Amelander dagboek de ongelukken, blunders en de lol!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Amelander dagboek de ongelukken, blunders en de lol!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 18:19

3 jaar geleden leerde ik Eduard kennen op paard&Koets we moesten naar ameland komen zei hij. Lodewijk was niet onder het zadel dus dat kon niet.
Het jaar erop haalde hij me dan toch over we gingen naar Ameland! na een paar maandjes geregel konden we gaan! teminste dat dachten we maar een week van te voren brak de MKZ uit.
Nu was het dan eindelijk zover er kon niets meer mis gaan Janneke ging met de hengst Alderic en ik met Lodewijk naar Ameland!!Eigenlijk moesten we een dagboek bij houden zeiden we tegen elkaar maarja wat maak je mee op zo'n eiland??
Halverwege de week zei Eduard jullie moeten een dagboek bijhouden niemand maakt zoveel mee.
Aan het eind van de week zeiden we in koor dat er een dagboek moest komen want het werd een vakantie om nooit te vergeten.
Omdat sommige dingen echt ongeloofwaardig zijn (want zoveel gebeurd amper in 1 leven dus wij in 1 week???)heb ik van veel momenten foto's gemaakt. we hebben bewijs.

Zaterdag
De dag verloopt zoals normaal al zijn we echt heel zenuwachtig.
Janneke en ik sms-en wat af want we hebben zoveel voorpret!'s avonds als ik al mijn spullen echt heb vertrek ik naar stal waar ik zou slapen.
na wat gekeuvel met de stalhouder ga ik om half 12 naar bed want morgen gaat heel vroeg de wekker.
Ik slaap net als de telefoon gaat.
Mijn vader, de papieren van wagenborg de boot zijn kwijt.Ik probeer mee te zoeken over de telefoon totdat mijn batterij leeg raakt.
het is iets over 12 als ik weer een poging doe om te slapen morgen is het zover!

Zondag
Na een rotnacht rinkelt de telefoon me om 5.00 uit bed.
Ik heb amper geslapen steeds wakker etc.
Bah! na het aankleden voer ik de paarden en ga ik Lodewijk inpakken. de reis duurt 2 uur en dan nog 3 kwartier met de boot vanaf daar nog zo'n 10 min naar het huis van Eduard die net buiten het dorp ballum woont.
Om 6 uur is janneke er ook en we mesten snel wat stallen af als mijn vader om half 7 komt is alles klaar en kunnen we laden.
om iets voor 7 vertrekken we.
Omdat de paarden nogal onrustig stonden hebben we voor we de snelweg opgingen nog even gekeken maarja ze konden door de hengstenflap niet bij elkaar dus het zal wel..
De Reis ging voorspoedig en we waren zelfs 10 min voor schema in Holwerd waar de boot zou vertrekken.Plotseling bedacht ik me dat de route naar het huis van eduard thuis lag. ach ja ameland is toch niet zo groot?aangekomen in Nes zien we Eduard met zijn huifkar staan gezellig een praatje maken en natuurlijk de weg vragen.
vol goede moed gaan we opweg naar de boerderij.
plotseling worden we ingehaald door politie en krijgen we een stopteken alles word gecontroleerd maar we hebben geen papieren van de trailer.Na veel overleg mogen we toch verder maar met de afspraak dat we volgende week de papieren van de trailer wel mee hebben ze komen speciaal naar Eduard toe om te controleren.
Een beetje lacherig vervolgen we de weg maar zijn natuurlijk spontaan de route vergeten.
De Hulp van jantina wordt ingeroepen met het mobieltje die te kennen gaf dat de batterij toch echt leeg was.
Dus weer bellen nu met een andere telefoon Jantina legt ons de route uit en we konden weer terug Lachen
na een paar kilometer hadden we geen idee waar we zaten dus maar weer bellen en dat was blunder nr 1 we stonden zo'n 100 mtr voor de boerderij van eduard.. ach ja..

