boos en verdrietig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

boos en verdrietig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 12:03

aan andre hazes heb ik maar een wav. van hem op de achtertgrond van mijn club gezet!
want zingen kon die mantoch zeker wel!
ik kan er zo boos om worden om die stomme berichtgevingen om die balkenende iedere keer wat intreseert mij die eikl nou? wat heeft hij gedaan voor nederland? niks ons de stront in helpen dat doet ie en hoevell duizend mensen liggen er wel niet in het ziekenhuis? met veel meer ergere dingen dan een stomme voet met netelroos????? pff ik kan er nog niet bij dat zijn nou echt de dingen waar ik giftig om kan worden !
andre deed tenminste mooie dingen voor nederland muziek maken !! en balkenende tja wie is er blij met die man ? ik in ieder geval niet !
groetjes joyce

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!



Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:07

erg ongenuanceerd berichtje
Er zijn genoeg mensen die vinden dat Balkenende wel wat toevoegt en Andre Hazes niet.
Verder is een beetje netelroos een understatement, hij moet wel een huidtransplantaie ondergaan.
Ik ben van geen van beide fan trouwens, maar dit slaat helemaal nergens op

Goedgekeurd onderschrift :)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:10

Ik vind dit berichtje net als Billy ook zeer zinloos.. Ik ben ook geen fan van beide, maar je als je zoiets te melden heb, zeg dan niks

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Nadir

Berichten: 12711
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:13

Misschien moet je even rustig gaan zitten en een glaasje water pakken... Lachen
Het komt allemaal wel weer goed... Het lijkt me alleen niet zo verstandig om nu je frustraties op bokt er uit te gooien...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:22

Ik kan me goed voorstellen dat je erg verdrietig bent als je André Hazes graag zag en goed vond zingen. Maar persoonlijk vind ik je berichtje een beetje te ver gaan. Er zijn fouten gemaakt gister tijdens de berichtgevingen en ook ik ben van mening dat die erg ontactisch zijn, maar door deze uitspraken kwets je weer andere mensen. En dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me. Dus haal een paar keer diep adem, drink een glas water en denk een beetje na voordat je de volgende keer weer zoiets plaatst. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:59

Ik lees dit bericht, gok de leeftijd van TS en zit er helemaal naast......... Knipoog

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:17

Ilindra schreef:
Ik lees dit bericht, gok de leeftijd van TS en zit er helemaal naast......... Knipoog


Goh jij ook al?

Ik vind het ook een erg raar berichtje! Scheve mond

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:18

vind dit eigenlijk een berichtje dat je voor jezelf moet houden, het is natuurlijk wel zo dat je steeds van die andere onzinnige dingen houd, maar dat zul je dat tegen de krant moeten zeggen......

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:20

Kan er veel op zeggen maar doe het niet, ik zeg alleen dat ik dit berichtje niet vindt passen.............

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:35

Ilindra schreef:
Ik lees dit bericht, gok de leeftijd van TS en zit er helemaal naast......... Knipoog


Bloos! idd, ik ook..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 14:14

Vraag me trouwens af of dit op Verslag van de dag thuishoort.. dacht dat het hier over paarden ging en dat voor dit soort berichten de pagina Algemeen er was Slim

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

DubbelFun

Berichten: 88630
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 14:45

Er is al een Andre topic, dit hoort ook niet op VvdD thuis.
Slotje dus.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Buffelduke, Dennenboom, gerlindie, josien_m_, MiniTrex113, Sanne_zepp, Suliko en 104 bezoekers