gisteravond op char

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

gisteravond op char

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 08:48

heb jullie het gezien gisterenavond op char?
de broer van pim fortuym , martin fortuyn wou contact krijgen met zijn broer pim!
geloven jullie wat ze allemaal gezegd hebt?
ik eigenlijk wel Clown

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 08:50

nee, ik niet, ik ben er echt te nuchter voor!
Dat stukje over 'hij had iets met politiek, had z'n taak nog niet af, was bezig met lobbyen, enz....', sorry hoor, maar dat wéét toch iedereen!!!
Zij heeft gewoon een grote mensenkennis, en daardoor weet ze veel te vertellen.
Nee, niets voor mij!

Sani

Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 08:52

Ik heb een film zitten kijken, ik zag alleen een stukje van 3 zusjes waarvan de vader was overleden...

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 08:57

Ik vond het tegenvallen. En geloofde altijd wel in haar, ben zelfs een keer naar een uitzending in de studio wezen kijken.

Maar ik merk wel dat er een hoop in wordt geknipt. Ze is zeker wel een kwartier aan het praten met die mensen, terwijl dit op tv maar 5 minuten is. Soms zijn de details ook te persoonlijk, zodat dit niet op tv wordt uitgezonden.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 08:59

Ik vond zowizo dat ze meer vroeg dan vertelde Haha! Haha! Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 09:50

idd dat van dat Pim erg boos was, en aan het lobbyen was, dat kon iedereen verzinnen. Maar die namen, dat ze die zo kan raden... dat vind ik wel knap. Lijkt me niet dat ze dat van ter voren wist, al dat van 'de graa' wist elke koe natuurlijk ook...

lastig te geloven, ik ben erook ietswat te nuchter voor

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 09:57

op de één of andere manier geloof ik er wel in... Lachen

Tyrza: merkte jij er iets van of het doorgestoken kaart was, toen je in de studio was? een klein deel van me zal altijd wat achterdochtig blijven...

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:01

Ik geloof er wel in... Lachen
Simpelweg omdat ze sommige dingen inderdaad gewoon van te voren niet kan weten...
Daar zijn ze gisteren trouwens nog uitgebreid op in gegaan, voor degenen die het niet geloven... Ze is ook de straat op geweest, en heeft daar willekeurig mensen aangesproken en die een "reading" gegeven...

Wat ze over Pim Fortuyn zei... Tja... Het blijft moeilijk er achter te komen wat ze nou wel en niet al van te voren geweten heeft... Maar namen van overleden oma's e.d. waar zij mee aan kwam zetten... Je mag toch aan nemen dat het gewoon echt is... Scheve mond

Zij heeft toch ook ooit eens de exacte plek van een ontvoerd Amerikaans jochie aangegeven?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:11

xtwisterx schreef:
Ze is ook de straat op geweest, en heeft daar willekeurig mensen aangesproken en die een "reading" gegeven...
?


maar had je ook gezien bij dat eerste meisje? Die kwam helemaal naar haar toe: "Hejjjjjjjj Char!!!!!!!!"
Beetje gespeeld, niet? Verward

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:22

kimmy schreef:
maar had je ook gezien bij dat eerste meisje? Die kwam helemaal naar haar toe: "Hejjjjjjjj Char!!!!!!!!"
Beetje gespeeld, niet? Verward

Ben ik niet met je eens... Zij herkende Char gewoon van de televisie, en reageerde nogal spontaan...

Ik denk niet dat je hier te wantrouwend tegenover moet staan...
Er is meer tussen hemel en aarde... Lachen

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:24

Ik heb het ook gezien alleen niet dat met de broer van Pim Fortuin want toen was ik aan het bellen.

Heb wel veel repect voor de vrouw van wie haar "man" vrouw wilde worden. Weet niet of ik daar achter kon staan als het om mijn partner ging...

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:26

Ja ik geloof wel in de geestenwereld, ok over Pim kan iedereen het allemaal zo nalezen enzo maar dat van die mensen op straat (die 3 zusjes bijvoorbeeld) dat vind ik echt om kippevel van te krijgen..

Eergisteren lag ik te dromen over geesten en mijn opa en oma waarschijnlijk en, terwijl ik niet in de buurt lag van mijn afstands bediening, ging ineens mijn sterrenhemel aan Afbeelding

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:27

Ik geloof best dat er meer is, maar ik geloof haar niet. Ik denk zelf dat de meesten die dat kunnen graag in haar schoenen staan met haar TVcarriere, maar de goeden dat dus niet ambieeren...

Verder geloof ik al helemaal niet in de complottheorie, het is iets wat sinds die moord steeds door anderen wordt aangedragen. Als je een beetje op de hoogte bent en je inleest, kom je een heel eind. Ik vind het zelfs beangstigend, want wie weet wat voor gekken hier nu weer met agressie op reageren naar andere politici? Nee ik denk dat je hie juist heel zorgvuldig mee om had moeten gaan, als ze het al echt dacht...

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:53

Ik heb het niet gezien, jammer had het wel willen zien eigenlijk!!
Maar goed helemaal vergeten.

