Wat zouden jullie graag willen zien bij...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sander16v
Berichten: 80
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Wat zouden jullie graag willen zien bij...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 22:34

Ik ben druk bezig met een site over western-equipment.

Mijn vraag is wat jullie graag zouden willen zien (weten) bij de orientatie op westernartikelen.

1) Hoe bv een zadel gemaakt wordt
2) Hoe dat zadel ingemeten wordt
3) Vraag en antwoord over het onderhoud van je zadel en overig tuigage
4) Zelf vragen stellen over je paard en zadel
5) Heeel veel links over paarden en western
6) een enorme catalogus
7) Veel (zadel) technische termen en hun betekenis

Kortom, wat boeit jullie op het moment van het zoeken op internet naar Western-artikelen.

Ik ben benieuwd naar de reacties en je hoeft uiteraard niet te kiezen tussen het bovenstaande, meerdere opties zijn mogelijk en het liefst nog meer ideeen.

groeten
Sander


sonita

Berichten: 842
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 23:30

hoi S. belofte maakt schuld, je had dit al aan gekondigd.
mijn persoonlijke interesse is heel breed maar ook diep,
maak een mooie toegankelijke en duidelijke informatie bron voor het
hele western platvorm in nederland.
ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die of zoekende zijn naar produkt info, het hoe en waar om van diverse atributen en boek en video
aanbevelingen.

veel succes.

p.s. ik snap alleen niet wat het is om een zadel in te meten,
in me ten => minder opmeten dan er eigenlijk moet zijn,
of bij land meten gelijke delen afzetten.

opmeten=> een maat of maten op nemen.


Sander16v
Berichten: 80
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 11:57

Was ff snel getikt.

het is natuurlijk een paard opmeten om een zadel te passen..

Alleen die term inmeten heb ik erg vaak om me heen gehoord..

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 11:59

Sander16v schreef:
Ik ben druk bezig met een site over western-equipment.

Mijn vraag is wat jullie graag zouden willen zien (weten) bij de orientatie op westernartikelen.

1) Hoe bv een zadel gemaakt wordt
2) Hoe dat zadel ingemeten wordt
3) Vraag en antwoord over het onderhoud van je zadel en overig tuigage
4) Zelf vragen stellen over je paard en zadel
5) Heeel veel links over paarden en western
6) een enorme catalogus
7) Veel (zadel) technische termen en hun betekenis

Kortom, wat boeit jullie op het moment van het zoeken op internet naar Western-artikelen.

Ik ben benieuwd naar de reacties en je hoeft uiteraard niet te kiezen tussen het bovenstaande, meerdere opties zijn mogelijk en het liefst nog meer ideeen.

groeten
Sander

♥ Rewrite the Stars ♥

Touwhalsters

Berichten: 47
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 14:44

Ik denk dat het wel interesant is om te laten zien hoe het een en ander gemaakt word en bij aparte dingen een demo hoe je het moet gebruiken En wat je er allemaal mee kan....

Mensen interesse in TOUWHALSTERS?? neem contact met me op!?

Sander16v
Berichten: 80
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 10:36

hmm ik had toch wat meer meningen verwacht Verward

Nisan
Berichten: 109
Geregistreerd: 03-08-04
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 11:33

Ik zou graag een online shop willen zien met veel western wedstrijd kleding, gewoon in Nederland te bestellen. En video's / dvd's over uitleg western rijden, met Nederlandse ondertiteling ofzo. Kijk er staat natuurlijk veel van dit soort spullen op div. fora bij links, maar vaak alleen in het buitenland, volgens mij is de markt in Nederland nog niet zo groot en divers.

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:28

Nisan schreef:
Ik zou graag een online shop willen zien met veel western wedstrijd kleding, gewoon in Nederland te bestellen. En video's / dvd's over uitleg western rijden, met Nederlandse ondertiteling ofzo. Kijk er staat natuurlijk veel van dit soort spullen op div. fora bij links, maar vaak alleen in het buitenland, volgens mij is de markt in Nederland nog niet zo groot en divers.

Inderdaad mis ik wel in nederland een adres waar echt leuke wedstrijdkleding,hoge kwaliteit ,veel keus,verkocht wordt,met online-shoppen als een zeer leuk detail!!
Er zijn wel al meer winkels geweest,dit soort kleding wel verkocht heeft,maar vele zijn er al mee gestopt om dit in hun assortiment op te nemen.Schijnbaar word het dan toch niet genoeg verkocht.
Nu zie je gelukkig nog bij wedstrijden wel wat kraampjes met showkleding.
Nou Sander,het gaat al niet meer over zadels,.................

Nisan
Berichten: 109
Geregistreerd: 03-08-04
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 13:41

Kijk info. over een zadel lijkt mij niet zo heel nuttig, als ik dan van mezelf uitga. Ik heb 1 paard, toen ik een westernzadel aan ging schaffen, was dat er een van bijna € 3000,00. Als ik zo een bedrag uitgeef, laat ik er diverse mensen persoonlijk bijkomen. Info. inwinnen en laten passen. Een zadel is voor mij niet iets wat ik zomaar ff aanschaf, dan heb ik er meer aan om persoonlijk iemand te zien en te spreken als op internet. Neem aan dat je ook niet online een zadel besteld?? Misschien is er daarom niet zo'n behoefte aan op internet??? ik weet het ook niet precies, maar ga vaak van mezelf uit.

Su6

Sander16v
Berichten: 80
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 20:22

Hier heb ik al heel veel aan en velen van jullie zullen niet teleurgesteld zijn.

Het is wel veel zoeken en opsnorren maar het komt goed.

Jullie horen van me

Sander16v
Berichten: 80
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 20:26

Nisan schreef:
Kijk info. over een zadel lijkt mij niet zo heel nuttig, als ik dan van mezelf uitga. Ik heb 1 paard, toen ik een westernzadel aan ging schaffen, was dat er een van bijna € 3000,00. Als ik zo een bedrag uitgeef, laat ik er diverse mensen persoonlijk bijkomen. Info. inwinnen en laten passen. Een zadel is voor mij niet iets wat ik zomaar ff aanschaf, dan heb ik er meer aan om persoonlijk iemand te zien en te spreken als op internet. Neem aan dat je ook niet online een zadel besteld?? Misschien is er daarom niet zo'n behoefte aan op internet??? ik weet het ook niet precies, maar ga vaak van mezelf uit.

Su6


Buiten de mogelijkheid om online zadels te kopen (kan trouwens niet op die site) Kan je er wel veel informatie over geven. Ons doel is daar objectieve informatie over te plaatsen.

Een andere zadelpasser(maker) zou bv iets wat hij op voorraad heeft heel graag willen verkopen, en daardoor dat alleen maar noemen. Als jij ons stukje gelezen zou hebben, zou je kunnen zeggen " maar dat bestaat toch ook?"

Ik noem maar wat hoor. Iig geval bedankt voor je bijdrage en over die aankoop van een zadel via internet heb je helemaal gelijk.

WenS

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:41

Een demo-clipje lijkt me ook heel leuk Lachen verder;
2) Hoe dat zadel ingemeten wordt
3) Vraag en antwoord over het onderhoud van je zadel en overig tuigage
5) Heeel veel links over paarden en western
6) een enorme catalogus
Ook een super idee vind ik OK dan!

"The world is best viewed through the ears of a horse" [EA-CO] gezondheidsprodukt voor mens & dier


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers