sit this one out x o. mozart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mandy

Berichten: 2753
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Westervoort

sit this one out x o. mozart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 10:20

wie kent deze merrie:
juby is een vosmerrie van 13 jaar oud ze is geboren op 08-06-1991 ze is ingeschreven in het kwpn stamboek en haar fokker is dhr. J.J. Sars(50028)
juby`s registratie nummer is 1.91.8419
kent iemand haar of weet hij/zij een adres van de fokker wil je dat alstublieft vermelden!!!


Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:03

ik neem aan dat je een stamboekpapier heb van haar?daar staat het adres van de fokker op!
en xie dat je het nummer van de fokker wel hebt, bel het kwpn even op die weten vast wel meer!

Mandy

Berichten: 2753
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 11:53

heb alleen het paspoort omdat ze niet van mij is het kwpn kan mij niks vertellen of mag wil weet ik het
ik zoek mensen die ook een paardje hebben met dezelfde ouders of een van deze twee verder weet ik alleen dat o.mozart familliee is van hessel en dat hessel de opa is van cocktail kan iemand me helpen!!!!

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 12:52

Ik ben niet bekend met jouw merrie, maar we hebben zelf ook een Sit this one out. Eentje met een behoorlijke gebruiksaanwijzing. Maar ze is wel eerlijk, als ze je eenmaal vertrouwt.

...

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 18:02

O Mozart is een Trakehner hengst van Gunnar v. Komet. Zijn moeder was van Impuls x Maigraf XX. In hoeverre Hessel in de lijn zit weet ik eigenlijk niet. Kan je dat aangeven???
Coctail was van Purioso. Zijn moeder is van Le Val blanc XX x Hessel dus is Hessel hier de overgrootvader.

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Mandy

Berichten: 2753
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 08:23

dank je voor al je antwoorden die impuls is dat die kwpner of is dat een andere impuls was tog schimmel?

Suena
Mijn spaanse droom

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 08:31

Als een paard een Trakehner is kan er alleen maar Trakehner, Arabier of Engels Volbloed inzitten. Dus Impuls geboren in 1953 is geen KWPN.

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Mandy

Berichten: 2753
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 09:19

okiezzz
enkele mensen zeiden dat ennuhhh esther lijkt me leuk om je paardje es (op foto) te zien ben beniewd of ze op elkaar lijken

Suena
Mijn spaanse droom


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers