hoe bandages vastmaken??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

hoe bandages vastmaken??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 09:36

ik ben net bij onze oude spulletjes op zolender gaan zitten en eens geken wat we allemaal hebben qua dingen die we nooit gebruiken of nodig hebben....tot mijn verbazing kwam ik 12 bitten tegen Verward mara ook bandages Haha! en aangezien ik mijn hafje bandages om wil doen maar het alleen een rolletje stof (katoen) is weet ik niet hoe ik die wast moet maken...ik wil de bandages alleen gebruiken om foto´s te maken meer niet...

wie heeft er een idee voor mij??

Calice

Berichten: 9830
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 09:40

je kan het beste van die bandageriempjes kopen die zijn iets van 3,15 per 2 bij de divoza. maar als je er niks voor wilt kopen dan kan je aan het einde van je bandage ook 2 touwtjes vastnaaien en dan heb je een lintsluiting... het lintje doen je dan als je aan het eind van je bandage bent even over je bandage om het onderbeen heen en daar doe je dan een stikje in en klaar is kees!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:56

Begrijp ik goed dat je niet weet hoe je moet bandageren? Of dat je alleen niet weet hoe je het uiteinde vast moet maken?

Als je niet weet hoe je moet bandageren, niet gaan experimenteren! Dat is erg slecht voor het paard. Ga het dan eerst ergens leren bij mensen die het goed kunnen.

Als het 2e het geval is kun je idd. een bandagebandje eromheen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:01

Okkie1 schreef:
Begrijp ik goed dat je niet weet hoe je moet bandageren? Of dat je alleen niet weet hoe je het uiteinde vast moet maken?

Als je niet weet hoe je moet bandageren, niet gaan experimenteren! Dat is erg slecht voor het paard. Ga het dan eerst ergens leren bij mensen die het goed kunnen.

Als het 2e het geval is kun je idd. een bandagebandje eromheen doen.


ik weet wel hoe het moet dah heb ik een keer geleerd van iemand....alleen gebruik ik ze verder nooit
en ik deed eerst altijd met klittband aan het uieinde maar dat hebben deze niet...

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:02

Dan zou ik kijken of je bandage riempjes van iemand kunt lenen aangezien je aangeeft ze niet regelmatig te gaan gebruiken lijkt het me zonde om ze extra te kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:17

Okkie1 schreef:
Dan zou ik kijken of je bandage riempjes van iemand kunt lenen aangezien je aangeeft ze niet regelmatig te gaan gebruiken lijkt het me zonde om ze extra te kopen.


k krijg vanavond roode bandages...me ma is naar upd nu..daar zit klitteband sluiting aan