Nadat alle zooi uitgeruimd was de paarden in hun boxen stonden en mijn vader uitgezwaaid was bracht Janna (de vrouw van Eduard) ons naar de vuurtoren vanwaar we met de huifkar weer mee terug konden komen. leuk stukje eiland gezien en vooral bijgekletst met eduard!
Vlak daarna belde Jantina en ging ik haar eindelijk ontmoeten en Isolda kijken.
Ze kwam ons ophalen en we zijn naar het strand gegaan het was zo geweldig! Lodewijk vond er eerst niets aan je zag 'm denken jezus wat zijn die bakken hier groot en zwaar! Na de rengalop was ie ineens wakker haha wist niet dat mijn platpoot zo hard ging zeg hij liep de hengst en Isolda er zo uit pfffff.Daarna gingen we door een pad door de duinen en het was net het buitenland.. helemaal alleen zonder andere mensen in de zon die lucht het drassige moeras echt geweldig!
's avonds hebben we wat voor de tv gehangen en kwamen er mensen naar de hengst kijken ze vonden lodewijk leuker *trots* das toch niet de bedoeling he? maar we waren echt bekaf zo'n dag vol indrukken dus snel onder de wol gezellie samen in een 2 persoonsbed *LOL*.

MaandagOp naar nes waar we Jantina tegemoet rijden.
Eerst gaan we een stukje door nes langs berber en vervolgens door de polder richting het oerd.In de Polder (die echt eindeloos lijkt) doen we een wedstrijdje uitgestrekte draf we voelen ons echt een beetje pennymeisjes Lovers Jantina liet ons het oerd zien en dat is echt geweldig!Zo mooi zo'n natuurgebied waar je gewoon mag rijden. ze hebben er niet echt paden dus je bent zo in de natuur en dat vanaf je je grote vriend kan het mooier?
Eigenlijk niet want we hadden zo geweldig weer de lucht was echt blauw volop zon en we waren alle 3 dan ook snel rood in het gezicht.. 3 kreeftjes op een gelderseknol en 2 platpoot grunningers Kwijl Jantina heeft ons toen Udinde laten zien die inmiddels niet meer op Hinke leek dacht ik kom ik gister op stal dacht ik oliebol hinke is ook weer veranderd en nu vind ik ze wel weer lijken.maar goed terug door nes naar berber om Isolda in de wei te laten. Toen langs het huis van Jantina naar het strand.onderweg kwamen we nog iemand van het stamboek tegen klein wereldje he?Ondertussen zaten we bijna 4 uur op het paard dus foto's gemaakt en toen in volle galop van nes naar ballum langs het strand.. alleen die strand opgang kwam maar niet de paarden werden moe dus draven wou ook niet meer.
Alles deed zeer vooral mijn onderrug dus ik kon alleen nog stappen/galloperen lichtrijden wou echt niet meer.een half uur later belde ik Jantina maar weer op geen idee waar we waren . ze raadde ons aan de eerst volgende strandopgang te nemen en dan zou ze naar Eduard bellen dat we later terug kwamen.
In de duinen kwamen we eindelijk bordjes van de ruiterroute tegen pffff. meer dood dan levend kwam Eduard ons tegemoed rijden de meisjes waren weer terecht Schijnheilig Koe
Janna had een heeeeeeeeeeeeeeel heet en warm bad voor me gemaakt en ik was nog nooit zo blij dat ik van m'n paard afkon!'s avonds wat wezen drinken met jantina en 2 een oud stalgenootje met haar vriendin
dinsdag eindelijk een 'rustdag''s morgens begonnen we met de jonge paarden van eduard die we in zouden rijden. het ene paard ging heel ergbraaf en zaten we al heel snel op.
De ander was ook erg braaf ik hield 'm vast en janneke zat erop..
even stapte hij braaf naast me en ineens ontplofte hij sprong mij ondersteboven *auw* en janneke werd erafgebokt *zucht*we hadden niets en konden er wel om lachen nog even door gegaan en toen hij braaf was gestopt
voor mijn en lodewijk zijn spieren zouden we samen met het oudstalgenootje en haar vriendin een rit maken. Zij op paarden van Eduard en Janneke op experiment.lekker rustig een rondje duinen en strand bij Ballum alleen stappen en kleine stukjes draven.
daarna hebben we de hele middag in de tuin gezeten met een boekje echt geweldig gewoon!Zo moet vakantie zijn!Het is hier zo gaaf de jonge konijntjes de katten, hond, eendjes ganzen kippen skapie's en alle paarden.. we blijven gewoon!
daarna uiteten met de stalgenootjes *zwijmel*

