Ironique niet goed.... ;( + UPDATE

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Ironique niet goed.... ;( + UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-02 23:52

Damn, toch ff schrikken gisteren. Ik had Ironique aan de longeerlijn en ze was zo verschrikkelijk stijf, echt niet normaal. Heeft ze wel vaker last van, aangezien ze arthrose heeft, maar zo erg had ik het nooit gezien Verdrietig
Toch doorgegaan en gelukkig liep ze later wel een stuk beter, maar nog niet zoals ik het hebben wilde.

Vandaag er toch ff opgestapt om haar even aan te kunnen voelen, maar was nog echt niet goed. Op zich niet eens echt kreupel, maar gewoon stijf, ook in de buiging en dan vooral naar links. Erg balen dus...

Morgen bel ik eerst even met mijn hoefsmid (aangezien hij de complete achtergrond van Ironique weet) en ik denk dat ik deze week de fysio laat komen. Hopelijk valt het allemaal mee, dan ben ik erbij zondag in Kootwijk, maar helaas vrees ik het ergste Verdrietig

Ik houd jullie op de hoogte!
Laatst bijgewerkt door Naz op 15-04-02 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 23:54

He wat vervelend nou Nienke, ik ga voor jou en je paardje duimen hoor!!!! Verdrietig

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-02 23:55

ja ik ook, dit klinkt inderdaad niet goed... Huilen sterkte ermee hoor, en ik hoop dat ironique er snel bovenop is!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 00:04

Jeetje Nienke, wat balen voor je.
Ik hoop en duim echt dat het allemaal meevalt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 07:59

Balen zeg. Weer die onzekerheid. Ik hoop voor je dat het met een paar dagen over is of met wat fysio.
Beterschap!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 08:45

Joh wat balen zeg!!!
Sterkte en succes.

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 09:31

He jakkes Nienke, net nu het zo goed ging allemaal.
Hopen dat het niets ernstigs is...

Succes

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 09:58

Arme Ironique.... Verdrietig

Hoop dat het snel weer beter zal gaan...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 10:10

he gatver wat naar!!
hopen dat t weer snel over gaat en dat de fysio er misschien wel wat aan kan doen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 10:12

He balen zeg. Nu maar hopen dat ze gewoon spierpijn heeft van bv het vastliggen enz.

Ik hoor het wel Huilen .

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 10:50

Ik ken de geschiedenis niet maar ik hoop dat het niets ernstigs is en dat de zorgen die je je nu maakt straks voor niets blijken te zijn.
Jammer dat paarden niet kunnen praten en zeggen wat ze mankeren dat zal een stuk makkelijker zijn.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 10:56

Ik wacht op het moment op een telefoontje van de hoefsmid, die mij nl. terug zou bellen... Ik weet ook niet wat ik met haar moet, iig niet stil zetten, maar longeren? toch ff rustig gaan rijden? Ik weet het echt niet... Verdrietig

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-02 20:20

Inmiddels de hoefsmid gesproken. Hij zei dat het uiteraard nog veel meer dingen konden zijn dan dat spronggewricht, spierpijn bijvoorbeeld, maar IMO kan dat haast niet, hoewel je het nooit weet natuurlijk. Hij zei dat ik in ieder geval haar wel moet laten bewegen, aangezien ze niet echt kreupel is, rustig rijden/longeren en een afspraak maken met de fysio. Helaas heb ik die tot nu toe niet te pakken gekregen Boos!

Vandaag ging het gelukkig wel een stuk beter met haar, vanmiddag ff gelongeerd, uiteraard nog steeds stijf, maar niet zo beroerd als zaterdag. Vanavond ook nog ff geweest en nog even een kwartiertje met haar gestapt. Ik hoop dat ik snel die fysio kan laten komen en dat het nog meevalt, nog een hééle kleine hoop dat het nog lukt zondag, maar ik ben bang van niet Verdrietig

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

he jasses nieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 19:45

he jasses nienke jij treft het ook niet echt he?toevallig zijn bij minco vrijdag de problemen weer begonnen ik ga maandag voor de zekerheid maar even naar emmeloord,balen en stressen dus,ik weet precies hoe je je voelt,heel veel sterkte er mee.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 20:15

Hai Nienke, je had niet gereageerd op mijn pb-tje, maar nu snap ik waarom Verdrietig
Wat een pech zeg! Nou, ik hoor het wel...
Sterkte! hopelijk loopt ze snel weer lekker.