buurmeisje valt van pony! ***update***

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 11:12

Tjee, wat banketstaaf zeg. Is niet slim van die buren geweest om dat meisje er op te laten. De ouders van dat kind kunnen hen er op aanklagen.... Stel dat ze haar rug gebroken had met een dwarsleasie, dan gaat dat heel veel geld kosten voor de rest van haar leven. En wie was daar dan voor op gedraaid?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 11:29

Aanklagen? Ze dwingen dat meisje er toch niet op te gaan zitten? Lijkt mij een beetje onnodig, en je maakt er niet bepaald vrienden mee. Het is natuurlijk wel sneu, maar ook een beetje dom van het meisje, in zoverre het dom kan zijn voor een meisje van 6 uiteraard.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:55

XoNo schreef:
Aanklagen? Ze dwingen dat meisje er toch niet op te gaan zitten? Lijkt mij een beetje onnodig, en je maakt er niet bepaald vrienden mee. Het is natuurlijk wel sneu, maar ook een beetje dom van het meisje, in zoverre het dom kan zijn voor een meisje van 6 uiteraard.


Ik ben het wel met je eens alleen ik vind het dom van de mensen die het aan haar hebben gevragen want als je weet dat het paard al niet zo'n rustig dier is dan zet je er toch geen meisje op die een beetje bang is.