woensdagVandaag gaat alles mis kan gewoon niet anders
of er zit iets in de lucht. de ochtend begint grauw en ondanks dat het mooier weer wordt staat er een mega wind.
Janneke gaat op de hengst naar de manege om wat dressuurmatig aan het werk te zijn en ik ga met ex. hij zit iets vast op rechts maar pakt alles op waar ik in november mee gestopt bent. wel grappig hij heeft alleen voor de wagen gelopen verder niets.
Na het rijden en na de koffie willen we net beginnen met uitmesten als janneke heel hard begint te krijsen.
Eduard en ik komen hard aangerend terwijl janneke al vloekend haar schoen die ze al 5 min aan had uit probeert te trekken.
Er zat een bij in en janneke Arme Jip met d'r dikke teen.
's middags gaan we rijden met de huifkar naar Buren en daarna naar het strandjuttersmuseum leuk joh! vooral met een gids als Eduard hij weet zo onwijs veel van het eiland.Ook oude krantenartikelen kun je hier na zoeken.
Natuurlijk word alles van de ramp met de reddingsboot tevoorschijn gehaald voor ons vreselijk 8 paarden verdronken.. we nemen ons voor om toch deze week naar het graf te gaan.
Eduard zijn broer heeft alles gezien en er was iemand die het life heeft gefilmd.Op de vraag of wij 'm willen zien krijgt hij een vaag antwoord we zijn te erg onder de indruk hiervan.. bah die foto's van de dode paarden Huilen
De terugweg naar huis (ongeveer een half uur) mag ik mennen das echt cool joh met een 2 span wie weet ooit nog eens Lachen's avonds gaan we uiteten met jantina eduard en janna wij betalen want we zijn zo blij met onze gids en onze 'hotelkamer'Het is al laat als we naar bed gaan.

donderdag 's morgens worden we wakker van een mooie spin langs ons hoofd .
janneke rampt 'm plat tussen 2 boeken want we haten spinnen helemaal in ons bed helaas het mislukt en de spin ligt ergens in bed.
We waren het er duidelijk over eens dat het hoogtijd was om op te staan Haha!
Samen gaan we naar het strand we maken een prachtige rit langs ballum en hollum langs de vuurtoren en weer terug naar ballum. en daar gaat het mis.
Er kwam een grote kraanwagen aan en de hengst deed daar lastig op.
Omdat hij niet wou luisteren pakte janneke 'm aan 200 mtr voor huis ik stapte vast door en op het erf sprong ik net van lot toen janna naar buiten kwam en hard riep ze liggen in de sloot!!!!!!! Eduard kwam ook ergens vandaan gevlogen om de hengst op te vangen.
Janneke kwam al vloekend erachteraan gehobbeld (aaah) de hengst was in de achteruit gegaan en toen ie op de wal van de sloot stond kwam hij omhoog dat hield de wal niet dus flikkerde hij de sloot in.
Gelukkig alleen een ijzer kwijt en hadden beiden niets.
Terwijl Janneke nu een warm kruidenbad nam hebben eduard en ik de hengst (die stonk naar sloot getver) met een reddingsboei volgehangen daar zijn foto's van Extreme duivel pestkoppen he! ben benieuwd hoe jip ze straks vind haha.
Toen janneke echter uit bad kwam was het helemaal mis met haar voet ze had er wel steeds last van maar nu was het net een olifanten poot zo onwijs dik! haar vel vertoonde van die zwangerschapsstrepen omdat hij ineens zo hard en snel dik werd het was net een grote dikke rode worst (ja ook foto's)
dokter gebeld maar we moesten aankijken Boos!

vrijdag naar rijstal de Blinkert geweest die is van de nicht van eduard en had jonge katjes Lovers zo leuk!vervolgens naar nes waar we foto's hebben ontwikkeld (nouja laten doen)en zijn wezen shoppenDaarna terug naar huis om te wassen en te vlechten vanavond rijd ik een kur en showt janneke de hengst onder het zadel teminste... ze kan nog steeds niet op d'r voet staan en hij is weeeer dikker.
Besloten word om de hengst aan de hand te doen en dat ik gewoon mijn kur rijd.
Terwijl ik nog an het zadelen ben komt eduard van de manege af ze zijn nu bij de pauze dus je mag euh ja 40 min eerder dan afgesproken maarja zo gaat dat op een eiland wordt ons verteld Ik heb 10 min losgereden terijl de hengst in de bak moest en toen mocht ik.
Voor mijn gevoel ging het niet echt. maar men was tevreden na afloop en ze hadden het mooi gevonden. ach ja daar doe je het dan maar voor Scheve mond Het werd redelijk laat die avond voor we weer in ons bed lagen.

