Klantenservice van de Hema

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Klantenservice van de Hema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 16:41

Ik ben echt al jaren een trouwe klant van de hema, en bestel er altijd m'n foto's. Al jaren, en dat beviel me echt altijd super.
Maar sinds vanmiddag niet meer...
Ik was er om m'n foto's & posters op te halen, en ik werd me toch asociaal en onbeschoft te woord gestaan! Ongelovelijk...
Ze ging kijken tussen de normale mapjes, en zei "ze zijn nog niet binnen"
maar ja, ik heb ook posters erbij zitten, dus zei "ik heb ook posters besteld, dus ik denk dat ze in zo'n grote enveloppe zitten".
En ze weigert gewoon om te kijken tussen de grote enveloppen! Daar had ze geen zin in, en ik moest maar kunnen wachten tot na het weekend, en blablabla...
Nou, sorry hoor! Maar ze kon toch even kijken dan? Het lijkt me logisch dat posters van 30 x 20 niet in een klein fotomapje passen. Maar ze wou niet voor me kijken en begon me zowat uit te schelden! Echt niet normaal! Ik was echt helemaal overbluft, ik wist echt niet wat me overkwam.
Ik heb maar even afgekoelt, maar was een uur later nog kwaad, en heb een klachten-email geschreven. Ik denk dat dit de laatste keer is geweest, de volgende keer ga ik wel ergens anders heen...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 16:43

Bloos! Dat is echt niet normaal meer zég!!

"Ge-ge-ge-ge-ge"

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:58

Goed dat je even een klachten-email geschreven hebt. Misschien had ze haar dag niet of zo. Hoort niet, maar kan gebeuren.
Ik heb dat ook hoor: als ik 1 keer een slechte ervaring ergens heb, dan zien ze me ook niet meer terug!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:01

pff wat een aso! ik zou meteeen helemaal flippen, zou denk ik zelf gaan kijken hihi of iemand anders erbij halen van de hema... daag en ter plekke mijn klacht indienen! EN het aan iedereen vertellen dat z eniet meer naar de hema moeten gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:05

Wat een rare reactie Verward
Ik kom ook al jaren voor m'n foto's bij de Hema en wordt dan meestal door een van die twee mannen geholpen (je weet vast wel welke ik bedoel, zo'n magere met een brilletje en een iets dikkere met een snor).
Kwam die dikkere laatst nog op de markt tegen terwijl ik Zilvertje bij me had en toen vroeg hij nog of ik nu eens andere foto's dan paardenfoto's ging maken Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:09

Nou ik kan je een ding verzekeren, als ik daar had gestaan had ze wel degelijk bij de grote mappen gekeken! Is ze nou helemaal gek geworden, andere baan zoeken, dat moet ze!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:17

nou ik werk bij de hema... en zit ook regelmatig achter de klantenservice en vind dit echt een belachelijke reactie. Die 20 x 30 zit idd in aparte enveloppen en ik vind dat je eenklant niet op deze manier te woord mag staan??

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:38

Ilindra schreef:
Wat een rare reactie Verward
Ik kom ook al jaren voor m'n foto's bij de Hema en wordt dan meestal door een van die twee mannen geholpen (je weet vast wel welke ik bedoel, zo'n magere met een brilletje en een iets dikkere met een snor).
Kwam die dikkere laatst nog op de markt tegen terwijl ik Zilvertje bij me had en toen vroeg hij nog of ik nu eens andere foto's dan paardenfoto's ging maken Bloos!

Hahaha, dat is echt erg

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:52

Tsjonge, da's inderdaad behoorlijk onbeschoft Bloos!
Als ik het verhaal zo lees, dan moet ik meteen denken aan iemand die echt op het punt staat om overspannen thuis te komen zitten, lijkt me toch dat er iets niet in de haak is met zo iemand anders reageer je toch niet zo
Maar goed, daar ben jij natuurlijk niet mee geholpen en je hoort gewoon netjes behandeld te worden.
Ik zou alsnog teruggaan en desnoods het probleem voorleggen en iemand anders vragen om je te helpen.
Er is vast wel een bedrijfsleider te vinden die oor heeft voor je verhaal.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 21:09

naja, Hoopd atz e wordt ontslagen ofzo, hoe bedoel je klantvriendelijk Blond

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 00:05

Ik dacht na mijn ervaring bij de Kruidvat dat dit de normale gang van zaken is bij een fotoservice.. Op het Bijlmerplein hebben ze in elk geval nog nooit van service gehoord..

Maar goed, kan me voorstellen dat je pissig was, ik sta ook regelmatig met gekromde tenen.

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 10:22

Batje: hier in apeldoorn wáren ze altijd keurig netjes.
Mijn moeder gaat vanmiddag naar de stad, en haalt dan meteen voor mij even de foto's op.
Lia: dat magere kereltje met dat brilletje stond er wel, maar die was met wat anders bezig dus die had het helemaal niet door.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 19:52

wat een teef zeg. ik zou mooi naar een ander personeelslid zijn gegaan of naar haar chef gevraagd hebben. lekkere heisa in die zaak schoppen. hihaaaaaa

sans6

Berichten: 7892
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 13:26

ik had haar toch wat anders verteld, geloof me!! Ze had hoe dan ook naar die andere enveloppen gelopen! IS een kleine moeite lijkt mij!
En ik was dan ook niet weggegaan voordat ze gekeken had. Wat een muts zeg.
Maar ik denk niet dat ik een klachtenemail had gestuurd, als je daar altijd goed geholpen bent, en nu deze ene keer niet. Ze kan idd gewoon haar dag niet gehad hebben, en dat mag ze dan niet op jou afreageren, maar dat zou ik dus met haar persoonlijk hebben opgelost (op dat moment dus, door er iets van te zeggen).

You're immortal until proven otherwise

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 13:50

Niet iedereen is zo adrem.... Ik kan me best voorstellen dat je een beetje overbluft wordt door zo een reactie, en tuurlijk later bedenk je wat je allemaal had kunnen zeggen, maar dan is het een beetje te laat.

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Miran

Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:04

Ik geloof dat ik daar ter plekke de manager had opgezocht, en meteen bij hem of haar een klacht had ingediend. Dit kan echt niet!

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:00

Hopen dat het haar laastse keer is geweest dat ze iemand geholpen heeft door jouwn mail!! Dit is niet normaal.. !! Ik was waarschijnlijk gewoon weggelopen ofzow, of naar de chef toegegaan!! Lachen

~ Knowledge is knowing the difference between your oliebol and you're oliebol


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clmr, LuckySeven, MieLo, OmgiliBot, Redford en 47 bezoekers