Even voorstellen........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Even voorstellen........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 14:21

Hoi!!

Ik ben hier "nieuw", dus ik vind het wel leuk om mijzelf eventjes netjes voor te stellen !! Knipoog

Mijn naam is Marieke, ik ben 22 jaar en kom uit Arnhem. Daar woon ik samen met mijn vriendje Martijn. Ik werk in Utrecht, dus iedere dag met de auto in de file...... ach ja.....'t is niet anders hè!

Ik rijd paard vanaf mijn zevende. Ben begonnen bij Manege Vollaard in Arnhem, dit heet nu Manege de Waterberg. Heel wat jaartjes heb ik daar versleten. Vanaf mijn vijftiende rijd ik op paarden van anderen. De laatste jaren heb ik me vooral bezig gehouden met het zadelmak maken en inrijden van jonge paardjes. Nu ben ik alweer een jaartje bezig met Babet, een lieve maar zéér pittige merrie van zeven jaar. Haar eigenaar rijdt met haar voor de kar (sporadisch) en ik mag haar onder het zadel rijden wanneer ik wil. Geweldig, toch??

Tevens ben ik bezig met de voorbereiding voor het aanschaffen van een eigen paardje. De bedoeling is dat ik over een jaartje ongeveer een paard koop. Nu ben ik vooral veel aan het lezen over de verschillende rassen en hun eigenschappen, om te kijken welk type paard het beste bij mij past.

Nou, ik ben een enorme kletskous (voor zover dat kan via internet) dus jullie zullen nog veel van me lezen!

Groetjes, Marieke

flaim

Berichten: 314
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:27

welkom hier op het verslavende forum Haha!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:29

Welkom en veel plezier hier Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:33

Welkom, ik zit hier ook net sinds een dagje, erg leuk!!! als je over een jaar een paard zoekt, kun je me altijd bellen, heb regelmatig goede tot zeer goede jonge dressuurpaarden te koop uit eigen fok!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:36

veel lees en kijk plezier Haha!
Binnenkort zit je er aan vast Knipoog , hoor erug verslavend Haha!

gr kathelijn *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:44

Welkom op dit extreem verslavende forum *LOL* Weet je al wat voor soort paardje je gaat kopen...qua ras e.d.?

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:50

Welkom! Ik ben Youko en heb 2 gekke Arabische Volbloeden van 5 en 2 jaar oud. Veel succes met je toekomstige paardje!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 14:56

XoNo schreef:
Welkom op dit extreem verslavende forum *LOL* Weet je al wat voor soort paardje je gaat kopen...qua ras e.d.?


Neee, ik ben er nog niet echt uit. Ik vind appaloosa's errug mooi, maar helaas zijn ze over het algemeen niet zo groot. Belangrijk is namelijk dat het paardje een beetje aan de maat is (minimaal 165 cm) en liefst groter. Ik ben zelf namelijk vrij lang, en niet de allerslankste, dus vandaar.

Een appaloosa zal het dus waarschijnlijk niet worden, denk ik. Verder vind ik donkerbruine paarden met zo min mogelijk wit ook zeer mooi! En dan heb ik het nu alleen nog maar over de uiterlijkheden, qua karakters moet ik nog heel veel lezen.....

En dat het verslavend is, dit forum, dat geloof ik graag! Ik lees al een tijdje mee zonder een bericht te plaatsen (we hadden een probleem om aan te loggen via internet, dus dat ging niet helaas) en zelfs DAT is al verslavend!!!

Groetjes, Marieke

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 15:05

Welkom!
Ze hebben mij ook gewaarschuwd voor het verslavende effect maar ik het heeft geen effect gehad. En een medicijn er tegen bestaat er niet dus het enige wat erop zit is toe geven aan je verslaving en zoveel mogelijk berichten, verhalen, foto's enz enz op bokt zetten Knipoog
In mijn profiel kun je meer over mij lezen. Ik rij een anglo arabier (leuk ras by the way)en een polo pony.

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 15:43

ja het is hier ook heel leuk Haha!
welkom trouwens..

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 16:01

Marieke22"]
[quote="XoNo schreef:
Welkom op dit extreem verslavende forum *LOL* Weet je al wat voor soort paardje je gaat kopen...qua ras e.d.?


Neee, ik ben er nog niet echt uit. Ik vind appaloosa's errug mooi, maar helaas zijn ze over het algemeen niet zo groot. Belangrijk is namelijk dat het paardje een beetje aan de maat is (minimaal 165 cm) en liefst groter. Ik ben zelf namelijk vrij lang, en niet de allerslankste, dus vandaar.

Een appaloosa zal het dus waarschijnlijk niet worden, denk ik. Verder vind ik donkerbruine paarden met zo min mogelijk wit ook zeer mooi! En dan heb ik het nu alleen nog maar over de uiterlijkheden, qua karakters moet ik nog heel veel lezen.....

En dat het verslavend is, dit forum, dat geloof ik graag! Ik lees al een tijdje mee zonder een bericht te plaatsen (we hadden een probleem om aan te loggen via internet, dus dat ging niet helaas) en zelfs DAT is al verslavend!!!

Groetjes, Marieke
[/quote]

Wij hebben op stal ook een grote mooie appaloosa hengst lopen, en je hebt ze echt wel van een metertje of 1.60. Als je een goed stevig appie koopt kun je er makkelijk op. Dus niet meteen opgeven en naar een saaie bruine Knipoog gaan zoeken Haha!

Ik heb overigens een Paint Horse hengst van bijna 2 (31 mei wordt hij 2).

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 16:31

Ja, 'k weet dat ze er wel zijn (zag onlangs op een appaloosa site een ruintje van 172 cm.......) maar ze zijn wel moeilijk te vinden!! Maar... ik heb nog een jaartje, dus wat dat betreft....

Tja, paints en bontjes vind ik ook erg leuk, ook al hebben de "kleinere spikkeltjes" toch meer mijn voorkeur.

Wat leuk!! Een hengst, super joh. Laat je hem hengst of ga je hem laten ruinen?

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 19:30

Party!! Party!! Party!! Party!! *LOL* *LOL* WELKOM *LOL* *LOL* Party!! Party!! Party!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 19:40

Welkom Mariek!!

Leuk om te zien dat je uit Arnhem komt. Daar woon ik ook. En ikben ook begonnen bij de Waterberg 6 jaar geleden. Eigen paardje gekocht en ergens anders gestald.
En nu ben ik weer terug bij de Waterberg als bijrijdster. Bevalt erg goed.

Wie weet komen we elkaar nog eens tegen!!!

Groetjes