Zaterdag de ochtend hebben we lekker lui gedaan Janneke kan gelukkig weer op d'r pootje staan.
"s middags krijg ik een wpn merrie van zelhem te rijden van stal de blinkert het is iets een nerveus paardje maar wel leuk.Ze hebben een groep met beginners en gevorderden een stel vriendinnen maar vanwege het voorseizoen hadden ze maar 1 begeleiding.dus ging ik mee.
Tot aan het strand reed ik achter kleine stukjes draven ging goed en op het strand zouden we ons opsplitsen ik bleef bij de beginners in stap de rest zou wegdraven bij ons en dan een stuk in galop langs het strand...
De paarden waren vrij nerveus maarja zo gaat het altijd werd me verteld
Toen de galopgroep uit het zicht was verdwenen zag ik uit mijn ooghoeken mensen uit de duinen komen ze kwamen vrij hard naar beneden en het achterste paard schrok zo dat alles aan de kletter ging.
Beginners en paarden kwamen loeihard langs me heen. Uit reactie trok ik mijn merrie om (wat een mazzel als ik eerst had moeten denken was ik 'm kwijt geweest) mevrouw was het niet eens en kwam omhoog ik trok d'r weer om en toen kwam 2 paarden waar mensen vanaf gevallen waren naar mij terug de overige 3 mensen zaten nog en kwamen ook terug.
1 meisje had niet veel de ander was er slecht aan toe.
Ik sprong van mijn paard en de rest moest er ook af van mij.
de paarden die los waren heb ik laten lopen.
De mensen waar de paarden van schrokken kwamen ookal te hulp.
het meisje ging even zitten maar toen alles ging draaien ging ze weer liggen.
Ik vroeg hoe het ging waar ze pijn had etc. Ze dacht dat het wel ging en dus besloot ik een auto te bellen om haar op te halen.
maarja zo'n manege staat niet in je telefoon dus eerst Janneke gebeld.
Die heeft naar de manege gebeld. waar niemand was. vervolgens zijn zij liftend naar de manege gekomen daar was niemand hebben een auto van zomaar iemand war de sleutels in zaten gepakt en als een gek naar het strand gereden.
daar aangekomen kregen ze de eigenaar van de stal toch te pakken en die kwam ook met haar auto.
de 'gejatte auto' kon het strand niet op dus hebben ze een trekker gejat die wel door het zand kon.
Ondertussen ging het meisje hard achteruit ze kreeg een bloedneus verstijfde en begon te rillen.. shock dacht ikd us.
Meteen de dekens bij de paarden onder de zadels geplukt en op haar gelegd ook mijn jas heb ik over haar gelegd en vol in de wind was het echt koud.
De andere groep kwam terug van de galop en nam de paarden mee want de beginners durfde niet meer.
2 paarden konden niet meer (waren geen handen meer over) en die heb ik op het strand gehouden.ondertussen kwam er een geneeskundestudent erbij die vroeg of het meisje wist waar ze was. euh ja in groningen zei ze...
Inmiddels waren ook de mensen van de rijstal er zodat ik overbodig werd.
janneke en ik hebben toen de 2 paarden terug gereden.
Toevallig kwam er een politie jeep langs die folie in de auto had om haar warm te houden.
terwijl wij langs het vliegveld terug stapte (op 2 opgefokte paarden en janneke met haar voet waar geen schoen aan kon dus waar 1 slof aan hing)Kwam de ambulance met zwaailichten langs ons heen...
de rest van de dag hebben we op die rijstal gewacht op nieuws.
ze bleek een flinke hersenschudding te hebben en haar oog was blauw en zat dicht.
Toen we naar huis gingen zijn we langs het paardengraf van de reddingsboot geweest toch nog gezien en gelukkig hadden we de boot niet nodig..
Eigenlijk zouden we gaan stappen met jantina maar we waren gewoon kapot dus is ze bij ons wat komen drinken.
het was half 3 toen ze weg ging en toen was ik echt bekaf wat een dag ....

