in of uit Haha! ) werden we door de duane om 7.45 bij ons nekvel van het schip "Australian Searoad" afgeplukt.
Die australiers zijn nog een paar keer bij ons op bezoek geweest als ze in Rotterdam waren

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 20:09

Hahaha, echt een briljant verhaal Haha! *LOL* Zo maak je wel internationale vrienden Vork