Ik heb geen idee of ik in haar moet geloven ene kant wel en andere kant weer niet... Scheve mond

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:02

Hmm als Balkenende zo doorgaat komt hij ook nog wel aan de beurt..let maar op. Dat hat ik met Pim ook al gezecht alleen had het niet zo snel verwacht Scheve mond

__Carmen__

Berichten: 1189
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:06

het enige wat ik wel heel mooi vond, was dat stukje dat ze op straat mensen aan ging spreken... mensen die ze totaal niet kende en toch wist ze hoe hun overleden vader heette...
dat stukje met fortuyn vond ik eigenlijk niet zo, dat hij kwaad was omdat ie zijn taak niet had kunnen afmaken kan ik ook nog wel bedenken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:17

ik vind het wel leuk om te zien, maar desondanks geloof ik er geen snars van Haha!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:30

Ik geloof er wel in, zat zelfs s te denken om mn moeder op tegeven omdat ze mijn vader zo erg mist en geen afscheid heb kunnen nemen... als ze naar die plogamma kijkt zit ze vaak te huilen. ik mis m ook maar zij kent m veel langer ik kon m maar 3,5 jaar. Maarja moet maar eerst goed lef hebben. Ik vind dat ontzettend goed van haar, en ik denk ook dat ze echt zo is omdat ze sommige dingen raad bij mensen en die verbaastheid kun je niet zo goed spelen. Althans niet iedereen.

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 15:13

Ik geloof er niet meer in! Ik moest een paar maanden terug een pony voorrijden voor mensen die haar wilden verkopen. Er kwam een vrouwtje op af, gewoon een normale vrouw. Zij begint met rijden maar bleek helemaal niet te kunnen rijden. Dus de pony gaat ervandoor en zij stapt uiteindelijk huilend af.

Ik had geen idee wat er aan de hand was en ze begon opeens te vertellen. Nu blijkt dat zij haar zoontje, toen twee jaar oud, dood in de wei aantrof bij haar vorige pony. Wat er precies gebeurd is weet ze niet aangezien ze er zelf niet bij was (ze was even wat brok aan het pakken voor haar pony). Haar zoontje had een hoefijzervorm in zijn gezicht en op zijn borst. (Ze huilde dus doordat er weer allerlei beelden van vroeger naar boven kwamen doordat deze pony ook "gemeen"deed)

Zij heeft nog een hoop vraagtekens en wilde daarom de hulp van Char inschakelen. Nu had ze contact opgenomen met haar en ze mocht alleen in de show komen wanneer zij alle gegevens zou opsturen, inclusief een foto. Wel zou Char in het programma dan gaan raden naar de naam van haar zoontje en de uiterlijke kenmerken.

Als ik dit zo hoor, dan betwijfel ik of het allemaal wel echt waar is?! Hoe denken jullie daar nou over Haha!?

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 15:47

talented schreef:
Ik geloof er niet meer in! Ik moest een paar maanden terug een pony voorrijden voor mensen die haar wilden verkopen. Er kwam een vrouwtje op af, gewoon een normale vrouw. Zij begint met rijden maar bleek helemaal niet te kunnen rijden. Dus de pony gaat ervandoor en zij stapt uiteindelijk huilend af.

Ik had geen idee wat er aan de hand was en ze begon opeens te vertellen. Nu blijkt dat zij haar zoontje, toen twee jaar oud, dood in de wei aantrof bij haar vorige pony. Wat er precies gebeurd is weet ze niet aangezien ze er zelf niet bij was (ze was even wat brok aan het pakken voor haar pony). Haar zoontje had een hoefijzervorm in zijn gezicht en op zijn borst. (Ze huilde dus doordat er weer allerlei beelden van vroeger naar boven kwamen doordat deze pony ook "gemeen"deed)

Zij heeft nog een hoop vraagtekens en wilde daarom de hulp van Char inschakelen. Nu had ze contact opgenomen met haar en ze mocht alleen in de show komen wanneer zij alle gegevens zou opsturen, inclusief een foto. Wel zou Char in het programma dan gaan raden naar de naam van haar zoontje en de uiterlijke kenmerken.

Als ik dit zo hoor, dan betwijfel ik of het allemaal wel echt waar is?! Hoe denken jullie daar nou over Haha!?


Wat versta jij onder alle gegevens, het kan toch zijn dat ze wil weten wie die vrouw zelf is? En een foto zelf kan je ook weinig mee. Ze krijgen 1000de mails dus ze willen toch wel gedeeltelijk op de hoogte zijn, wie er gaat komen.

Ik geloof er wel in, ook al is er ook wel een kleine twijfel. ( je bent niet voor niets mens.) Zoiezo geloof ik wel dat er wat is tussen helmel en aarde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 15:59

Ik vind het raar dat ze met dit soort dingen in de publiciteit wil..

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 16:01

ik geloof wel dat het kan maar niet dat Char het ook kan.. mijn vader heeft een keer met een vrouw gepraat en die zei echt dingen die ze niet KON weten. ze kende hem niet maar wist wel zn complete fam. inculsief aanhang en kinderen op te noemen, nou bij mij gaat het er niet in dat ze dat van tevoren heeft gehoord (ze begon er spontaan over) of dat ze dat allemaal geraden heeft.
bij Char vind ik het allemaal net iets te nep en soepeltjes overkomen.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 16:59

SmithsGirl schreef:
Tyrza: merkte jij er iets van of het doorgestoken kaart was, toen je in de studio was? een klein deel van me zal altijd wat achterdochtig blijven...


Nee, want de details die ze daar vertelde (ging over een stel kinderen die bij een brand in een schuur omkwamen) waren heel frappant. Daarom viel het me zo tegen dat ze dat niet uitzendden. Maar misschien juist omdat er zoveel in de stof gegaan werd, is er eea geknipt.

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:00

Hmm njah weetje een meisje die ik ken is er ook geweest, ivm met vader die zelfmoord heeft gepleegd en Char zei dingen die ze echt never nooit niet kon weten....heel mooi

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:08

ik geloof wel dat zoiets kan... maar dat van Pim vond ik een beetje te!! dat had iedereen kunnen weten... maar ik weet zeker er dingen kunnen als dit!!