Zondag
de laatste dag....wat ging de week snel.
het is vroeg en het regent.
Voor het eerst sinds we hier zijn. ameland wil ook niet dat we gaan.
Maar de sfeer is zo wel heel mooi natuurlijk.
We gaan door een stukje bos en duinen via het strand richting nes en dan door de duinen weer terug naar ballum.
De hele ochtend komen we niemand tegen.
in de duinen stopt het even met regenen en dat is heel mooi.
het zand lijkt wel goud en het is hier zo onwijs stil.. alleen de meeuwen en het ruisen van de zee.
als we weer terug naar huis stappen regent het weer.
Eduard vangt ons op hij was stiekem toch ongerust haha.
We hadden wel een briefje achtergelaten dat we waren rijden maar alleen in de regen hij snapte er niet veel van.

om half 11 kwamen mijn vader en de vriend van Janneke ons ophalen.
terwijl we inpakken komt daar de politie aanrijden.
vriendelijk vraagt hij aan mij of het leuk was deze week hij had her en der mijn gele jas op zien duiken en vond dat we iig overal geweest waren Bloos Ondanks dat de papieren van de trailer kwijt waren geraakt door de eigenaar mochten we toch gaan onze auto mocht genoeg trekken *pfffff*Experiment ging mee terug en Alderic bleef op Ameland
Op de boot begon janneke ineens te grinneken.
ja zegt ze vandaag is er helemaal niets gebeurd! ja dat was zo en we waren van ameland af Scheve mond
vlak naar onze stop bij de mac (tja hebben ze daar niet he)
doezelde janneke en ik in toen ineens de vriend van jip (die terug reed) begon te schelden.
gotver.. de trailer zwiepte en de auto ging heen en weer.. een klapband met de trailer. precies voor de praatpaal stonden we stil..
en toen moesten we wel zo hard lachen!3 kwartier later waren we weer op weg naar huis omdat er een nieuwe band gehaald moest worden.
ja je kan zeggen wat je wilt maar we hebben ons zeker weten niet verveeld!
Afbeelding
Lovers Lovers

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 18:41

Zit hier met m'n bordje aardappeltjes achter (voor?) de pc ademloos jouw verhaal te lezen. Tsk, Jut en Jul gaan ook een weekje op vakantie... Haha! Jullie zullen je idd geen moment verveeld hebben! Gelukkig zijn alle ongelukjes nog meegevallen toch? Geen blijvende schade in ieder geval.

Haha, en die gele jas van jou... Ik had al zo'n vermoeden dat die nog ergens in het verhaal zou opduiken en ja hoor... Haha! Nou ja, als jullie nog een keer verdwalen ben je in ieder geval goed zichtbaar vanuit de reddingshelikopter! Haha!

Tof dat jullie zo'n fijne week hebben gehad! Erg mooie foto's ook, vond het heel lief van Jantina dat ze die vorige week plaatste zodat wij ook konden meegenieten!

En nu lekker nagenieten? Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 18:53

Sjiezz jullie hebben iig niet stil gezeten....

"De hele ochtend komen we niemand tegen.
in de duinen stopt het even met regenen en dat is heel mooi.
het zand lijkt wel goud en het is hier zo onwijs stil.. alleen de meeuwen en het ruisen van de zee."

Heerrrrrrlijk... ik wil ook wel een keer Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 18:59

Klinkt als een gave week.
Je zou haast niet geloven dat je in een week zoveel meemaakt, klinkt als een echt Penny verhaaltje Knipoog

Goedgekeurd onderschrift :)

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 19:06

d
Laatst bijgewerkt door janna op 04-05-22 08:06, in het totaal 1 keer bewerkt

-

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 19:11

Sja... Need I say more??
Ameland is nou eenmaal een paradijselijk oord!
Ik zal zo een foto inscannen van waar we reden. Kim heeft stiekum foto's van mij gemaakt en ik wist het niet eens!!!

Ik heb enorm genoten van de twee ritten die we gemaakt hebben. Af en toe lekker kletsen,maar soms ook stil zijn omte genieten van al wat groeit en bloeit, voorbij komt vliegen, rennen of huppelen.

