Praatmaatje gevonden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
none
Berichten: 5541
Geregistreerd: 25-07-04

Praatmaatje gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 18:10

Ik ben weer blij!! Ik ben weer een beetje uit mijn dalletje aan het klimmen

Ik had vanmiddag een feest van mijn vriendin. (het was eigenlijk eerst savonds maar toen werd het vanmiddag) Ik zat er eigenlijk heel erg tegen op. Om de mensen die er kwamen.
Ik was heel erg stil en terug getrokken. Ik ging toen even na buiten. Kwam Arjan buiten en hij ging met mij praten. Het was zo fijn. Ik was blijkbaar heel erg stil geweest de afgelopen maand. Ik was ook vaak ziek. Daarvoor was ik altijd heel opgewekt en vrolijk. HIj vroeg of er soms iets was. We hebben een hele tijd gepraat. Hij begreep me heel goed.
Volgens mij heb ik iemand gevonden met wie ik goed kan praten!!..
dat moest ik even kwijt!! was zon fijn gevoel dat iemand je begreep!!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:14

Fijn is dat, inderdaad! Wat lief dat hij er naar vroeg Lachen
Onderhoud het contact maar goed Knipoog
Héél soms heb ik dat ook, ook met mensen waarvan ik het niet verwacht. Maar dat is maar zelden, dat ik het gevoel heb dat ze me écht begrijpen.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:45

Wat geweldig is dat he. Als je eindelijk weer iemand vind waar je goed meer kunt praten!

none
Berichten: 5541
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 18:56

Jah!! super...
Ik had eigenlijk echt iemand nodig om mee te praten. En nu kwam ie zo aanwaaien. Hij hada an me gemerkt dat er iets was!! En hij voelde me zo goed aan!! Heel apart!!!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 18:57

dat is zeker fijn! Lachen en idd het contact goed onderhouden Tong uitsteken
ik heb zelf ook iemand waar ik gewoon alles tegen kan vertellen en die me begrijpt. is echt prettig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 19:43

kwist niet dat arjans ook goed kunnen praten Tong uitsteken (heb daar mn redenen voor) Lips are sealed maar idd wel fijn gevoel he *LOL*

none
Berichten: 5541
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 21:33

super gevoel Haha!:D

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 00:26

Ja is toppie. had heel lang geen contact meer met een ex vriend van me, en ik babbel de laatste weken weer met m en dan zegt hij van die dingen hoe ik ver sommige dingen denk en dan heb ik echt iets van hoe weet je dat nou allemaal van mij ? en hij snapt t dan ook allemaal zo goed. Bent raar om dat mee te maken Haha! mijn werkgeefster en jobcoach willen ook dat ik bij een maatschappelijke werkster ga praten of in zo een praatgroep. Maar praat liever met een goede vriend erover dan met een vreemd iemand.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57928
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 00:32

none meid, ik gun t je van harte Lachen
ik heb zelf praatmaatjes. en ik zou ze voor geen geld van de wereld willen missen...

none
Berichten: 5541
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 09:26

dankje phara
Charmed_one: Ik ben nu ook bij een soort van maatschappelijk werker maar ik zou het helemaal geweldig vinden als ik hier met arjan over kan praten. Ik ken hem pas net zo goed maar het gevoel van vertrouwen en elkaar begrijpen is er al Haha!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:08

Nou dat is dan toch helemaal geweldig Haha! Echt leuk voor je hoor!

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:30

fijn zeg, dat je goed met iemand kan praten! ik heb wel goede vrienden ofzo, maar ik heb niet het gevoel dat ik echt van alles bij hun kwijt kan, noujaa, ik heb ook niet echt iets waar ik mee zit ofzo! Pling

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:47

fijn zeg dat je iemand gevonden hebt met wie je zo goed kan praten!! zorg dat je contact houd!! en werkt er voor!! mensen die echt kunnen luisteren zijn zeer zeer zeldzaam!!