Vrijdag een rot dag in Wanroij (voor xono en cassidy)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Vrijdag een rot dag in Wanroij (voor xono en cassidy)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 15:53

Ik had beloofd jullie te laten weten hoe het vrijdag is gegaan. Als ik niets beloofd had had ik ook niets van me laten horen want dit is echt te stom voor woorden.

De dag begon al slecht omdat een vrachtwagen (met kunstmest) een paar steltonplaten voor mijn stallen stuk reed. Ik ben een beetje boos geworden omdat hij net zo goed 4 meter eerder had kunnen stoppen. Maar ja ik moest rustig blijven voor de lange rit en mijn wedstrijd (verzekeringszaakje moest ik maar denken).

Om 8.30 uur vertrokken we en Skipsters Dice was er helemaal klaar voor (alleen zijn hoefjes nog). Na 2 uur in de auto te hebben gezeten begon heel de auto plus trailer te schudden en te doen. Ik ben gelijk op de vluchtstrook gaan rijden en gestopt. Wat denk je …………….lekkenband. Op dat moment kon ik wel janken. Het duurde best wel lang voordat alles weer hersteld was (inmiddels 1,5 uur vertraging). Maar gelukkig konden we weer verder rijden. Maar plankgas kan niet met een paard achter je auto. Toen zijn we nog een stuk verkeerd gereden, omdat iedereen in de auto gestrest was (extra vertraging) Maar we hebben gebeld en het was niet erg als we 5 minuten te laat zouden komen.

Uiteindelijk kwamen we in Wanroij aan. Me vriendin rende alvast met Skipsters Dice naar de inrijbak en ik ging snel me rugnummer en dergelijke halen. De hengsten stonden al te wachten om te beginnen (aged). Toen zeiden ze op het secretariaat dat ik niet meer mee mocht doen. Terwijl me vriendin bij de ingang stond en ik alleen nog maar me rugnummer moest hebben. Ik heb zo ontzettend gebaald. Skipsters Dice zag er echt geweldig uit en gedroeg zich echt heel goed (geen gekke dingen). Nou jullie kunnen je wel voorstellen dat het echt niet leuk was. Wat heb ik gehuild………..

Dus weet je binnenkort nog een halter wedstrijd voor hengsten of iets dergelijks, please let me know. We hebben niet voor niets geoefend.

Zoals beloofd de foto's van vrijdag

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 16:07

Zozo, dat is een knap paardje geworden! Die mag er heel zeker zijn! Ik vind het heel vervelend dat jullie zoveel pech hebben gehad want dit was zeker een candidaat geweest voor de halter. Mooi paardje geworden hoor, hij heeft wat meer spieren gekregen op zijn billen vergeleken met de foto's die jullie in de regen hebben gemaakt Haha! .

Volgende Halterwedstrijd weet ik eigenlijk niet. Was dat niet de Spot N slide op de Madepolder?

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 16:09

Ja dat is knap balen zeg. Huilen De hele reis voor niks gemaakt en al die stress.

Maar de foto's zijn mooi geworden.

Zaterdag was er in de halter app's ook een oponthoud, eerst kwamen er twee binnen toen een tijd niks en toen de rest pas.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 16:11

En niet te vergeten de geknapte singel (of wat er ook maar mee was) van Frank Siebens, daar is ook op gewacht. In die tijd had jij ook zat met je paard nog de ring in kunnen komen Wen! Maar ja, daar heb je niets meer aan en je weet nou wat je aan je schatje (Dice dus he! Haha! ) hebt!

Lin.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 16:13

Wat een klote-dag zeg...heb je nog niet mee kunnen doen! Skip ziet er goed uit, en je zal vast een leuke prijs behaald hebben! 11 en 12 mei hebben ze in Eibergen een wedstrijd. 4 & 5 mei kun je ook in België terecht...daar zal ik ook het hele weekend aanwezig zijn.

Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

troost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 16:32

Ik troost mezelf maar met de gedachte dat er niets ergs is gebeurt. De auto had ook ontzettend kunnen gaan slingeren met gevolg dat de trailer iets raars zou doen.

Maar Colin vertel eens meer over die andere wedstrijden? Waar, wat (halter)???? vertel, vertel

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 17:30

Jeetje wat een pech zeg! Hopelijk gebeurd je dat nooit meer! Wat zijn eigenlijk de uitslagen van de wedstrijd? Want ik geloof niet dat die hier al ergens staan?

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

skipster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 20:14

Hoi Wendy,

Hier dan een berichtje van mij, Jolanda uit Lunteren Clown

Wat balen joh... de 1e wedstrijd... en dan zo'n pech Extreme duivel
Maar inderdaad... gelukkig dat er verder niks gebeurd is, volgende keer beter !

Skipster Dice; leuk paardje hoor !!! Kwijl
Deze foto's zijn ook veel mooier dan degene die je toen stuurde.
Ziet er echt goed uit, lief koppie trouwens...

Veel succes met je volgende wedstrijd, hopelijk heb je dan meer geluk Pling

Groetjes Jolanda

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 20:29

he hoi, die dice is nog mooier geworden zeg. volgens mij moet daisy daar als een blok voor gaan vallen als we komen om te dekken.

maar je vroeg naar wedstrijden.
die van 11 en 12 mei in eibergen. daar hebben ze op 11 mei showmanship at halter. amateur en open. 12 mei is een NRHA en DRHA wedstrijd.

30 juni is er in Exloo een WRAN wedstrijd, daar wordt geen halter of showmanship gehouden, je kunt daar wel trail, pleasure, horsemanship en reining rijden.

xono ga jij naar eibergen? en doe je mee?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 15:18

Ik weet nog niet of ik naar eibergen ga, maar aan wedstrijden doe ik voorlopig nog niet mee (ik heb een klein paardje Lovers Lachen ). Die wedstrijd in België wil ik wel bezoeken. Meer daarover kun je vinden op http://www.paintranch.be

Ik zie nu dus dat ze in eibergen alleen showmanship at halter hebben, ik dacht dat ik wat anders had gezien op de inschrijvingsforumulieren... Verward

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 18:30

heej!!!!! Ik heb jullie vrijdag fotoos zien maken. Als je goed kijkt op de tweede foto links boven in het hoekje, zie je iemand bij een witte auto staan. Nou, dat is dus Rob en ik stond daarnaast. En dat paardje lijkt echt wel op die van mij! Echt toevallig dat ik hem hier tegenkom!!!!
Mooie fotoos trouwens Kwijl
En ik kan me voorstellen dat je hard gehuild hebt, wat een tegevaller zeg Huilen Huilen

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 16:48

Echt een mooi beestje Kwijl
Dat was echt wel balen voor je,maar de volgende wedstrijd heb je vast meer geluk.
Trouwens de foto's zijn wel heel mooi geworden.

groetjes monique