Hun paarden vond ik helemaal het einde en Lodewijk is echt een Sul. Zo'n braaf paard, werkelijk een lieverd! Daar kan Isolda het draakje wat van leren *LOL*

Wel vond ik het jammer dat ik zoveel moest werken en we niet NOG meer konden rijden samen. Ik had nog zo graag samen dressuur gereden en Kims zadel uitgeprobeerd.

Maar Kim beloofde dat ze nog eens kwam? Snel dan maar he Kim?? Schijnheilig

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 19:25

in juli als alles mee zit Jantina.. dus het eiland kan even opgeluchtadem halen gnagna

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 19:56

Dan nog een paar fotootjes.... Om even na te genieten Haha!

Dit is een foto uit het natuurgebied het Oerd. Zoals je ziet, duinen,duinen en nog eens duinen, aan de andere kant van ons achter Kim die de foto maakt is de grasvlakte. In dit gebied komt Udinde straks te staan Lovers
Ohja, en als je je afvraagt wat er met die foto gebeurd is? Ik heb mijn hoofd even uitgegumd, want ik trok een heel naar hoofd. Isolda was op dat moment aan het rotzooien naar Alderic.

Afbeelding

En nog twee plaatjes van onderweg!
Afbeelding
Afbeelding

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 21:55

heey, ik liep al te wachten op dit verslag! klinkt echt als een keileuke week!

Ennummm, ben je al vergeten wat ik zei op msn tegen jantina waar jij bij was? Bloos Bloos Bloos Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 08:43

haha steef dat ben ik niet vergeten hoor ik heb nog de hele avond na geglunderd!!!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 09:34

Wat hebben jullie veel meegemaakt! Wat een mooie foto trouwens van Lot in de zee! Kwijl

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 12:23

Kim: die foto van jullie in de zee is schitterend!
Niet te geloven zo mooi als het daar is, en wat hebben jullie veel gedaan en meegemaakt!

Gaaf dat je er een week heen kon en blijven logeren...
Alleen wie lag er nu naast jou in dat tweepersoonsbed?
Eduard? *LOL* Of lag die naast Lot te kwijlen? *LOL*

Oh ja, is dat inrijden van die jonge paarden je nog een beetje meegevallen? Ga je er deze zomer mee verder als je weer komt... haha.
Die buitenritten, wow, ik wil ook... maar als Cerise op een vreemde stal moet staan is ze hardstikke neurotisch, dus doe ma nie haha.
Tot donderdag dan hoor ik wel de ongecensureerde versie hoop ik... Schijnheilig

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 09:21

Wat een verhaal.....! Dit was volgens mij zo'n vakantie waar je het jaren later nog over hebt.

Jullie hebben gelukkig, ondanks alle pech, nog wel erg gelachen!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 10:29

Heerlijk zo'n verhaal bij een kopje thee als je net je nest uitkomt. Ik zag 'm gister al staan maar zocht nog een goed moment om alles eens door te lezen Haha!
Jeetje zeg, jullie hebben wel veel meegemaakt hoor, wat een avonturen allemaal! En je beschrijft het ook zo mooi, ik ben van baby af aan zo'n beetje elk jaar naar Vlieland geweest en die rust en stilte op de eilanden is gewoon zo iets speciaals, dat valt bijna niet uit te leggen dat moet je echt zelf een keer meemaken. En te paard is het allemaal nog mooier, al die dieren die je dan ziet onderweg, echt zo gaaf.
Ik heb echt vaak genoeg staan janken op de boot naar huis omdat ik niet terug wilde. Direct als je van de boot komt op weg naar huis begint het gejaag alweer, dat gevoel van vrijheid wat je op de eilanden hebt, dat heb je verder nergens...
*zwijmel* Lovers

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 19:27

wauwww, wat een verslag zeg. maar goed, het is dus duidelijk dat jullie het naar je zin hebben gehad en ook wel een beetje heel veel pech. maar jullie hebben het overleefd, laten we het daar op houden.
gaaf hoor. die foto. echt helemaal te gek, ik wil dat ook nog een keer heel graag, met piggie het strand over crossen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, MyWishMax en 113 bezoekers