grrrrrrrrrrr hoezo frustrerend!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

grrrrrrrrrrr hoezo frustrerend!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 16:54

Ik heb echt altijd zo'n pech met dingen die ik terug moet brengen omdat ze stuk zijn...

3 weken terug heb ik mijn mp3 speler naar de dixons gebracht. Ik hunkerde vandaag intussen al weer erg naar mijn muziek en kon echt niet langer zonder dus ik denk, ik fiets er uit school even langs om te vragen hoe het er mee staat. Doordat ik om fiets regen ik vervolgens ZEIK en ZEIK nat...

kom ik daar aan, nee die was er nog niet...
Vervolgens fiets ik naar huis, nog zeik natter geregend. Zegt mijn pa zodra ik thuis was, ik ga zo naar de stad, heb je nog iets nodig. Zeg ik, nou als je mijn boek bij de gianotte op zou kunnen halen zou dat fijn zijn. Jah is goed, dus ikke naar boven. Zit ik achter mijn computer. gaat mijn telefoon...

" Met de dixons tilburg, ik wilde even mededelen dat uw mp3 speler net weer binnen is gekomen " G*DV*R D*MM* grrrrrrrrrrrrrr dit MEEN je niet dacht ik. Dus ik vragen of ze het afhaal papiertje perse nodig hadden, jah, dat moest perse! zucht, ik ren als een gek met dat papiertje naar beneden. Is pap net 3 minuten geleden de deur uit gegaan Boos!

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 16:58

hoezo gefrustreerd Knipoog

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:00

Je heb van die dagen.... Haha!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:09

haha wel minder ja Haha!
geloof dat het morgen beter weer word Tong uitsteken

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:23

Adem in... Adem uit... Adem in... Adem uit... Adem in... Adem uit...

Herhaal dit een keer of 3... Neem een glaasje water...
En je voelt je vast stukken beter... Ach gut

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:56

Even paps bellen lijkt me dan he Knipoog

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 23:20

en toen??? Heb je je omgekleed en ben je weer door de regen zeik en zeik nat geregend omdat je je vader achterna of naar de winkel moest?? Of heb je hem nog niet opgehaald?

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 23:42

xtwisterx schreef:
Adem in... Adem uit... Adem in... Adem uit... Adem in... Adem uit...

Herhaal dit een keer of 3... Neem een glaasje water...
En je voelt je vast stukken beter... Ach gut


en heb je m nu ??

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 07:19

uiteindelijk heb ik een vriendin gebeld, en haar heel lief aangekeken of ze niet even mee wilde fietsen. Zij verveelde zich toch dood en vond het prima Haha! dus uiteindelijk zijn we hem maar op gaan halen... Waarbij het weer beetje regende Verward echt ik zweer het, het weer moet echt mij hebben de afgelopen dagen.. telkens als IK buitenkom begint het met regenen!

Ik heb wel 1 mazzeltje gehad. Ze zijn bij creative best lui Tong uitsteken want zo kapot was dat ding van mij geloof ik niet, maar ze hebben maar gewoon een nieuw apparaat terug gestuurd! ...

En dat was wel mooi! want er was een keer op school, had ik dat ding laten vallen toen er iemand kei hard voorbij kwam rennen en die was er bovenop gaan staan, die mp3 speler deed het nog prima, maar was wel beschadigd aan de buitenkant... en ook allerlei andere krassen en dergelijken, deze is nu gloedje nieuw Knipoog